اجر قزاقی + …اقتصاد در صنعت اجرنما

اقتصاد در صنعت اجرنما به یک کلمه خلاصه‌‌ می‌شود …فروش اجرنما

در رکود ی که در حال حاضر در صنعت ساختمان  و سایر صنایع  وجود دارد . چگونه میزان فروش را بالا ببریم و اصولا زیاد بفروشیم .
میزان فروش در یک مجموعه و سازمان بستگی به هدف گذاری سازمان دارد . چند نوع هدف گذاری  وجود دارد یا چند نوع تفکر در زمینه فروش :

فروش با سود خیلی بالا
فروش با سود بالا
فروش با سود متوسط
فروش با سود پایین
فقط فروش

سازمان های که به فروش با سود بالا و سود خیلی بالا فکر میکنند . تفکرشان بر این اصل استوار است که چون مشتری در بازار کم است باید از هر فروش بالاترین سود را گرفت تا جبران  کسادی بازار را بکند . این‌ها همان های هستند که در این روز‌ها سازمانشان تعطیل شده است یا ور شکست شده‌اند .
کسانی که به فروش با سود متوسط فکر میکنند  تقریبا مثل دو گروه اول فکر میکنند  ولی تفکرشان بسیار بدتر از دو گروه اول است چون هم سود قابل توجه‌ای نمیگیرند هم مشتری بسیار کمی دارند اینها قبل از دو گروه اول تعطیل شده‌اند .
و اما کسانی که به سود پایین فکر میکنند چون در رکود هستند  چون حدی برای سود خود در نظر گرفتهاند امکان از دست دادن مشتریان بالقوه را دارند  و اگر زیاد روی حد سودشان حساب کنند مشتریان بیشتری را از دست میدهند  و اوضاع خوبی نخواهند داشت . هم مشتری کمی دارند هم سود کمی میگیرند . اینها با حداقل ظرفیت در حال کار هستند .

اما گروه پنجم ..فقط فروش ..در شرایط رکود هدف فقط فروش و گردش مالی است . هدف از دست ندادن مشتری است .اینها با حداکثر ظرفیت د رحال کار و فروش هستند ورکود را پشت سر میگذارند .. و زمانی که بازار رونق پیدا کرد .مشتریان بسیار زیادی  خواهند داشت . چون در حالت رکود مشتری مداری را به بهترین حالت سیاست گذاری کردند .

وب سایت شهر اجر سیاست .. فقط فروش را دارد و در بازار رکود فروش بسیار بالای دارد . فروش بالا در نهایت یعنی سود بالا حتی در ظاهر اگر سودی نداشته باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *