اجر قزاقی و قیمت

آجر قزاقی بیشترین کاربرد را در ایجاد نمای پست مدرن دارد. از انجا یی که افرادی اقدام به طراحی و اجرای نمای پست مدرن برای سازه خود میکنند قصد دارند نمای زیبا و تک داشته باشند.  فکرشان این طور برنامه ریزی میشود که برای نمای پست مدرن باید هزینه زیادی کرد. و البته تولید کنندگان و عرضه کنندگان آجر قزاقی نیز از این موضوع اگاه هستند . به همین علت قیمت های نجومی به مشتریان اعلام میکنند حتی تا متری صد هزار تومان برای خریدار آجر قزاقی تمام میشود .  ولی حقیت این است که آجر قزاقی با احتساب هزینه حمل آجر نهایت به متری 35 الی 40 هزار تومن ‌‌ می‌رسد . اضافه بر این… پول اضافه‌ای است که تولید کنند گان بابت لوکس بودن میگیرند .
با خرید از وب سایت شهر آجر / آجر قزاقی را گران نخرید. با مناسب ترین قیمت نمای لوکس داشته باشید . مطمئن باشید که بهترین کیفیت را میخرید و بهترین رنگ را انتخاب میکنید .
در ضمن وب سایت شهر اجر برای پروژه های بزرگ در سراسر ایران امادگی اجرای نمای پست مدرن با آجر قزاقی  و همچنین سایر آجرنما‌ها / آجر نسوز/ آجر شیل  و …. را با بهترین و مجرب ترین اکیپ دارد. اجرایی ماندگار با قیمت مناسب.

وب سایت شهر آجر تمام سعی خود را میکند تا همه ایران در خرید انواع آجرنما برنده باشند و دقیقا انچه را دوست دارند با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بخرند . متاسفانه کسانی که اگاهی از وب سایت شهر آجر ندارند هم گران میخرند هم انچه میخواهند را‌‌ نمی‌خرند.
وب سایت شهر اجر  در ایران سه شعبه دارد:
تهران / اهرن مکان
تبریز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *