اجر قزاقی ..چگونگی ترکیب رنگ دراجرنمای نسوز

اجرنمای نسوز جزو زیباترین نماهای موجود در ایران است که زیبایی خاصی داشته و جلوه ساختمان را فوق العاده شیک و امروزی نشان میدهد.البته اجرنمای نسوز خود به تنهایی این زیبایی را ندارد و باید با یک نمای دیگر(سنگ نما)ترکیب شود.
رمز زیبایی اجرنمای نسوز در ترکیب رنگ ان است اجرنمای نسوز در چندین رنگ تولید میشود.درست است هر رنگ زیبایی خاص خود را دارد اما اجرنمای نسوز به صورت تک رنگ و تک کد فقط یه صورت کتیبه‌ای و تکه کاری بکار میرود و برای کل نمای یک ساختمان زیاد مناسب نیست.
رنگ بندی در اجرنمای نسوز به قدری زیاد و متنوع است که برای طراحی درست و مناسب ساختمان خود حتما باید از یک کارشناس کمک گرفت به دلیل اینکه ترکیب رنگ امری بسیار حساس در نمای ساختمان دارد اگر ترکیب رنگ بندی در نمای ساختمان درست باشد نمای سازه را دل بازتر و گرم تر نشان داده و نمای ساختمان را بزرگتر از حد واقعی خود نشان میدهد ولی اگر ترکیب رنگ بندی در نمای ساختمان درست نباشد نمای سازه را جمع تر و دلگیر تر و خفه تر از حد واقعی خود نشان میدهد.
در ترکیب رنگ بندی اجرنمای نسوز در مرحله اول به پهنا و بلندی ساختمان توجه کرده و سپس با در نظر گرفتن این دو مورد و با در نظر گرفتن اینکه نمای ساختمان رو به افتاب است یا پشت به ان ترکیب رنگ را انجام میدهند در اکثر مواقع اگر نمای ساختمان رو به افتاب باشد‌‌ می‌توان از رنگهای تیره نیز برای زمینه نما استفاده کرد ولی اگر در نمای سازه‌ای که پشت به افتاب است از رنگهای تیره برای زمینه استفاده کرد رنگ نما را تیره و دلگیر میکند و چشم هر بیننده‌ای را ازار میدهد به همین دلیل ترکیب رنگ بندی در اجرنمای نسوز به این اندازه حائز اهمیت است.
اگر بخواهیم نمای ساختمان روشن به نظر برسد باید از رنگهای روشن بیشتر از رنگهای تیره استفاده شود و درصد رنگ روشن 2برابر رنگ تیره باشد البته این نوع ترکیبل رنگ خواهان بیشتری دارد چون افراد بیشتری دوشت دارند که نمای سازه انها روشن و دلباز باشد ولی اگر بخواهیم نمای ساختمان تیره به نظر برسد بر عکس باید درصد رنگ تیره 2برابر رنگ روشن باشد.
انتخاب نوع سنگ ترکیبی و رنگ ان نیز در نمای ساختمان بسیار مهم است اصولا رنگ های تضاد جواب بیشتری میدهد چون اگر رنگ زمینه سازه تیره باشد و رنگ سنگ انتخابی نیز تیره باشد ننمای ساختمان را خفه کرده و کار خراب‌‌ می‌شود به همین دلیل رنگهای سفید و کرم و کرم شکلاتی رنگهای استاندارد در نمای ساختمانی دارد که قرار است با اجرنمای نسوز اجرا شود ترکیب این دو نوع نما در یکجا برای نمای ساختمان به زیبا است که کمتر کسی ان را پسند نمیکند.
امروزه یکی از راه های اصلی جلب توجه و فروش فوری ساختمان در این رکود بی سابقه اجرای نمای ان با اجرنمای نسوز است چون هر خریداری که نمای این ساختمانها را ببیند حتما ان را پسند خواهد کرد.
ترکیب رنگ در اجرنمای نسوز پس از اتمام عملیات نماکاری یک رنگ اتشین زیبایی به نمای ساختمان میدهد که در هیچ نمایی چه نمای طبیعی و چه نمای مصنوعی یافت‌‌ نمی‌شود.
وب سایت شهراجر بزرگترین مرکز تولید و فروش انواع متنوع اجرنمای نسوز با خاک نسوز واقعی و ترکیب بندی رنگ بی همتا در ایران در خدمت خریداران خوش ذوق اجرنمای نسوز رندوم‌‌ می‌باشد.دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:
دفتر فروش اجرنمای رندوم نسوز در تبریز/چهارراه حافظ
دفتر فروش اجرنمای رندوم نسوز در تهران/اهن مکان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *