همان اجرنمای قزاقی

اجرنما واجرنسوز و اجر قزاقی:
امروزه انچه باعث نواوری و خلاقیت وابتکار در نمای ساختمان شده است همان چیزی است که بشر هزاران سال از ان برای ساخت ساختمان از ان استفاده میکند .  ان چیزی نیست جز همان آجر.که امروزه به ان اجر سنتی یا اجر قزاقی یا اجر قفقازی یا اجر خطایی میگویند.
آجر نسوز نما وآجر شیل و اجر قزاقی  ویا اجر سنتی  به معنای تمام کلمه نواوری و ابتکار در نمای امروزی ساختمان است  . امروزه نمای که در ان آجر نسوز نما و آجر شیل  و اجر قزاقی یا اجر سنتی استفاده نشود یک نمای د مده محسوب میگردد . نواوری در نما باعث شده که تولید کنندگان اجر با هنرمندی تمام یک اثر هنری و باب روز تولید کنند . واقعا اگر انصاف داشته باشیم اجر نسوز نما و اجر شیل واجر قزاقی  یک اثر هنری است که باعث جذابیت بی همتای نمای ساختمان میگرددالبته به شرط انکه اجرا کننده نمای اجری فردی ماهر و اکیپی مجرب باشد.اجرای نمای اجر  و نحوه اجرای ان در زیبایی نمای اجری بسیار اهمیت دارد به جرات میتوان گفت تاثیر اجر و اجرنما و مجری نمای اجری در زیبایی کار 50   50‌‌ می‌باشد . با تنوع بی نظیری که در این نوع از اجرنما‌ها بوجود امده بعید است محصولی بتواند جایگزین اجر نما در نمای ساختمان گردد .
وب سایت شهر اجر افتخار میکند.این توانایی را دارد  تقریبا تمامی انواع اجر شیل و اجر نسوز نما  و اجر قزاقی را  عرضه نماید . سعی این را دارد که با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت در سراسر ایران  این کار را به انجام رساند .
,وب سایت شهر اجر با عرضه متنوع ترین  وتنوع بی نظیر اجرنما سعی دارد مشتری بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشد .
وب سایت شهر اجر سه نمایشگاه برتر در ایران دارد
تهران/اهن مکان
تبریز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *