تغییر نمای داخلی با آجر

چگونه با آجر نمای داخلی خود را تغییر دهیم؟

بسیاری از مردم ظاهر دیوارهای آجری را دوست دارند. دیوارهای آجری آشکار در اواخر دهه 1900 معروف شدند. از آنجایی که بسیاری از مردم آن را به عنوان یک راه حل عالی در خانه های قدیمی تر یافتند. آنها آجر را ترجیح می دهند زیرا استفاده از آجر ها نسبت به تعمیر یا جایگزینی هزینه کمتری دارد.

در فضای داخلی خانه شما، توانایی گرفتن یک متریال و ایجاد صدها حالت مختلف، جذابیت طراحی خانه است. طراحی داخلی بناهای تاریخی و لفت های مدرن را نمی توان بدون این نوع دیوارها در آن تصور کرد. این مکان‌هایی هستند که می‌توانید آن‌ها را بیابید که به روشی شگفت‌انگیز همراه با لوازم جانبی شگفت‌ انگیز طراحی شده‌اند. دیوارهای آجری نمایان را می توان در سایر فضاهای نشیمن نیز یافت. آجر ماده ای است که می توان آن را طبیعی ساخت، اما ما می دانیم که در واقع یک محصول ساخته شده توسط انسان است. آجر از رنگ قرمز قابل توجه خود گرفته تا کم رنگ ترین رنگ های زرد، می تواند چهره های زیادی برای هر خانه ای داشته باشد.

آجر می تواند خانه شما را در زمستان گرم کند و در تابستان آن را خنک نگه دارد. فضای روستایی به هر فضای داخلی ظاهری جذاب می بخشد. فرقی نمی کند که تصمیم دارید یک اتاق خواب، حمام یا اتاق نشیمن ایجاد کنید. با این دیوارهای آجری نمایان، هر منطقه ای جلوه شگفت انگیزی پیدا می کند. از یک خانه مدرن شهری گرفته تا یک خانه تاریخی ویکتوریایی، به این نگاه کنید که چگونه آجر می تواند ظاهر فضای داخلی شما را تغییر دهد. آنها به خصوص در انبارهای مدرن و ساختمان های تاریخی محبوب هستند، اما در حال حاضر می توانید آجرهای نما را در سایر فضاهای زندگی نیز پیدا کنید. در اینجا چند نمونه وجود دارد که نشان می دهد دیوارهای آجری چگونه به نظر می رسند. می توانید ایده هایی برای اتاق های نشیمن، اتاق های غذاخوری، اتاق خواب و آشپزخانه هایی با دیوارهای آجری پیدا کنید. همه آنها درخشان، غیر معمول و خلاق به نظر می رسند. آیا آنها ترکیبی از ظرافت مدرن و کلاسیک نیستند؟ لذت ببرید !

اگر می خواهید فضای داخلی آپارتمان یا خانه شما متفاوت از بقیه باشد و منحصر به فرد باشد، حتما باید ایده های عالی زیر را برای طراحی داخلی با دیوارهای آجری بررسی کنید. در اینجا چند نکته مفید در مورد چگونگی تغییر ظاهر فضای داخلی با آجر آورده شده است:

سوالات متداول نما کاری با آجر نسوز
بیشتر بخوانید

رنگ را پنهان کنید، بافت را حفظ کنید: در حالی که آجر طبیعی به خودی خود زیبا است، بافت نیز زیبا است. در بازسازی یا تغییر طراحی داخلی، آجرهایی که آسیب دیده یا دارای لکه های نامناسب هستند را می توان رنگ کرد تا ظاهر دیوارها را احیا کند. رنگ ارزان است و می تواند فضای داخلی یک فضا را بدون تلاش کمی متحول کند. از آنجایی که آجر در الگوها و بافت خود دارای تقارن طبیعی است، رنگ آمیزی روی آن می تواند گزینه مناسبی برای یک فضای داخلی سفارشی برای مطابقت با هر طرح رنگی باشد.

از آجر به عنوان پشتی استفاده کنید: برای داشتن ظاهری تمیز و پیچیده، از آجر به عنوان پس‌زمینه برای هنرهای دیواری، نقاشی‌ها و مجسمه‌ها استفاده کنید. یک دیوار تمام شده تخته گچی را با یک دیوار آجری مجاور با قالب گیری تاج به هم ببندید تا پایان ها به هم آمیخته شوند. آجر را می توان به عنوان یک دیوار برجسته استفاده کرد یا می توان آن را با سایر مواد در معرض دید جفت کرد تا به اتاق احساسی روستایی و در عین حال امروزی بدهد. هرچه درزهای آجری بیشتر نمایان شوند، زیبایی شناسی روستایی و سست‌تر احساس می‌شود. بسته به رسمی بودن شما، چیدمان و بافت آجری متناسب با سبک شما وجود دارد.

آجر در اشکال مختلف

آجر در اشکال مختلف: آجر می تواند دارای ویژگی های زیبایی شناختی مختلفی برای گزینه های مختلف طراحی در خانه شما باشد. سنگ هایی به اندازه تخته سنگ که دست ساز هستند یا به روش مکانیکی تشکیل شده اند را می توان آجر نامید. در شومینه‌ها، دیوارهای داخلی و محوطه‌های ایوان، آجر بدون زحمت آنها را زیبا می‌کند

آن را طبیعی و دست نخورده بگذارید: از بین تمام مصالح ساختمانی که می توان با آن ساخت، آجر یکی از معدود مواردی است که می تواند دست نخورده باقی بماند و بعد از چندین نسل فرسودگی همچنان زیبا بماند. دیوارهای آجری بیرونی در محله‌هایی که سنت و بلوغ در آن سال‌ها حفظ شده است، محبوب هستند. جذابیت طبیعی آجر جاودانه است و اکثر خریداران خانه هزینه بیشتری برای خانه آجری پرداخت می کنند و آن را به عنوان یک سرمایه گذاری می بینند.

آجر نمای آمریکایی
بیشتر بخوانید

استفاده از دیوارهای آجری به عنوان یک عنصر طراحی

استفاده از دیوارهای آجری به عنوان یک عنصر طراحی

دیوارهای آجری با ایفای نقش به عنوان نقطه کانونی یا ارائه پس‌زمینه‌ای که مکمل یا متضاد سایر عناصر طراحی اتاق است، به هر اتاقی شخصیت می‌بخشد. چه سبک شما صنعتی باشد و چه روستایی، زیبایی و یکنواختی یک دیوار آجری می تواند به بافت و زیبایی بیافزاید. در زیر نمونه‌هایی از آجرهای طبیعی، رنگ‌شده و حتی مصنوعی وجود دارد که می‌توانند جذابیت دنیای قدیم را اضافه کنند یا فضای شما را به روز کنند.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

اگر دیوار آجری دارید که روی آن گچ کاری شده است، یک ایده واقعا جالب این است که یک حرف از الفبا را در آجر حک کنید. با این حال، اگر تصمیم به فروش خانه خود دارید، این چیزی است که احتمالاً می خواهید قبل از عرضه خانه در بازار آن را پنهان کنید.

افزودن دیوار آجری

اگر یک دیوار آجری اصلی ندارید، می توانید ظاهر آن را ایجاد کنید. استفاده از کاشی‌های آجری نازک (آجر واقعی که نازک بریده شده است) راه عالی دیگری برای عمق بخشیدن به دیوار برجسته است. فقط مراقب باشید که زیاده روی نکنید. معمولاً یک دیوار برجسته برای ایجاد تأثیر کافی است.

روکش های آجری نازک می توانند تقریباً به هر اتاق خانه شخصیت ببخشند. افزودن روکش آجری نازک به دیوارهای خشک موجود، روشی جالب برای دادن بافت خانه‌های جدید یا دیوارهای جدید به خانه قدیمی است. این قطعاً حال و هوای صنعتی یا اتاق زیر شیروانی را القا می کند.

محل استفاده از روکش های آجری

محل استفاده از روکش های آجری

در حالی که روکش های آجری را می توان در هر جایی استفاده کرد، ممکن است در برخی مکان ها واقعی تر به نظر برسند.آشپزخانه مکانی عالی برای استفاده از آجر است، به‌ویژه به‌عنوان پاشش پشتی سقفی بالای اجاق گاز. دیوار شومینه برای سبک روکش آجری نیز بسیار خوب عمل می کند.زیرزمین‌ها مکان مورد علاقه‌ای برای گنجاندن آن‌ها هستند – به‌ویژه در میان صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند زیرزمین‌های خود را تغییر دهند. باور کردنی‌تر است که یک دیوار آجری در آن فضا وجود داشته باشد و این کار به تغییر اتاق کمک زیادی می‌کند، مخصوصاً وقتی پنجره‌ها محدود هستند.

منبع : designrulz

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *