آجر نسوز در طراحی داخلی

آجر نسوز در طراحی داخلی

آجر نسوز می‌تواند بعنوان راه حلی کامل و زیبا جهت طراحی‌های خارجی و داخلی سازه به کار رود. این متریال به دلیل هویت و اصالت دیرینه‌ای‌ که دارد در بیشتر طراحی‌های معماران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. رنگ‌بندی بی‌نظیر این آجر آن را به مسئله‌ای بحث بر انگیز در دکوراسیون امروزی  تبدیل کرده است. آجر نسوز به گونه‌ای در طراحی نمای داخلی تاثیر گذار است که هر بیننده‌ای را در نگاه اول مجذوب خود می‌کند. به راحتی با مصالح دیگر ادغام می‌شود و طرح و سبکی نو در انواع  دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن از خود بر جای می‌گذارد.

قابلیت‌های آجر نسوز در طراحی داخلی

استفاده از آجر نسوز در طراحی داخلی از کاربردهای فراوانی برخوردار است. به طوری که در هر بخشی از داخل ساختمان قرار گیرد ظرافت و هویت خاصی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. به عنوان مثال اگر بخواهید در طراحی اتاق یا قسمتی از فضای سالن خود آجر نسوز به کار بگیرید، طرحی تلفیقی از گذشته تاریخی و زمان حال را در هم آمیخته‌اید.

از دید معماران اضافه کردن آجر به فضای داخلی، کاری خلاقانه بوده و گرمی و صمیمت را به فضای کسل کننده و تکراری وارد می‌کند. از طرفی ترکیب آجر با مصالحی همچون شیشه بالکن‌ها، سنگ‌های دکوراتیو و غیره به فضای مورد نظر روح و انرژی تازه‌ای خواهد بخشید. پس در اجرای آجر نسوز هیچ تردیدی به خود راه ندهید چرا که این آجرها آمده‌اند تا با اصالت و هویت خاص خود زیباترین و جذاب‌ترین فضای دکوراتیو را برای شما خلق کنند.

آجر نسوز در دکوراسیون داخلی
بیشتر بخوانید

آجر آجر نسوز در طراحی داخلی

منطق زیبایی شناختی اشیا در طراحی داخلی آجر نسوز

در طراحی داخلی باید از زیبایی اشیا و جایگاه مناسب هر یک شناخت دقیقی داشته باشید. یعنی اینکه تمام مصالح به کار  گرفته شده در اجرای نما هر کدام جایگاه اصلی خود را حفظ نمایند تا تلفیق درستی از خود بر جای گذارند. بدین ترتیب این امر زیبایی بصری را دو چندان خواهد کرد. در واقع به کارگیری هر چیزی در جایگاه اصلیش همان منطق سبک کلاسیک و مدرن است. بر همین اساس به کارگیری دقیق قوانین هر یک از سبک‌های کلاسیک یا مدرن در اجرای آجر نسوز می‌تواند فضایی مملو از آرامش، اصالت، رنگ و بویی از تاریخ را برای شما زنده کند. انتخاب درستی از رنگ‌هایی که در هر یک از عناصر و مصالح این سبک‌ها گفته شده است نیز می‌تواند محیطی تسخیر کننده برای شما ایجاد نماید.

اگر اجرای آجر نسوز را به سبک کلاسیک در طراحی داخلی خود به کار ببرید فضای شما از ویژگی هایی همچون نظم و هماهنگی، داشتن نقطه کانونی در مرکز تقارن، برخورداری از رنگ‌های طبیعی و الهام گرفته از طبیعت و اینکه هر چیزی که در این سبک به کار ببرید از مواد اولیه طبیعی تهیه شده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *