خرید آجر نسوز

خرید آجر نسوز

تولید محصولی مانند آجر نسوز که امروزه از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است با فناوری روز و فرمولاسیون ترکیب مواد طبیعی انجام می‌گیرد. این ترکیب تأثیر زیادی در کیفیت نهایی محصول داشته و اهمیت زیادی را دارا است. برای همین به هنگام خرید آجر نسوز توجه به برخی نکات ضروری بوده و باید مورد ارزیابی قرار گیرد. دقت در انتخاب نوع آجر نسوز می‌تواند کمک خوبی برای شما باشد تا بتوانید بهترین محصول را باکاربری انتخابی خود خریداری کنید.

دلایل خرید آجر نسوز

آجرهای نسوز کاربردهای فراوانی در نماسازی خارجی ساختمان، دکوراسیون داخلی، کوره سازی، کف سازی و… دارند. یکی از علل استفاده فراوان از آجر نمای نسوز دوام و ماندگاری بالای آن در برابر شرایط جوی مختلف است. طرح و رنگ متنوع آجر نسوز از ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فرد آن است و به هنگام خرید آن باید موردتوجه قرار می‌گیرد. بررسی نیاز خود همراه با آینده‌نگری در زمان انتخاب محصول امری ضروری است. پس حتماً به هنگام خرید آجر و سایر آجرها هدفتان از خرید را مشخص کنید و بدانید برای چه کاربری و محیطی می‌خواهید از این عنصر ساختمانی استفاده کنید.

خرید آجر نسوز و آجر نسوز نما

با خرید محصول با کیفیت سال‌ها با اطمینان خاطر از محیط زندگی خود لذت ببرید. مقاومت بالا، رنگ‌بندی و سایزهای مختلف زیبایی خاصی را در ظاهر داخلی و خارجی ساختمان شما شکل می‌دهند. امروزه نیز با کمک برخی از کانی‌های گیاهی و پودرهای معدنی با افزایش طرح، رنگ و سایز در انواع آجرنسوز کف، آجرنسوز نما، آجرنسوز کوره و… مواجه هستیم. این تنوع و متفاوت بودن باعث می‌شود طراحان با ذهنیتی باز به‌راحتی اقدام به طراحی کنند.

نکات لازم به هنگام خرید آجر نسوز

اما ازجمله خصوصیاتی که به هنگام خریدموردتوجه و اهمیت واقع می‌شود، رنگ و اندازه آن است چراکه با توجه به این دو مورد طرح نمای خارجی، کف سازی و دکوراسیون داخلی بنا مشخص می‌شود.

شما می‌توانید از بین ابعاد زیر اقدام به خرید کنید.

۱_آجرنسوز به ابعاد ۵/۵×۲۶

۲_آجرنسوز در سایز ۷×۳۲

۳_آجرنسوز نما در ابعاد ۱۰×۱۰

۴_آجرنسوز کف با ابعاد ۲۰×۲۰

۵_آجرنسوز کوره در اندازه ۱۰×۴۰

۶_آجرنسوز نمای ساختمان به ابعاد ۶/۵×۲۶

رنگ‌های مختلف آجر نسوز که در ایجاد کف سازی و نماسازی و چیدمان‌های داخلی موجب خلق شاهکار معماری می‌شوند عبارت‌اند از:

آجر نسوز ایده ای نو برای دکوراسیون اتاق خانه شما
بیشتر بخوانید

 آجر نسوز نما به رنگ قرمز، قرمز کلاسیک

آجر نسوز قهوه‌ای‌رنگ، قهوه‌ای روشن و تیره

آجر نسوز به رنگ پرتقالی

آجر نسوز نما با طرح برجسته و سنگ تیره

آجر نسوز بارنگ بندی رندوم و رنگارنگ

 آجر نسوز بارنگ بندی زرد

آجر نسوز نما بارنگ بندی مشکی

آجرنسوز به رنگ نارنجی

و ده‌ها رنگ دیگر که می‌تواند بنا به سلیقه شما موردتوجه قرار گیرد. رنگ انتخابی شما با توجه به نوع نماسازی و معماری داخلی محیط دلخواه شما صورت خواهد گرفت. رنگ‌های طبیعی آجر نسوز فضا را صمیمی وزنده‌تر جلوه می‌دهند.

برای داشتن خریدی موفق سعی کنید از کارخانه‌ها و شرکت‌های معتبر که محصولاتی بادوام و باکیفیت تولید می‌کنند، اقدام به خرید آجر نسوز کنید. ارائه محصولات باکیفیت و مرغون به‌صرفه از اهداف تیم ما بوده و همیشه بر آنیم با در تولید مصالح ساختمانی از قبیل آجر نسوز، آجر نما، آجر کف فرش، آجرنسوز نما و… رضایت مشتریان خود را جلب کرده و موجب افزایش کیفیت در ساختمان‌سازی شویم.

مصالح ساختمانی مرغب تاثیر بسیاری در دوام و پایداری سازه ها دارند. با انتخاب و خرید آجر نسوز زیبایی و مقاومت ساختمان ها را افزایش دهید و یک خرید عالی داشته باشید

انتخاب آجر نسوز برای ساختمان

امروزه گرایش وسیع به سوی معماری شرقی و ایرانی در طراحی خانه ها رواج بسیاری پیدا نموده و دلیل استفاده از آن را می توان در زیبایی و دوام انواع آجر ها دانست.

انتخاب و خرید آجر نسوز برای خانه و کوره های صنعتی دوام بالایی داشته و می تواند به خوبی با شرایط محیطی سازگار شود. جنس آجر نسوز از خاک چینی است و در دمای 1500 درجه سانتی گراد تهیه و ساخته می شود از این رو دوام بالایی در شرایط آب و هوایی، دما و حرارت بالا، تحمل وزن، فرسایش داشته و استفاده از آنها علاوه بر کوره های صنعتی در طراحی داخلی خانه نیز از اعتبار و ویژگی خاصی برخوردار است.

به طور کلی خرید آجر نسوز می تواند در دیواره داخلی شومینه، کوره شیشه یا آهن آلات صنعتی، دکور خانه، نمای بیرونی ساختمان، دکور رستوران و کافی شاپ به کار برود.با خرید آجر نسوز ساختمان خود را در برابر اتلاف انرژی، آتش سوزی و فضای خشک و رسمی خانه ایمن کنید.

آجر رستیک نسوز
بیشتر بخوانید

خرید آجر نسوز

خرید آجر نسوز یک انتخاب عالی از میان مصالح

انتخاب و گزینش آجر های نسوز در میان دیگر مصالح می تواند یک انتخاب عالی و جذاب باشد چرا که با یک بار خرید آجر نسوز می توانید تا سال ها از مزیت ها و ماندگاری آن استفاده نمایید.

آجر نسوز خراشیده یا فرسوده نمی شود، رنگ آن همیشه جذاب است و در برابر رطوبت یا تابش آفتاب رنگ پریده نمی گردد، به علت ساخته شدن در دما و حرارت بالا صاف و یکدست بوده و قابلیت تحمل تنش های محیطی را دارا می باشد، خاصیت عایق بودن دارد و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

با خرید آجر نسوز می توانید خانه و صنایع خود را بیمه کرده و یک سازه زیبا و مستحکم داشته باشید. انتخاب آجر های نسوز یک انتخاب عالی برای نزدیک شدن به معماری شرقی و ایرانی است.

خرید آجر نسوز

قیمت آجر نسوز

قیمت آجر نسوز با توجه به ابعاد، جنس و طرح آن متنوع و گوناگون است. آجر های نسوز کیفیت بالاتری از اجر های معمولی داشته و از همین رو قیمت بالاتری نیز نسبت به آن دارند. از جمله شرایطی که در روند قیمت گذاری آجر نسوز تاثیر گذار هستند مواردی همچون ابعاد، وزن، میزان حرارتی که آجر در آن ساخته شده، کیفیت و رنگ مطلوب آن می باشد.

اکثر آجر های نسوز از جنس مواد معدنی و فلزی هستند، حرارت بین 550 تا 1800 درجه را تحمل کرده و تنوع رنگ آن طبیعی است. هرچه میزان کیفیت و دمای ساخت آجر نسوز بالاتر باشد قیمت بالاتری دارند و در صنایع بزرگ تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

با خرید آجر نسوز از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی می توانید طرح ها، رنگ ها و کیفیت های مورد نظر خود را انتخاب و به کار بگیرید. آجر های نسوز به آسانی نصب می شوند و قابلیت امتزاج با ملات چسبنده را دارند.خرید آجر نسوز از مراکز معتبر این مزیت را دارد تا بهترین آجر ها با قیمتی منصفانه تهیه کرده و تا مدت زمان بسیاری از ان استفاده نمایید.

چکیده: با خرید آجر نسوز یک انتخاب عالی برای خانه و تجارت خود داشته باشید. خرید از مراکز فروش معتبر مصالح ساختمانی می تواند به صرفه و ایده آل باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *