آجر نسوز در صنعت

آجر نسوز در صنعت

تا به حالا به این فکر کرده‌اید که نماهای الهام گرفته‌شده از طبیعت و هم سازگار با آن چقدر دل‌نشین و زیبا به نظر می‌رسند؟ یا نماهایی را دیده‌اید که با رنگ‌های متنوع و درعین‌حال طبیعی خود چه جذابیت و آرامشی را در فضاهای مختلف به وجود آورده‌اند؟ بی‌شک مصالح به کار گرفته‌شده در ساخت نمای یک اثر معماری نقش مهمی در ایجاد فضایی زمخت و بی‌روح یا زنده و انرژی‌بخش دارد. تناسب نما با محیط اطراف موجب خلق آثاری ماندگار می‌شود. در این راستا آجر نسوز که همه افراد کم‌وبیش با آن آشنایی دارند، از پرکاربردترین مصالح در نماسازی است.

آجر نسوز در صنعت

آجرنسوز با مصالحی کاملاً طبیعی تولید و ساخته می‌شود. در تهیه این نوع آجر برای نماسازی فقط و فقط از خاک‌های معدنی با فرمولاسیونی دقیق استفاده می‌شود و هیچ رنگ مصنوعی در رنگ‌آمیزی آجر نسوز مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. متنوع بودن رنگ‌ها و در حین حال طبیعی بودن آن‌ها موجب خلق شاهکاری فوق‌العاده برای نمای ساختمان‌ها می‌شود. نمایی که فراخوان خوبی برای دعوت افراد به داخل بنا خواهد شد.

مزایای آجر نسوز در صنعت

با به‌کارگیری آجر نسوز در صنعت دیگر نگران آسیب‌هایی که ممکن است بر یک نما وارد شود، نباشید. این نوع آجر نما در برابر تغییرات شرایط جوی بسیار مقاوم است. سال‌های سال با خیالی آسوده از نمای خانه خود لذت ببرید. هم‌چنین به‌کارگیری رنگ‌های جذاب و زیبا، زنده و طبیعی جلوه‌ای منحصربه‌فرد به فضای شهری می‌دهد و آرامش بصری فوق‌العاده‌ای را در بر خواهد گرفت.

از مشکلات عمده‌ای که یک نما می‌تواند با آن‌ها مواجه شود مسئله فرسایش در تغییرات شرایط جوی مختلف است. آجر نسوز به‌عنوان یک نوع آجر از خاک نسوز و چینی در درجه حرارت‌های بالا و متفاوت تولید می‌شود و به خاطر دوام بالا مشکل فرسایش ندارد. حتی این نوع آجرنما عایق بسیار خوبی در برابر اتلاف انرژی است. سبکی و قدرت جذب بالا نیز در نگه‌داری مصالح خطر افتادن و سقوط را به صفر می‌رساند.

کاهش مصرف انرژی با نماهای آجری
بیشتر بخوانید

راستی طیف رنگی موردعلاقه شما برای نماسازی قرمز، قهوه‌ای، زرد، خاکستری یا… چه رنگی است؟

با انتخاب رنگ‌های موردعلاقه‌تان جانی تازه به محیط زندگی‌تان ببخشید و از لحظه‌لحظه عمر خود لذت ببرید. رنگ‌های طبیعی و خوش که در ایجاد آرامش برای شما بی‌تأثیر نخواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *