اجرنمای قزاقی و رضایت مشتری

اجرنما و اجر نسوز/اجر قزاقی و اجرنمای قزاقی /اجرقزاقی در تهران/اجر قزاقی در تبریز/اجر سنتی /اجر سنتی در تهران/اجر سنتی در تبریز/اجرنمای قزاقی /اجرنمای قزاقی در تهران /اجرنمای قزاقی در تبریز/اجرنمای سنتی/اجرنمای سنتی در تهران/اجرنمای سنتی در تبریز /
شهر آجر نزدیک به بیست سال است که در کار تولید و فروش آجرنما  میباشد . تا قبل از تولید آجر شیل و آجر نسوز و اجرنمای قزاقی مشتریان از آجرنما فقط به دلیل صرفه اقتصادی و ارزان بودن ان جهت نما کاری استفاده میکردند  و باز خورد خاص و قابل توجه از انها دیده نمیشد . ولی امروزه با توجه به تولید انواع متنوع آجر شیل و آجر نسوز و آجر قزاقی باز خورد مشتریان از رضایت نما ساختمان واقعا مثال زدنی است بطوریکه اکثر قریب به اتفاق مشتریانی که از آجر شیل  و اجرنمای قزاقی و اجر نسوز و رستیک و اجر هلندی استفاده کرده‌اند اظهار داشتند که زیبایی و جلوه نما بسیار بیش از انتظار ما بوده است و میزان رضایتشان به حدی بوده که میتوان حالت ذوق زدگی را در اظهاراتشان کاملا مشاهده کرد . بطوریکه از هیچکدام از مراحل ساخت ساختمان تا این حد راضی نبوده‌اند و حتی کوچکترین اما و اگری در کار شان نبود.
وب سایت شهر اجر این مطلب را بزرگترین سرمایه خود میداند و افق روشنی را در برابر خود میبیند و مطمئن است که اجر شیل  و اجر قزاقی و اجرنمای نسوز  و اجر هلندی نمای قالب ساختمان های ایران خواهد شد. و اگر دقت کنید‌‌ می‌بینید که اکثر نما های طراحی شده بدون استثنا در ان اجر کار شده است . روز گار نمای یک تیکه سنگ گذشت . نما باید طراحی شود و ترکیبی باشد از اجر و سایر متریال مورد استفاده در نما.
اجر نسوز/ اجر قزاقی/ اجر شیل / اجر کف / اجرنما / همه در وب سایت شهر اجر

وب سایت شهر اجر بهترین است اگر‌‌ می‌توانید عکس انرا اثبات کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *