امتیازت 5 گانه شهر آجر

اصول کار در شهر آجر بر مبنای مشتری مداری استوار است

تمامی اهداف و سیاست گذاری های شهر آجر بر همین اصل استوار است. بطوریکه سعی کرده است امتیازات متفاوتی را برای جلب بیشتر رضایت مشتری ایجاد نماید.

امتیازات مجموعه شهر آجر:

1-تنوع بسیار زیاد در عرضه آجر نما (عرضه تمامی محصولات مرتبط با صنعت آجر نما)

2.کیفیت در شهر آجر اصل بدون قید و شرط است (آجر نما تا کیفیت مورد تایید شهر آجر را نداشته باشد وارد چرخه توزیع نمی گردد.)

3-قیمت در سیستم شهر آجر بصورت توافقی می باشد تا جایی که حتما رضایت مشتری جلب گردد.

4-به روز بودن در تولید و عرضه آجر نما بطوریکه نو آوری همیشه در دستور کارتولید آجر نما در شهر آجر قرار دارد

5-حق با مشتری است(تمام جزئیات در این شعار رعایت می گردد تا مشتری  که یک بار از شهر آجر خرید کرده است  بطور نا خودآگاه برای شهر آجر تبلیغ کند.بزرگترین سرمایه شهر آجر همین است)

با شهر آجر بیشتر آشنا شوید

به طور عام شهر آجر عرضه کننده ی بهترین ها در صنعت آجر نماست با حداقل قیمت که می توان برای بهترین ها اعلام کرد.

مجموعه شهر آجر در طی چندین سال فعالیت خود همیشه تصمیم بر آن داشته که متفاوت از دیگر مجموعه های توزیع آجر نما عمل کند و طی بررسی های انجام شده از طرف کارشناسان فروش این مجموعه بر آن شده ایم تا برای متفاوت بودن باید متفاوت عمل کرد و آن اینکه محصولات با کیفیت عالی را به قیمت پایین تر از کیفیت متوسط آن و حتی بسیاری اوقات کمتر از کیفیت پایین آن تولید و عرضه نمود که این امری است دشوار و در ظاهر نشدنی،اما مجموعه شهر آجر همیشه بر این باور است که چنانچه چیزی را از عمق وجود بخواهی و ایمان داشته باشی هر چند دشوار باشد خداوند در رسیدن به این هدف راه آسانی در پیش روی قرار می دهد.

در حال حاضر شهر آجر  آجر نما با کیفیت عالی را ارزان تر از کیفیت متوسط و حتی حداقل کیفیت آن عرضه می کند و این راز موفقیت شهر آجر است و بصورت راز می ماند چرا که دنیای رقابت بدون راز نتیجه ای ندارد.شهر آجر در اتاق فکر و تجربه این مهم را کشف کرده تا بتواند متفاوت باشد و شهر آجر در آینده ای نزدیک با همین نکته کلیدی تحولات بزرگی را در بازار آجر نما ایجاد خواهد کرد.

مجموعه شهر آجر از سال 1378 شروع به فعالیت نموده و در سال 1392 با استعانت از خداوند متعال و همکاری شرکت تجارت گشتر شهریار تاوریژ پویا وب سایت این مجموعه در زمنیه عرضه آجر نما راه اندازی گردید.از آغاز کار تا به حال سعی بر آن بوده که بهترین باشیم.با تلاش های مستمر انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته و با رعایت نکات بسیار کلیدی درباره علم فروش و نحوه تولید و اجرای نما امتیازات ذیل در عرضه آجر نما در ایران برای مشتریان عزیز حاصل شده است که موارد اشاره شده حاصل تلاش ده ها کارخانه و ده ها نفر از دوستان و همکاران گرامی در مجموعه شهر آجر بوده است که سعی نموده اند در کار خود اولین باشند و به لطف خدا به این هدف دست یافته اند:

تمام آنچه شهر آجر را اولین می کند:

1-تولید و فروش تمامی محصولات در صنعت آجر نما با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت.

2-قیمت فروش انواع آجر نما در شهر آجر در بعضی موارد حتی به نصف قیمت موارد مشابه در این صنعت رسیده است.

3-تولید و عرضه جدیدترین انواع آجر نما از نوع نسوز نما،شیل،رستک و …

4-همکاری های بسیار خوب با شرکت های ساختمانی بزرگ اعم از :

شرکت های پیمانکاری یا مشاوره و یا کارفرمایی بطوریکه بهترین محصولات آجر نما را با قیمت های بسیار پایین و شرایط مناسب عرضه می کند تا جایی که هزینه نما کاری را در بعضی موارد تا نصف کاهش داده است.

5-بهترین و مجرب ترین گروه های اجرایی نما و اکیپ های بسیار مجرب نما کاری در سراسر ایران دراختیار دارد و پروژه های بزرگ و یا حتی کوچک را بطور حرفه ای و با در نظر گرفتن آیتم زمان و هزینه و به بهترن نحو اجرا می کند.

6-اجرای سیستم جدید فروش  عرضه آجر نما در ایران بنام فروش معکوس که با این سیستم شرکت های ساختمانی و سازندگان نوع و قیمت آجر نما را تعیین می کنند و متناسب با آن قیمت اقدام به تولید برای سفارش مشتری می کنیم.در این سیستم قیمت را مشتری تعیین می کند.

7-ایجاد سیستم (فروش اجرایی):

این سیستم به این صورت است که شرکت های ساختمانی در صورت خرید آجر نما و واگذاری  اجرای نما به مجموعه شهر آجر هزینه نماکاری برای شرکت های ساختمانی یا پیمانکاران و سازندگان حداقل تا 1/3 کاهش می یابد.

8-در سازمان های بزرگ تولیدی تجاری، معمولا قیمت و شرایط از قبل مشخص شده است ولی در مجموعه شهر آجر فروشنده که کارشناس تام الاختیار است  و قیمت ها و نحوه پرداخت بصورت توافقی صورت می گیرد و تا جایی که امکان دارد رضایت مشتری جلب می شود.

9-سعی و تلاش در جهت حفظ و بهبود امتیازات 5 گانه (رجوع به مقاله ی 1)

10-اجرای سیستم آسان کردن نماکاری  :

شهر آجر نما کاری را برای سازندگان و شرکت ها ساختمانی بسیار آسان کرده است.فقط کافیست با شهر آجر تماس بگیرید تا کارشناسان با تجربه ما در اسرع وقت بحضور برسد و با امضای قرارداد تمامی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا می کند.

تبلیغات در شهر آجر متفاوت است و بصورت کوتاه مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده است.تبلیغات کوتاه مدت همان تبلیغات و بازاریابی  که همه شرکت ها انجام می دهند می باشد، مانند تبلیغ SMS ،تبلیغ در شبکه های اجتماعی و ..،اما آنچه در شهر آجر اهمیت دارد تبلیغات بلند مدت است که با رعایت امتیازات 5 گانه شهر آجر این کار بر عهده مشتریان قرار گرفته است که از شهر آجر خرید کرده اند،تمام سعی گروه شهر آجر ایجاد احساس رضایت صد در صدی در خریدار است تا این که مشتری به طور ناخودآگاه برای شهر آجر تبلیغ کند (تبلیغات دهان به دهان).

هدف ما این است که اگر شخصی از مشتری ما سوال کند که از کجا تهیه کرده است با اعتماد کامل شهر آجر را معرفی کند.

اما شهر آجر در راستای رسیدن به این هدف اقدامات زیر انجام داده است:

1-به هیچ وجه آجر نمای نا مناسب و بی کیفیت را وارد چرخه توزیع نمی کند.

2-همان نمونه آجر نما که به مشتری نشان داده شده است را برای مشتری ارسال کند.شاید خواننده این مقاله بگوید خوب این که مزیت نیست و امر اجتناب ناپذیر است،آری! باید همین باشد اما اینطور نیست و بسیار کم اتفاق می افتد عین نمونه ارسال گردد.به علت تنوع تولید آجر نما با کمی تغییرات در ترکیب مواد اولیه و یا کمی تغییر در اجرا و … رنگ و کیفیت آجر متفاوت از نمونه ارایه شده می باشد.اکثرا متاسفانه همان آجر نمای متفاوت را ارسال می کنند،اما شهر آجر عین نمونه  ارسال می کند و بدان افتخار می کند.

3-ارسال بار در اسرع وقت و خوش قول بودن :

خوش قول بودن در کار تولید آجر نما امر مهمی است.اتفاقات در فرآیند تولید آجر بسیار هستند و اینکه طبق وعده و قول خرید آجر نما و سفارش مشتری را تحویل دهید کاری است بسیار مهم و نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد که شهر آجر نهایت سعی خود را می کند که خوش قول باشد زیرا بر این معتقدیم که بدترین تبلیغ برای فروشگاه یا کارخانه یا یک برند تجاری بدقولی است.

4شهر آجر با انجام خدمات فوق همیشه و اغلب اوقات کمترین قیمت به بازار را ارایه می دهد و بی رقیب است.

کاهش هزینه اجرای نما تا 50درصد

شاید خواننده این مطلب را صرفا یک شعار تبلیغاتی بداند و این کار را در عمل نشدنی بداند . اما این مژده را به شما خواننده محترم میدهیم که با واگذاری اجرای نما به شهر آجر هزینه اجرا تا 50درصد کاهش می یابد در ضمن بهترین کیفیت را خواهید داشت .
نماکاران شهر آجر نماکار دائمی این مجموعه هستند و مطابق قرار دادی که با شهر آجر دارند بر اساس قیمتی که مجموعه شهر آجر تعیین میکند (البته منصفانه) ملزم به اجرا هستند.در مقابل شهر آجر هم متعهد است که همیشه و در همه فصول برای نماکاران شغل ایجاد کند . و شهر آجر نیز به منظور جلب رضایت مشتری با رعایت انصاف قیمت اجرای کار نما را تا نصف قیمت بازار کاهش داده است . فقط کافیست تماس بگیرید  مطمئن شوید شعار تبلیغاتی نیست .

روش آسان نماکاری سیستم خدمت رسانی ویژه ای میباشد که در شهر آجر جهت انجام نماکاری به سازندگان و شرکت های پیمانکاری و کلیه اشخاصی که در کار ساختمانی هستند ارایه می گردد .

هدف از این کار آسان کردن پروسه نماکاری با آجرنما و یا ترکیبی از اجرنما با سنگ یا سایر متریال برای مشتریانی که ساختمان انها در مرحله نما کاری است . می باشد . و آن به این طریق است که مشتری فقط کافیست یک تماس با شهر اجر بگیرد . تا کارشناس فروش و اجرا و طراحی شهر آجر بصورت حضوری با مشتری در محل ساختمان حاضر شوند و کلیه عملیات نماکاری اعم از طراحی و اجرا و تهیه مصالح با عقد قرارداد به عهده شهر آجر واگذار نماید تا به آسان ترین روش نمای خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تحویل بگیرد . البته قابل ذکر است این روش برای کار های حداقل بالای دویست متر میباشد .

نما کاری میتواند کاری دشوار و وقت گیر و پر هزینه باشد با واگذاری ان به شهر آجر کار دشوار را به آسان ترین آیتم ساختمانی تبدیل کنید . کارشناسان شهر آجر در زمینه نمای ساختمان واقعا خبره هستند .

ایرلندی ها ضرب المثل معروفی دارند که می گویند:ما آنقدر پولدار نیستیم که کالای ارزان بخریم!

این یک حقیقت است و معمولا کالای ارزان دوام کمتری دارد که نیاز به خرید مجدد همان جنس با صرف هزینه مجدد خواهد بود که باعث بیشتر هزینه کردن می شود.

با استناد به این جمله شاید این سوال به ذهن شما بیاید که آیا در شهر آجر هم همچین شرایطی وجود دارد؟ چرا که با قیمت پایین عرضه می شود و کیفیت پایین خواهد داشت؟

پاسخ به این سوال به سیاست گذاری و هدف گذاری مجموعه شهر آجر در بازار رقابتی ایران مرتبط می شود:

اصولا اهداف شهر آجر بطور خلاصه به این شرح است:

برنامه ریزی برای کیفیت،تنوع و قیمت آجر نما در مجموعه شهر آجر باید طوری تعیین گردد که همه سازندگان و شرکت های ساختمانی در بلند مدت شهر آجر را شناخته و با جلب اعتماد و رضایت آنان مشتری دائمی شهر آجر شوند.

کیفیت در شهر آجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و محصول با کیفیت پایین و معیوب بصورت قطعی وارد چرخه توزیع نمی گردد.کیفیت در شهر آجر تا حدی بالا است که معمولا آحر نمای ارسالی برای مشتری بالاتر از توقع مشتری می باشد.با این اوصاف شهر آجر بر خلاف ضرب المثل معروف کالایی با کیفیت را با قیمت پایین عرضه می کند.

بهترین ضمانتنامه برای آجر نما چست؟

شهر آجر همیشه  سعی می کند بهترین و متفاوت باشد.بهترین و متفاوت ترین ضمانت نامه در خصوص آجرنما را شهر آجر با ارایه یک روش منحصر به فرد به خریدار ارایه می دهد.

مجموعه شهر آجر به جای قراردادهای کاغذی که اکثر مواقع مطالب ذکر شده جنبه تشریفاتی دارد و هنگام نقض در بندهای قرارداد با دلایل توجیه کننده ای مواجه می شویم،ضمانت نامه ای که کاملا واقعی و عملی می باشد برای مشتریا عزیز ارایه می دهد و بدین صورت است که نمونه آجر نمای خریداری شده خریدار توسط شهر آجر مهر و امضا می گردد و تحویل مشتری داده می شود تا کالای انتخاب و خرید شده با همان کیفیت و همان طرح و رنگ برای مشتری ارسال می گردد.در شرایطی که کالای ارسال شده به هر دلیلی همان کالای انتخاب شده نباشد کالای ارسال شده با هزینه شهر آجر عودت داده می شود.

به دلیل تنوع در تولید آجر نما که امروزه به بازار عرضه می گردد مشکلی که اکثر مشتریان در بسیاری مواقع با آن روبرو می شوند کالای ارسال شده همان کالای انتخاب شده نیست و در حال حاضر درخواست اولیه مشتریان هنگام خرید ضمانت کالای ارسالی می باشد که مجموعه شهر آجر با ضمانت نامه شخصی خود این دغدغه مهم را از دوش خریداران محترم بر می دارد.

مواردی که قیمت،کیفیت و اخلاقیات یک تجارت را تعیین می کند

اهداف یک شرکت/موسسه و هر تجارتی در قیمت گذاری و کیفیت کالا و رفتار آن مجموعه تاثیر مستقیم می گذار که کلا دو نوع هدفگذاری وجود دارد:

-اهداف کواه مدت

-اهداف بلند مدت

مشخصات موسساتی که اهداف کوتاه مدت دارند:

-ارایه قیمت بالا

-اهمیت ندادن به کیفیت کالا

-اهمیت ندادن به رفتار پرسنل (مراجعه شود به مقاله 1)

چه آینده ای را می توان برای چنین مجموعه هایی متصور شد؟

واضح است که نمیتوان آینده ای برای این مجموعه ها متصور شد چرا که کالای با کیفیت پایین را با قیمت زیاد و سود بیشتر می فروشند و مشتریان دائمی را برای این سازمان ها نمیتوان متصور شد و تبلیغات دهان به دهان از سوی مشتری به خریدار دیگر انجام نخواهد شد و حتی تبلیغ علیه آنان از سوی مشتری انجام خواهد گرفت و با ادامه چنین روندی از بازار حذف خواهند شد.

مشخصات موسساتی که اهداف بلند مدت دارند:

-رعایت اصول اخلاقی و تعهدات اخلاقی اهم امور است

-قیمت تا جای ممکن پایین و منصفانه است

-عرضه کالای با کیفیت

شهر آجر اهداف خود را بلند مدت قرار داده است و کاملا با اصول مشتری مداری فعالیت می کند.

چه کسانی از شهر آجر خرید نمی کنند؟

مجوعه شهر آجر ،وب سایت شهر آجر و دفاتر فروش آن در تهران و تبریز:

1-بی رقیب در تنوع محصولات(آنچه در صنعت آجر نما تولید می شود در شهر آجر عرضه می گردد)

2-برترین کیفیت در محصولات عرضه شده (خرابی و زایدات در محصولات شهر آجر کاملا رد شده است)

3-قیمت پایین در مقابل کیفیت بالا (از این نظر به جرات می توان گفت که بی رقیب است)

با این اوصاف چه کسانی از شهر آجر خرید نمی کنند؟

تنها دلیلی که مشتریان نخواهند از شهر آجر خرید کنند اطلاع نداشتن از وب سایت شهر آجر و فروشگاههای عرضه آجر نمای شهر آجر در تهران و تبریز می باشد.چرا که از نظر قیمت و کیفیت محصولات کاملا بی رقیب بوده و بر این اساس دلیل دیگری را نمیتوان عنوان کرد که عدم خرید از شهر آجر را توجیه کند.

دلیل دیگری که میتوان برای این موضوع متصور شد همان عادت مشتری است،اساسا وقتی یک مشتری از جایی خرید می کند چنانچه اعتمادی برای آن مجموعه داشته باشد خرید های بعدی را نیز از همان مرکز انجام خواهد داد و ریسک تغییر را قبول نمی کند که باعث می شود کالای با کیفیت پایین را با قیمت بالا بصورت مستمرخریداری کند.

خرید از شهر آجر به یک عادت با مزایای فراوان تبدیل خواهد شد،برای حصول اطمینان از این موضوع چنانچه قصد خرید دارید بهتر است فرصت را  از دست ندهید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.مطمئن باشید با یک بار خرید مشتری دائمی ما خواهید شد.

اخلاقیات در شهر آجر

در سیستم شهر آجر هدف فروش بیشتر و بیشتر است.تجربه طولانی مدت در حرفه آجر نما در شهر آجر به ما نشان داده است که نکته کلیدی که باعث فروش بیشتر می شود رعایت اخلاق و رفتار در قبال مشتری است که مشتری با یک بار تجربه مشتری دائمی می شود و در غیر اینصورت خرید اول مشتری آخرین خرید خواهد بود.

در بررسی رفتار مشتری به این نتیجه مهم رسیده ایم که عدم رعایت اخلاقیات بدون شک باعث فرار مشتری می شود، حتی اگر ارزان تر از همه جا و با کیفت تر از همه جا خرید کرده باشد رضایت مشتری زمانی حاصل می گردد که اخلاقیات در خرید و فروش رعایت گردد.

اخلاقات در خرید فروش و معامله شامل این موارد می باشد:

1-خوش قول بودن:

امروز با توجه به ارزش زمان برای خریداری تحویل کالای سفارش شده در زمان معین شده مهمترین معیار به شمار می آید و چنانچه این مهم صورت نگیرد باعث نارضایتی مشتری و ضد تبلیغ از سوی مشتری خواهد بود که ادامه این روند باعث ورشکستگی سیستم خواهد شد.

دوام و پایداری یک تجارت به تداوم فروش بستگی دارد چنانچه این امر متوقف گردد تجارت دوامی نخواهد داشت.مجموعه شهر آجر بدقولی را آفت یک تجارت می داند و همیشه سعی نموده است دچار این آفت نگردد.

2-دیگر موضوع مهم در خصوص فروش آجر نما تحویل کالا مطابق نمونه است.

3-صداقت در پاسخگو بودن به سوالات فنی و تجاری مشتری مورد دیگری است است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.همچنین آگاهی دادن با دقت در خصوص ویژگی های انواع آجر نما می باشد.نمای ساختمان برای مالک ساختمان بسیار مهم است و انتخاب رنگ و طرح و اندازه آجر نما کاری است بس دشوار که حتی بعضی از مشتریان توان تصمیم گیری ندارند. داشتن صداقت و آگاهی دادن با نیت خیر به مشتری در مواقع این چنینی و اثبات درستی حرف و راهنمایی های فروشنده در پایان کار رضایت مندی بسیار بالایی را نصیب سیستم می کند.از این جهت است که درستی و صداقت در راهنمایی مشتریان از اصول شهر آجر است.چرا که لازم به کسب رضایت صد در صدی مشتری می باشد.

شهر آجر در بررسی های خود به نکته بسیار جالبی دست یافته است.بسیار اتفاق افتاده است که یک برند یا نام تجاری در یک بازه زمانی کوتاه مدت شهرت فراوانی یافته  و برای پاسخ به تقاضای مشتری نوبت تحویل بار می دهد که پس از این بازه زمانی اثر و نامی از برند یا نام تجاری باقی نمی ماند!

آری این اتفاق فقط و فقط یک دلیل دارد و آن بی توجهی به اصول سه گانه اخلاقی که در بلند مدت باعث محو شدن یک سیستم تولیدی یا تجاری یا خدماتی می گردد.سیستم ها در ایران اکثرا اهدف کوتاه مدت دارند  و اکثر از این موضوع بی اطلاع هستند چرا که این عملکرد سیستم است که عمر اهداف را کوتاه  و در پی آن عمر سیستم نیز تمام می شود.

شهر آجر اهدافش بلند مدت است و عملکرد خود را نیز بر مبنای اهداف بلند مدت بنا نهاده است.لازمه موفقیت در بلند مدت مطالعه دقیق رفتار انسانی است.رفتار انسانی در عمر سیستم و موفقیت آن نقش صد در صدی دارد بدون آگاهی از رفتار انسان هیچ سیستمی پا بر جا نمی ماند مخصوصا در مورد سیستم های عرضه و فروش که مستقیما با مشتری سرکاردارد ،عدم آگاهی با جزئیات رفتار انسانی باعث سرنگونی سیستم می شود.به همین منظور است که مطاعه و بررسی رفتار انسانی و اصول سه گانه اخلاقی در سیستم شهر آجر همیشه به روز می باشد و زیر ذره بین قرار دارد.چون شهر آجر می خواهد بماند و ماندن در بلند مدت بستگی به شناخت کامل رفتار انسانی که در خصوص مشتری مداری و رعایت کامل جزئیات آن می باشد.شهر آجر به جز در موارد استثنائی اصول 3 گانه اخلاق را در تمام مراحل فروش رعایت می کند.