اجر قزاقی ..اجرهای رسی ومشخصات فنی

برای اینکه بهترین استفاده بهینه را از مصالح موجود برای نماسازی ببریم باید نسبت به محل مورد مصرف و همچنین مقدار خوردگی و اسیب های احتمالی از سرمای شدید و امثال اینها را در نظر بگیریم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.بطور مثال اگر در کف سازی مورد استفاده باشد باید از نوعی اجر استفاده کرد که هم مقاومت بالایی در برابر فشار و خوردگی داشته باشد و چون در فضای باز و در مقابل برف و یخ زدگی به صورت مستقیم و متناوب قرار دارد باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر یخ زدگی برخوردار باشد.پس پی میبریم که این امر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با دقت و حساسیت بالایی به ان توجه کرد.
به طورکلی باید گفت آجرهای رسی بسته به مواد اولیه و نحوه تولید دارای تنوع بسیاری هستند برخی از آنها بعنوان مصالح پرکننده مناسب‌‌ می‌باشند و بعضی دیگر به علت جلوه ظاهری و مقاومت جهت نماسازی بکار‌‌ می‌روند. بعضی از آجرها بعلت کیفیت مطلوب در نقاطی از ساختمان که در معرض یخبندان قرار دارند مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرند و گروهی مناسب برای کف سازی هستند. بنابراین مهندسین طراح براساس ویژگی های محل مصرف،مقدار مقاومت و اندازه سرما و گرما   آجر رسی بهینه را انتخاب‌‌ می‌نماید.

//(بر طبق استاندارد شماره 7 ایران آجرهای مصرفی در نما باید دارای مشخصات زیر باشند)//

//( معایب ظاهری: آجرنما باید عاری از معایب ظاهری مانند ترک خوردگی، شوره زدگی، آلوئک و نظایر آن باشد.

//( ابعاد و اندازه ها: طول و عرض و ضخامت آجرهای مختلف باید مطابق جدول شماره یک باشد.
باید در نظر داشت که رواداری یادشده در مورد آجرنما در هنگام اجرا توسط ماشین مخصوص ساییده و یکنواخت‌‌ می‌شود.

//( لبه های آجر:  خط فصل مشترک سطوح آجرها باید مستقیم وزوایای تلاقی آنها قائمه وسطوحشان صال باشد.

//(درآجرهای سوراخ دار: سوراخ‌ها باید عمود بر سطح بزرگ آجر و بطور یکنواخت در سطح آن توزیع شده باشند و جمع مساحت آنها باید بین 25 تا 40 درصد سطح آجرها باشد. بعد سوراخ های مربع و قطر سوراخ های دایره‌ای باید حداکثر به 26 میلیمتر محدود شود ودر صخامت دیواره بین سوراخ و لبه آجر بیش از 15 میلیمتر و فاصله بین دو سوراخ بیش از 10 میلیمتر باشد.

قزاقی  +  اجر سنتی  + اجر رستیک  +  اجرنمای رستیک   +  اجر نمای سنتی  +  اجر نسوز  پرتقالی  +  اجرنسوز
//.وب سایت شهر اجر بزرگترین و منسجم ترین مرکز تولید و فروش انواع متنوع اجرنما  و  اجر قزاقی  و  اجرنسوز  با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در خدمت خریداران محترم نمای اجری‌‌ می‌باشد.دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

دفتر فروش اجر قزاقی در تبریز/چهارراه حافظ

دفتر فروش اجر قزاقی در تهران/اهن مکان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *