اجر قزاقی ..چرااجرباموادرنگی مناسب نما نیست؟

وقتی در مورد اجرنمای رنگی صحبت میکنیم اولین چیزی که به ذهن انسان خطور میکند همان اجرنماهایی هستند که از جنس خاک رس و با اخرا به رنگ قرمز تغییر رنگ داده است.چون در این نوع اجرنما از مواد رنگی استفاده شده است به همین دلیل دارای کیفیت مناسبی نبوده و از ماندگاری کمتری برخوردار است این نوع از محصولات دارای شوره فراوان و بی اندازه‌ای هستند و بعد از هر بارش باران یا برف دوباره شوره داده به همین دلیل بعداز مدت کمی جلای اجر از بین رفته و امکان ترک خوردن و ریزش اجرنما وجود دارد. پس نتیجه میگیریم که اجرنمایی که با مواد رنگی تغییر رنگ داده از جمله اخرا برای اجرا در نمای خارجی زیاد مناسب نبوده و تا حدامکان باید از مصالحی استفاده کرد که رنگشان طبیعی بوده و از مواد رنگی نباشد.
اجرنماهایی که رنگ طبیعی داشته و اخرا در انها بکار نرفته باشد دارای عمری بسیار طولانی بوده و به دلیل پایین بودن درصد شوره و تغییر رنگ بسیار بسیار جزئی برای اجرا در نمای خارجی بهترین گزینه‌‌ می‌باشد اگر در انتخاب مصالح مناسب با در نظر گرفتن محیطی که در ان بکار میرود دقت لازم را به کار ببریم میتوانیم نمای دلخواه خود را با بهترین کیفیت داشته باشیم.
امروزه در تولید اجرنمای رنگی با استفاده از شیل که نوعی سنگ رسوبی و معدنی است کیفیت اجرنماها به اندازه بسیار زیادی بالا رفته و میتوان با اطمینان بیشتری از ان استفاده کرد این نوع اجرنما هم از نظر رنگ وهم از نظر استهکام و مقاومت در برابر خوردگی و شکستگی و هم از نظر کیفیت بسیار بالا پیشتاز تمام اجرنماها است. این اجرنما را اگر بخواهیم با مثال سال عمرش را قیاس کنیم چیزی در حدود25 تا 30 سال عمر مفید این نوع اجرنماها ‌‌ می‌باشد که در این شرایط اب و هوایی و با این همه الودگی و ذرات معلق موجود در هوا میتوان گفت که این بازده بسیار عالی است.
پس نتیجه میگیریم انتخاب اجرنما از نوع شیل بهترین انتخاب برای کلانشهرها و مناطق الوده و نقاط سردسیر کشور است تا هم با خیال راحت محصول خود را انتخاب کنیم و هم از خرید خود لذت ببریم.
//وب سایت شهر اجر اولین و بزرگترین مجتمع تولید و فروش اجرنما از نوع اجرنمای شیل در ایران با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب در خدمت خریداران محترم نمای اجری میباشد.دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

دفتر فروش اجر در تهران/اهن مکان

دفتر فروش اجر در تبریز/چهارراه حافظ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *