طرح های دیوار آجری

طرح های دیوار آجری

دیوارهای آجری ظاهر و حسی صنعتی، مدرن و شیک را به هر فضای بیرونی یا داخلی می بخشد و می تواند تقریباً در هر اتاقی، از اتاق خواب گرفته تا حمام و اتاق نشیمن استفاده شود. ما همچنین خواهیم دید که وقتی بعنوان آجر نما استفاده می شود چقدر شگفت انگیز به نظر می رسد. همچنین سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد، به این معنی که صرف نظر از ظاهر و احساسی که می خواهید، می توانید از آجر برای تقویت آن استفاده کنید.

با این طرح های دیوار آجری خانه خود را خاکی و شیک کنید

طرح‌های روستیک، خاکی و اصیل، دیوارهای آجری اینجا هستند که ماندگار شوند. طرح‌های دیوار آجری درست از بافت آن تا شخصیت آن، به دلیل جذابیتی که به خانه‌ها می‌دهند، توسط مردم ترجیح داده می‌شود. خانه‌های سنتی یا معاصر، در برخی مواقع با طرح‌های دیوار آجری برخورد کرده‌اید. با الهام از فضای داخلی خام صنایع، اساساً، این طرح‌های دیوار آجری منظره‌ای هستند که هر بار هنگام مواجهه با آن‌ها باید تماشا کنید!

طراحی دیوار آجر قرمز

ظاهر و بافتی که یک دیوار آجری قرمز می تواند به هر فضایی بدهد بی نظیر است. با ترکیبی از آجر و ملات جادوی مطلق ایجاد می کند. مهمتر از همه، آجرهای قرمز دیوار برجسته ای را برای خانه شما تشکیل می دهند و یک نقطه کانونی ایجاد می کنند. اگرچه می‌توانید روکش یک دیوار آجری واقعی را به عنوان بخشی از طراحی داخلی خود انتخاب کنید، راهی بهتر و سازگار با محیط زیست است.

در چند سال گذشته، سازندگان، معماران و طراحان خانه‌ها، زیبایی یک دیوار آجری را در خانه‌های خود با فراوانی بیشتری مشاهده کرده‌اند. به دلیل بافت آجر قرمز، شخصیت جاودانه و جذابیت غیرقابل انکار، استفاده از آن در داخل خانه به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل شده است. در گذشته، آجر قرمز رنگی روستایی به حساب می آمد که فقط برای یک خانه مزرعه یا شومینه مناسب بود. اما نه بیشتر. امروزه آجری را می‌بینید که در انواع مختلفی از سبک‌های خانه از جمله مدرن، صنعتی، معاصر، استعماری و حتی سنتی استفاده می‌شود. از تمام دیوارهای آجری گرفته تا یک آجر قرمز ساده. استفاده از آجر قرمز اکسپوز یک راه عالی برای افزودن ظرافت و شخصیت به طراحی داخلی است که معمولاً توسط کاشی و سنگ غالب است. و قطعاً دیگر فقط برای شومینه نیست.

آجر قزاقی؛ خرید انواع آجر قزاقی مستقیم از تولید کننده
بیشتر بخوانید

طراحی دیوار آجر قرمز

طراحی دیوار آجری سفید

در حالی که دیوارهای آجری قرمز جذابیت خاص خود را دارند، اگر همیشه آجرهای سفید را دوست داشته‌اید، آن را کاملاً در برنامه طراحی خود قرار دهید. اگرچه آجرهای سفید به اندازه آجرهای قرمز خاکی و خام نیستند، اما بافتی زیبا به دیوارهای شما می بخشند. این به طرز شگفت انگیزی به عنوان یک دیوار برجسته در پشت دستگاه های تلویزیون و نقاشی های شما عمل می کند.

طراحی دیوار آجری سفید

طراحی دیوار آجری خاکستری

نه خیلی خاکی، نه خیلی مینیمال، یک دیوار آجری خاکستری همه چیز اصلی نیست، اما با طراحی متفکرانه‌اش مناسب هدف است. از نظر بافت، بهترین آجرها و کاشی ها را در کنار هم قرار می دهد. و جای تعجب نیست که ظاهری ساده و زیبا به فضای داخلی خانه شما می بخشد. با استفاده از ملات، طرح دیوار آجری خاکستری به عنوان یک جایگزین جالب برای طراحی دیوار آجر قرمز برجسته می شود.

طراحی دیوار آجری خاکستری

طراحی دیوار آجری مینیمال

خانه های سبک مینیمالیستی این روزها به دلایل مختلف در میان صاحبان خانه های جوان شهری محبوبیت دارند. شما به راحتی می توانید از یک دیوار کامل استفاده کنید و آن را با آجرهای سفید ردیف کنید تا ظاهر را کامل کنید و در عین حال تمام آن را حداقل نگه دارید. این طرح دیوار آجری برای اتاق های مطالعه و مناطق نشیمن به خوبی پیش می رود.

طراحی دیوار آجری مینیمال

طرح کاغذ دیواری آجری

گاهی اوقات ممکن است گنجاندن یک طرح دیوار آجری معتبر در خانه شما دشوار باشد. و هر چقدر که بخواهید، ممکن است مجبور شوید به چیز دیگری بسنده کنید. اما، بخش خوب این است که می توانید کاغذ دیواری با طرح دیوار آجری حک شده روی آن را انتخاب کنید تا چیزی که نمی توانید داشته باشید را جبران کنید.

رابطه کیفیت محصولات و بهینه سازی
بیشتر بخوانید

طرح کاغذ دیواری آجری

طراحی پشت اسپلش آجری

با گنجاندن طرح پشتی آجری برای آشپزخانه خود کمی روستایی و ارگانیک تر شوید. این نه تنها حال و هوای آشپزی عالی را ایجاد می کند، بلکه آشپزخانه شما را منحصر به فرد می کند. برخی از افراد حتی کاغذ دیواری آجری را به عنوان پشتی آشپزخانه خود انتخاب می کنند. با این حال، ما می‌توانیم یک طرح اصلی آجری را به شما پیشنهاد کنیم، زیرا در نوع خود است.

طراحی پشت اسپلش آجری

با این طرح‌های دیوار آجری آماده‌اید تا مقداری زمین و طبیعت را به خانه خود اضافه کنید، اینطور نیست؟ ما خوشحال خواهیم شد که بیشتر به شما کمک کنیم، در هر زمان که بخواهید مشاوره ما را رزرو کنید!

منبع : designcafe

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *