اجر نسوز ..نکاتی درموردنماسازی ساختمان بااجر

/*-/شمشه گیری قپان اندازی: نظر به اینکه شاقول کردن هر رج با رجهای زیرین،سبب اشکالاتی از جمله غیر شمشه ای و عدم یک باد بودن و نیز موجدار شدن سطح رجها در چند میلیمتر پس و پیش خصوصا برای نما سازیهای مرتفع قابل پیش بینی خواهد بود. پس از نصب اولین رج،عمل شاقول کردن دو نبش قطعه اولین و اخرین سنگ رج اول با شاقول سنگینی برای ساختمانهای یک تا دو طبقه انجام میشود. اما برای ساختمانهای مرتفع با استفاده از شاقول دهی توسط  دوربین تئودولیت روی تیرک چوبی که به طور مقاوم  بر سطح دست انداز مستقر شده با موارد مشابه دیگری که به وجود‌‌ می‌اید، نشانه گذاری از شاقول محور قائم انجام میشود…./.
/*-/(چند نكته كه در نماسازی ساختمانهای با نمای سنگی، آجری، بتنی، شیشه‌ای و … باید رعایت كرد):

1-تمیز كردن سطح زیرین نما قبل از نما كاری طوریكه از هر نوع آلودگی (گرد و خاك، شوره زدگی، دوده گرفتگی، زنگ فلزات، باقی مانده های مصالح سطح زیرین و …) كاملاً پاك شود.

2-در صورت استفاده از نماهای اجری، برای جلوگیری از جذب آب ملات توسط اجرهای نما، زنجاب كردن اجرها و نیز بكارگیری ملات با نسبت آب و سیمان و ماسه و مناسب با قدرت چسبندگی و مقاومت مناسب. در این نوع نما، چیدن اجرها بصورت كله و راسته برای مشاركت اجرهای نما در باربری سازه و همچنین به منظور پیوستگی اجر نما با اجرهای پشتكار لازم است. البته نباید فراموش كرد كه انجام نماهای اجری باید در شرایط محیطی مناسب و با دما و میزان رطوبت استاندارد و بدون یخبندان صورت گیرد.

/*-/بازرگانی وب سایت شهر اجر بزرگترین مجتمع تولید و فروش انواع اجر نما  و اجر قزاقی

و  اجر نسوز  در ایران با کیفیت فوق العاده بالا و قیمت بسیار مناسب در خدمت خریداران محترم

استفاده از آجر نما در ساختمان مدرن
بیشتر بخوانید

انواع اجر نما‌‌ می‌باشد.

/*-/..(دفاتر فروش بازرگانی وب سایت شهر اجر در ایران):

/*-/دفتر فروش اجر قزاقی در تهران/اهن مکان…./.

/*-/دفتر فروش اجر قزاقی در تبریز/چهارراه حافظ…../.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *