آشپزخانه با آجر نسوز

طراحی آشپزخانه با آجر نسوز

آشپزخانه منزل شما باید به خوبی طراحی و چیدمان شود، چرا که مهم ترین و جذاب ترین بخش خانه تان نیز همین آشپزخانه است. اما با توجه به معماری مدرن امروزی متریال و عناصر خاصی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به سلیقه افراد مختلف است.

استفاده از آجر نسوز در طراحی آشپزخانه نیز می تواند باب میل خیلی ها باشد. با ما همراه شوید تا طراحی آشپزخانه با آجر نسوز را برای شما ملموس تر کنیم.
طراحی آشپزخانه با آجر نسوز

نحوه طراحی آشپزخانه با آجر نسوز

آشپزخانه شما با استفاده از آجر نسوز می تواند فضایی گرم و در عین حال صمیمی باشد.با ما همراه شده و ایده های استفاده از آجر نسوز در معماری داخلی را بیش تر بشناسید.

آجر را در کدام قسمت های آشپزخانه استفاه کنیم ؟

جواب این سوال سلیقه ای است و هر شخصی با توجه به آشپزخانه رویاهایش می تواند از آجر نسوز در طراحی این فضا استفاده کند که این انواع دکوراسیون آجری آشپزخانه می تواند شامل موارد زیر باشد.

1. طراحی سقف آشپزخانه با آجر نسوز

سقف آجری می تواند نمای بی نظیری به محیط بدهد. با توجه به تنوع رنگی آجر نسوز رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و هارمونی فوق العاده ای در فضا خلق کنید. هم چنین آجر قابلیت اجرایی بالایی دارد و می تواند برای تمامی سقف ها مورد استفاده باشد.

طراحی آشپزخانه با آجر نسوز

2. طراحی دیوارهای آشپزخانه با آجر نسوز

در این دکوراسیون داخلی شما دیوارهای فضا را آجری می کنید. در چنین محیطی می توانید چند صندلی و میز چوبی نیز قرار دهید و ترکیب ساده ولی بسیار صمیمی و آرامش بخش را خلق کنید. لطافت آجر به محیط شما حس گرم تری می دهد.

9 ویژگی آجر سفالی خوب
بیشتر بخوانید

3. استفاده از آجر نسوز در آشپزخانه های کلاسیک

از دلایل عمده استفاده از آجر در طراحی محیطی هم چون آشپزخانه می توان به مقاومت بالای آن در برابر آتش و گرما اشاره کرد. علاوه بر این آشپزخانه کلاسیک شما با آجر نسوز زیبا تر و ملموس تر خواهد شد.

4. طراحی داخلی آشپزخانه مدرن با دیوار های آجری

شما در کنار مدرن جلوه دادن محیط داخلی آشپزخانه تان با لوازم به روز می توانید از آجر نسوز نیز در دیوارهای آن استفاده کنید. تنوع رنگ آجر نسوز دست شما برای انتخاب بهترین هارمونی رنگ را باز گذاشته است.

هم چنین شایان ذکر است که آجر می تواند عایق حرارتی مناسبی در فصل زمستان و تابستان برای محیط آشپزخانه تان باشد. از ترکیب فوق العاده چوب و آجر در طراحی داخلی محیط خود غفلت نکنید .
از دیگر مزایای آجر نسوز برای استفاده در طراحی آجر نسوز می توان به مقاومت آن در برابر حشرات و حیوانات موذی اشاره نمود.
امیدواریم با انتخاب آجر نسوزی مناسب با رنگ و طرح دلخواه خود بتوانید بهترین و در عین حال صمیمی ترین فضای آشپزخانه را برای منزل خود طراحی کنید. علاقه مندان به محیط زیست به علت جنس رسی آجر نسوز می تواند آرامش خاصی در چنین معماری های داخلی تجربه و کسب کنند

جهت سفارش و یا مشاوره اجرای آجر نما با ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *