بهترین اجر دکوراتیو کدام اجر است؟

اجرنمای هلندی زیباترین اجر رستیک‌‌ می‌باشد که هم مناسب برای طراحی داخلی میباشد و هم بهترین نما برای ساختمان‌‌ می‌باشد مقاوم و زیبا و تنوع رنگ بسیار فراوان و زیبا و در اندازه های متفاوت اجر نمای هلندی را در دفاتر شهر اجر در تهران و کرمان و تبریز تهیه کنید.
وب سایت شهر اجر بر این باور است طبق تجربه‌ای که دارد بهترین و زیبا ترین اجرنمای مناسب برای طراحی داخلی ساختمان و اجر دکوراتیو اجر هلندی است. اجر هلندی ابعاد بسیار متفاوتی دارد ابعاد اجر هلندی:
اجر هلندی6*21*2
اجر هلندی5*16*1 که به اجر بیسکویتی معروف است.
اجر هلندی10*10*2
اجر هلندی8*18*2

اجر واجرنما…/اجرهلندی زیباست و رنگ های خاص و زیبایی دارد .اجر سنتی و اجر قزاقی …./ طرح رستیک اجرنمای هلندی با عث زیباتر و طبیعی تر اجرنمای رستیک از نو اجر قزاقی و اجر سنتی و اجر هلندی میشود . همه هدف تولید گنندگان اجرنمای سنتی یا اجرنمای هلندی یا اجر قزاقی این است که چیزی را تولید کنند که نزدیک تر به طبیعت باشد . هر چه نزدیک تر به طبیعت زیباتر . تمامی زیبایی اجرنمای مدرن و جدیدشامل اجر هلندی  واجرنمای قزاقی و اجر نسوز و اجر رستیک و اجر شیل در این است که نمای ساختمان مثل این است که یک تکه از کوه را به نمای ساختمان نصب کرد ه اید . این است راز اجرنما و زیبایی ان. اینکه اجرنما بصورت بی نظم و ناهماهنگ تولید میشود  علتش مشابه کردن ان با صخره یا کوه  است.اجر طرح هلندی نزدیک ترین متریال  مورد استفاده در نما‌‌ می‌باشد که همخوانی بسیار زیادی با طبیعت دارد. با انتخاب طرح های بی نظم اجرنمای هلندی یا قزاقی یا شیل یک تکه از کوه  را به ساختمان تان بچسبانید.راز زیبایی همیشگی نمای اجر مدرن  و کهنه و تکراری نشدن ان شباهت ان با طبیعت است . همانگونه که کوه و صخره همیشه زیباست و تکراری‌‌ نمی‌شود اجرنمای هلندی و اجر نسوز و قزاقی و شیل نیز هیچ وقت تکراری‌‌ نمی‌شود .و همیشه زیباست.
اجر
اجرنما
اجر قزاقی
اجرنمای قزاقی
اجر نسوز
اجرنمای نسوز
اجر نسوز نما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *