آجر نسوز

آجر نسوز پرتقالی

آجر نسوز از کانی‌ها و برای مصارف مختلف و در انواع مختلف ساخته می‌شود. آجرهای نسوز به‌نوعی معروف به آچار فرانسه ساختمان است و در اکثر قسمت‌های یک بنا می‌تواند مورد استفاده قرار گیرید. آجرهای نسوز در کوره‌ها، کارگاه‌های آجرپزی، کارگاه‌های آهنگری، بنای بیرونی یک ساختمان، شومینه، قسمتی از آشپزخانه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین این آجرها به‌عنوان عایق صوت و حرارت و سرما نیز استفاده می‌شوند. با استفاده از آجرهای نسوز می‌توانید در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید. همچنین این آجر، دارای مقاومت بالایی است و ضد 6سایش و آسیب نیز است و کاملا سازگار با محیط زیست ساخته شده است و در برابر رطوبت و باران نیز مقاوم است.

آجر نسوز پرتقالی

رنگ آجر نسوز

آجر نسوز از تنوع سایز و رنگ بالایی برخوردار است. در ساختار بنای مورد نظر می‌توان از فرم‌ها و سایز‌های مختلف آجرهای نسوز استفاده کرد. آجر های نسوز در سایزهای پلاک تمام و نیمه پلاک، مربعی و مستطیلی ساخته می‌شود.

تنوع رنگی در آن‌ها، به‌اندازه‌ای است که شما می‌توانید با خیال راحت این رنگ‌ها را با محیط هماهنگ کنید. رنگ‌های قرمز، اخرایی، نارنجی، قهوه‌ای، پوست پیازی و… از جمله رنگ‌های موجود در آجر های نسوز است.
البته که آجر نسوز پرتقالی ، از جدیدترین تولیدات آجرهای موجود در بازار است و به‌دلیل رنگ بسیار زیبای آن در موارد مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.
رنگ‌های متنوع در آجر های نسوز ، حاصل چيدمان در يك كوره است و آجر هرچه نزديک‌تر به كانون حرارت كوره باشد، تيره‌تر و هرچه دورتر از آن باشد، محصول روشن‌تری به‌دست مي‌آيد. اغلب از تركيب رندوم آجر نسوز در ساختمان استفاده مي‌شود كه اصطلاحا طرح انگليسي به‌دست مي‌آيد.

قیمت آجر نما
بیشتر بخوانید

آجر نسوز پرتقالی

کاربرد آجر نما نسوز

آجر یکی از زیباترین عناصری است که شما می‌توانید در طراحی فضای داخلی و نمای بیرونی منزل‌تان استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آجر نسوز، ضد شوره بودن آن است. دیگر آجرها هنگام استفاده در محیط‌هایی که با رطوبت سر و کار دارند و یا در فضای معتدل داخل منزل که میزان کمی رطوبت در آن وجود دارد و یا در فضای بیرونی و نمای ساختمان در مناطقی که رطوبت بالا است، آجرها شوره و سفیدک می‌زنند، اما در آجر نسوز این مشکل وجود ندارد و شما پس از استفاده طولانی مدت از آن در محیط خانه نیاز به تعویض آجرها ندارید. بنابراین هزینه‌های زیادی که تعویض این آجرها به‌همراه دارد را نخواهید داشت.

همچنین این آجرها در طراحی فضای بیرونی شومینه‌ها و حتی استفاده در قسمت بیشتری از محیط خانه می‌توانند در طراحی داخلی بسیار خوب عمل کنند. امروزه علاوه بر فضای داخلی شومینه، اطراف آن را تا سقف و گاهی تا دیوارهای انتهایی شومینه‌ها با آجرهای نسوز پوشش می‌دهند.این آجرها امنیت را بالا می‌برند و همچنین می‌توانند در نمای بیرونی نیز به‌خوبی عمل کنند و در ترکیبات مختلف بسیار زیبا باشند. همچنین آجر نسوز پرتقالی می‌تواند در ترکیب با دیگر مصالح نیز استفاده شوند و به زیبایی بنا کمک کنند.

آجر نسوز پرتقالی

ضخامت آجر نما نسوز

آجر نما نسوز ، عموما با ضخامت 2/5 سانتيمتر و در اندازه‌هاي 5/5*20، 5/5*24، 5/5*26، 7/5*25 و 7*32 و… توليد مي‌شوند که آجر‌ شاموتی با رنگ پرتقالي و كرم نیز از این دسته هستند. باید توجه داشت که آجر نسوز تنها برای کیفیت بالا و نسوز بودن آن استفاده نمی‌شود، بلکه به‌دلیل رنگ زیبای پرتقالی آن بسیار مورد توجه مشتریان و طراحان قرار دارد.

رنگ در آجر نما
بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *