مشکلات پیش روی تولید کنندگان آجر نما

بهتر است این را بدانید که در کشور آمریکا سالانه تعداد ۹ میلیارد قالب اجر تولید می‌شود. برای تولید این آجرها هزینه‌های معدن و برداشت خاک وانتقال آن به کارخانه بسیار سنگین بوده و می‌بایست این آجرها در کوره هایی که دمای آنها به حدود ۱۱۰۰ درجه می‌رسد، پخته شوند که این کار علاوه بر آنکه مصرف سوخت زیادی را به همراه دارد، ایجاد آلایندگی‌های زیست محیطی نیز می‌نماید.

همچنین تولید آجرهای سیمانی یا بتونی نیز باعث رها شدن هزاران کیلوگرم گاز جیوه که بسیار سمی هستند در هوا می‌گردد.اینها تنها گوشه‌ای از مشکلات تولید اجر‌‌ می‌باشد که مهندسان و تولید کنندگان آجر نما را بران داشت تا به فکر تولید نوعی اجر بافتند که همسو با قوانین زیست محیطی بوده و کمترین الایندگی را داشته باشد.
بازرگانی شهر آجر با اتکا به نیروی کار ماهر و با تجربه تولید آجر نما را کاملا مطابق با قوانین زیست محیطی و به صورت سبز انجام میدهد و با سرویس و نگهداری به موقع دستگاه الات و کوره‌ها تلاش کرده تا به نوبه خود در این امر هیچ کوتاهی حتی جزئی و ناچیز از جانب این شرکت صورت نگیرد به همین دلیل تولیدات بازرگانی شهر اجر را تولیدات سبز‌‌ می‌نامند.

نظر موسسه استاندارد درمورد بلوک سیمانی
بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *