اجر قزاقی ..نحوه اجرای نمای اجری

نحوه اجرای نمای اجری:قدم اول تراز نمودن زیر سنگ ازاره است،اگر سطح زیر اولین رج سنگ نما تراز نباشد، شمشه گیری با ملات ماسه و سیمان باید در حالت کاملا تراز اجرا شود.

اگر سطح تراز در حد چند میلی متر بالا و پایین باشد با گود گذاری با چوب سر و ته باریک در زیر قطعات سنگ اولین رج با عمل تراز سازی در شروع کار به وجود خواهد امد.

در مرحله دیگر و بعد از تراز گیری نوبت نصب سنگ ازاه :برای نصب اولین رج سنگ نما باید در اجرای سفت کاری تا سطح نصب  اولین رج به اندازه 6سانتی متر 3سانتی متر برای ملات و3سانتی متر برای ضخامت سنگ(اگر ضخامت سنگ زیاد باشد)در نظرگرفته میشود یعنی سفت کاری تا محل نشست سنگ با ریشه پیش امده ساخته میشود پس از سطح تراز، پس نشین سفت کاری به اندازه 6سانتی متر عقب ساخته میشود.

باید به این نقطه توجه کرد:اولین رج سنگ نما میتواند به نام سنگ مسنی از نوع سنگ دو تیشه ،تیره یا سیاه باشد،تااولا سبب شکل دهی به نما شده   ثانیا:در اثر ترشح اب باران و غیره اثر لک شدن در ازاره سنگ به چشم نیاید. ضمنا این رج به اسم سنگ ازاره یا مسنی مشهور است.
در مواردی پس از سنگ ازاره،امکان استفاده از قرنیز با پیش آمدگی به اندازه 1تا2سانتی متر که امروزه به ان «تخم مرغی» گفته میشود قرار میگیرد.

/*-*بازرگانی وب سایت شهر اجر با اکیب های مجرب و کاملا حرفه‌ای در تمام نقاط ایران در خدمت خریداران محترم انواع اجر نما‌‌ می‌باشد
این امر کاملا ثابت شده است که یک نمای زیبا و چشمگیر نیمی به کیفیت اجر وابسطه است و نیمی دیگر وابسطه به چگونگی اجرای نماکار است.

فروش آجر نسوز
بیشتر بخوانید

/-*-دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

-*-/دفتر فروش اجر نما در تبریز/چهارراه حافظ

-*-/دفتر فروش اجر نما در تهران/اهن مکان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *