شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از فروشگاه اینترنتی  شهر آجر به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. خرید کالا از فروشگاه اینترنتی شهر آجر بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@shahreajor.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبی اخذ نمایید.
  3. اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شركت های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه شده در فروشگاه اینترنتی شهر آجر در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، فروشگاه اینترنتی شهر آجر مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  4. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح كامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  5. فروشگاه اینترنتی بانک ابزار هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
  6. تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی بانک ابزار با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.
  7. سایر سایت ها و لینکهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لینك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی بانک ابزار مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
  8. ارتباط فروشگاه اینترنتی بانک ابزار با کاربران از طریق shahreajor.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  9. فروشگاه اینترنتی  شهر آجر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.