آجرنمای قزاقی را گران نخرید!!!!!!!!

اجر نسوزشاموتی که شامل:
اجر نسوز شاموتی روشن
اجر نسوز شاموتی تیره
اجر نسوز شاموتی متوسط
اجر نسوز سفید صدفی
اجر نسوز قرمز روشن
اجر نسوز کرم
اجر نسوز بلدرچینی

آجر قزاقی بیشترین کاربرد را در ایجاد نمای پست مدرن دارد. از انجا یی که افرادی اقدام به طراحی و اجرای نمای پست مدرن برای سازه خود میکنند قصد دارند نمای زیبا و تک داشته باشند.  فکرشان این طور برنامه ریزی میشود که برای نمای پست مدرن باید هزینه زیادی کرد. و البته تولید کنندگان و عرضه کنندگان آجر قزاقی نیز از این موضوع اگاه هستند . به همین علت قیمت های نجومی به مشتریان اعلام میکنند حتی تا متری صد هزار تومان برای خریدار آجر قزاقی تمام میشود .  ولی حقیت این است که آجر قزاقی با احتساب هزینه حمل آجر نهایت به متری 35 الی 40 هزار تومن ‌‌ می‌رسد . اضافه بر این… پول اضافه‌ای است که تولید کنند گان بابت لوکس بودن میگیرند .
با خرید از وب سایت شهر آجر / آجر قزاقی را گران نخرید. با مناسب ترین قیمت نمای لوکس داشته باشید . مطمئن باشید که بهترین کیفیت را میخرید و بهترین رنگ را انتخاب میکنید .
در ضمن وب سایت شهر اجر برای پروژه های بزرگ در سراسر ایران امادگی اجرای نمای پست مدرن با آجر قزاقی  و همچنین سایر آجرنما‌ها / آجر نسوز/ آجر شیل  و …. را با بهترین و مجرب ترین اکیپ دارد. اجرایی ماندگار با قیمت مناسب.

وب سایت شهر آجر تمام سعی خود را میکند تا همه ایران در خرید انواع آجرنما برنده باشند و دقیقا انچه را دوست دارند با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بخرند . متاسفانه کسانی که اگاهی از وب سایت شهر آجر ندارند هم گران میخرند هم انچه میخواهند را‌‌ نمی‌خرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *