ترکیب آجر و چوب

ترکیب آجر و چوب

آجر و چوب عناصر بسیار بدیع و در عین حال اخیراً مد روز در منازل و فضای داخلی اتاق زیر شیروانی هستند. به لطف آنها اتاق نشیمن جادارتر به نظر می رسد، اما گرمتر و دنج تر نیز به نظر می رسد

چیدمان مناسب کف چوبی می تواند فضا را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. از سوی دیگر، آجر شخصیت خام تری به فضای داخلی می بخشد، اما در عین حال با سبک کلاسیک و کمی کوهستانی همراه است. بیایید دریابیم که چگونه آجر و چوب را با هم ترکیب کنیم تا تأثیری برق‌آمیز ایجاد کنیم.

در طراحی داخلی آجر و چوب ترکیبی بی نظیر هستند. از میزهای کار آشپزخانه بلوط درشتی که از آجرهای قرمز روستایی استفاده می‌کنند تا قفسه‌های شناور که کاملاً با پس‌زمینه آجری ایجاد شده‌اند

ترکیب چوب و آجر در طراحی داخلی

این دو متریال طبیعی زوج قدرتمند دنیای طراحی داخلی هستند و این توانایی را دارند که هر خانه ای را به فضایی شایسته تبدیل کنند.

در اینجا به این می پردازیم که چه چیزی به خوبی کار می کند و چگونه این دو مفهوم طراحی را در خانه خود ترکیب کنید.

آجر و چوب – چگونه آنها را به درستی ترکیب کنیم؟

آجر و چوب در کنار هم بسیار خوب به نظر می رسند. آنها را می توان به گونه ای ترکیب کرد که آجر روی یکی از دیوارها و چوب مثلاً روی زمین قرار گیرد. بافت ناهموار آجر با کف چوبی صاف و کمی درخشان در تضاد است. در چنین ترکیبی، اول از همه، پانل هایی با دانه های قابل مشاهده مناسب خواهند بود – آنها به اتاق یک شخصیت کمی روستایی می بخشند. به لطف آجر، اتاق بسیار کلاسیک و در عین حال مدرن خواهد بود

اگر آن را به رنگ طبیعی بگذاریم، احساس گرمای خانه را بیشتر می کند. می توانید آن را روی دیوار ، مثلا بین آشپزخانه و اتاق نشیمن قرار دهید. می توانید به راحتی از آن دیواری بسازید که دو اتاق را از هم جدا کرده و مشخص کردن شخصیت جداگانه آنها را آسان تر می کند. دیواری که آشپزخانه و اتاق را از هم جدا می کند لازم نیست پر باشد. اگر به نصف ارتفاعش برسد، می توانیم روی آن میله بسازیم. همچنین یک پایگاه عالی برای یک جزیره خواهد بود. اگر یک رویه چوبی روی آن بگذاریم تأثیر جالبی خواهد داشت

هاکرهای بلند با پایه های فلزی کاملاً با چنین جزیره ای مطابقت دارند. دیوار آجری را نیز می توان به گونه ای ساخت که دارای فضای خالی برای قرار دادن قفسه های چوبی باشد. مروری بر آنچه در آشپزخانه می گذرد خواهیم داشت و مکانی ایده آل برای چیدمان زیور آلات، شمع ها یا گلدان های کوچک با گیاهان به دست خواهیم آورد.

کارخانه آجر قزاقی
بیشتر بخوانید

آجر همچنین به عنوان یک پوشش شومینه جالب عمل می کند، به خصوص اگر درج شومینه چدن باشد. به نوبه خود می توانید روی قرنیز آن یک تخته چوبی قرار دهید که به عنوان مثال قفسه ما خواهد بود. برای کتاب ها چوب و آجر در چنین نسخه ای بسیار شبیه به اتاق زیر شیروانی به نظر می رسد.

تعداد کمی از مردم می دانند که می توان کف آجری ساخت. به طرز شگفت انگیزی با پانل های چوبی طبیعی در اتاق نشیمن ترکیب می شود. به عنوان مثال در دهلیزها یا در راهرو استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای پوشش پله ها، تراس یا ورودی خانه استفاده کرد.

از آجر نیز می توان به جای کاشی در حمام استفاده کرد. به طور ایده آل با کف چوبی مطابقت دارد – به دلیل رطوبت کمتر در چنین اتاق هایی استفاده می شود. با این حال، می توانید آجر و چوب را در حمام ترکیب کنید، به طوری که عناصر چوبی جلوی کابینت یا درب حمام باشند.

مزایای آجر چیست؟

آجر جلوه زیبایی شناختی جالبی می دهد زیرا دارای بافت و رنگ طبیعی زیبا است. علاوه بر این، چسباندن آن بر روی دیوار گچ کاری شده بسیار آسان است و در صورت امکان می توانید آن را به هر سایه ای رنگ آمیزی کنید. علاوه بر این، همیشه با اتاق های مدرن به خوبی هماهنگ می شود و کمی گرما و خانه را به آن می افزاید.

آجر و چوب ترکیب بسیار خوبی هستند. هر دو عنصر به طرز شگفت انگیزی برای اتاق های زیر شیروانی مناسب هستند.

نحوه ترکیب آجر و چوب

فضایی باز ایجاد کنید

آجر و چوب به ویژه در اتاقی که با درهای دوتایی به باغ باز می شود، به خوبی کار می کنند. اجازه دهید فضای داخلی شما با یک دیوار آجری در معرض دید و کفپوش چوبی طبیعی که چشم شما را به سمت درختان در حال نوسان فراتر از آن سوق دهد، به طور یکپارچه در فضای بیرونی عالی ترکیب شود.

P2

چند مبلمان چوبی حجاری شده و چند گیاه داخلی را اضافه کنید و یک واحه طبیعی خواهید داشت که شکاف بین داخل و خارج را کاملاً پر می کند.

این مفهوم در کافه‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان روشی برای اتصال بی‌دردسر محل‌های نشستن داخلی و خارجی به خوبی کار می‌کند. بدون اینکه مشتریان خود را در معرض آب و هوای غیرقابل پیش بینی قرار دهید، آن احساس کافه آرامبخش را در فضای باز ایجاد کنید!

اهمیت آجر نسوز
بیشتر بخوانید

آجر و صفحات چوبی

استفاده از آجرهای اکسپوز و صفحات چوبی ترکیبی جاودانه است که در یک محیط سنتی یا مدرن به همان اندازه خوب عمل می کند. چوب کمک می کند تا تاثیر دیوار آجری در معرض دید را نرم کند و اطمینان حاصل کند که بر اتاق تسلط ندارد و تنوع مهمی را فراهم می کند.

آجرهای اکسپوز و صفحات چوبی

در خانه‌های سنتی، ترکیب آجر و چوب به تاریخ ساختمان بازمی‌گردد، و میراث آن را برجسته می‌کند، در حالی که در یک محیط مدرن می‌تواند شخصیت و علاقه بسیار مورد نیاز را القا کند.

این ظاهر به‌ویژه در آشپزخانه‌ها و حمام‌هایی که روکش‌های دوتایی راحت‌تر استفاده می‌شوند، خوب عمل می‌کند.

آجر و چوب در آشپزخانه

آجر در آشپزخانه بسیار خوب به نظر می رسد. ترکیبی از میزهای چوبی و دیوارهای آجری ما را به سمت پروونس رمانتیک سوق می دهد. جلوی مبلمان با رنگ روشن در تضاد با دیوار آجری و کف سنگی عالی خواهد بود. اغلب در پروونس استفاده از آجر برای قاب پنجره ها و گچ کاری بقیه دیوار به رنگ سفید بود. این ترکیب یک عنصر بسیار مشخص از ساخت و ساز جنوبی است.

کنار هم قرار دادن آجر و چوب در آشپزخانه مفهومی محبوب است و فضایی زیبا و کاربردی ایجاد می کند.

میزهای کار با چوب طبیعی را در ترکیب با  آجر در نظر بگیرید. از آجرهای قرمز سنتی برای ظاهری کلاسیک استفاده کنید.

در هر صورت، این دو ماده در آشپزخانه بی عیب و نقص ترکیب می شوند. نیمکت های چوبی بلند آشپزخانه در کنار یک دیوار آجری عالی به نظر می رسند و قفسه های شناور روستایی درشتی که با پس زمینه آجری در معرض دید قرار گرفته اند، بهترین راه برای نمایش کتاب های آشپزی یا جین مورد علاقه شما است.

یک ترکیب برنده

با وجود اینکه از آجر و چوب در خانه یا محل کار خود استفاده می کنید، این ترکیب کلاسیک تقریباً در هر محیطی جذاب و همه کاره است. از آشپزخانه های مدرن الهام گرفته از صنعتی گرفته تا اتاق های نشیمن روستایی دنج و بارهای انبار با سقف های سر به فلک کشیده، این مفهوم طراحی یک برنده مطلق است.

علاوه بر این، محبوبیت آن در محافل طراحی به این معنی است که الهامات زیادی در اطراف وجود دارد تا بتوانید فضای داخلی کاملاً منحصر به فرد و کاملاً مطابق با نیازهای شما ایجاد کنید.

ما در شهر آجر انواع آجر نما را برای حسب نیاز شما عرضه میکنیم، چنانچه ایده ترکیب آجر و چوب مطابق با سلیقه شما باشد با کارشناس شهر آجر با شماره تماس گرفته و

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *