اجر نما..و شعار حق با مشتری است.

حق با مشتری است. شعار زیبایست که در سر در اکثر فروشگا‌ها نوشته شده ولی متاسفانه مثل اکثر حرف های قشنگ در حد حرف ماند و تبدیل به یک شعار تزیینی گردید.
اما وب سایت شهر اجر معتقد است که حق با مشتریست و برای بالفعل در اوردن این شعار تمامی سعی خودرا کرده است و اقداماتی که در این زمینه در خصوص ارایه اجر نسوز نما واجر شیل وانواع اجر گلبهی انجام داده است به شرح ذیل‌‌ می‌باشد.

1 – کیفیت بالای اجر نسوز و اجر شیل :
وب سایت شهر اجر مدعی است که بالاترین کیفیت اجر نسوز نما واجر شیل و اجر ابلق و گلبهی را در ایران عرضه میکند .و تا به امروز هیچ کدام از خریدارن نه تنها ناراضی نبودند بلکه از کیفیت  و زیبایی نمای خود واقعا ابراز رضایت مثال زدنی کردند.

2 – قیمت پایین محصولات:
اینکه کیفیت محصول را به هر قیمتی بالا برده شود و باعث گران شدن محصول گردد به نظر وب سایت شهر اجر افتخاری محسوب نمیشود. بلکه موفقیت در ان است که بالاترین کیفیت را با حداقل قیمت عرضه کنیم . وب سایت شهر اجر انواع اجر نسوز نما واجر شیل وگلبهی و اجر ابلق را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه میکند . بطوریکه امروزه ادعا داریم که از این نظر در ایران بی رقیب هستیم.

3 – تنوع محصولات:
اینکه در سایت فقط یک نوع محصول باشد یعنی سایت ناقص است و کسانی که‌‌ می‌خواهند اجرنمای ساختمان را انتخاب کنند انتخاب محدودی دارند و برای همه سلیقه‌ها مسلما کافی‌‌ نمی‌باشد . از این رو وب سایت شهر اجر  تمام سعی خود را کرده است تا تمامی محصولاتی که در صنعت اجرنما شامل اجر نسوز نما و اجر شیل و اجر ابلق و اجر گلبهی و اجر زرد را در همه رنگ‌ها وهمه اندازه‌ها یکجا در اختیار بیننده قرار دهد تا مشتری انتخاب های بی شماری داشته باشد .باور کنید کار اسانی نیست و وب سایت شهر اجر بیشتر از همه به این موضوع افتخار میکند .

4 – اجرای نما در سراسر ایران:
وب سایت شهر اجر علاوه بر  تولید وفروش انواع اجرنسوز نما واجر شیل واجر گلبهی و ابلق کامل ترین ومجرب ترین اکیپ های نما کاری جهت اجرای پروژه های بزرگ را در سراسر ایران دارد. و در اسرع وقت نسبت به میزان بزرگی پروژه مجهز ترین اکیپ اجرا کننده را به سراسر ایران ارسال‌‌ می‌نماید.

وب سایت شهر اجر با این موارد وموارد دیگر که جزییات محسوب میشود که نوشتار ان در این مقام نمیگنجد سعی کرده تا در عمل ثابت کند :

حق واقعا با مشتری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *