روش آسان نماکاری (طراحی/خرید/اجرا)

نما کاری ساختمان خود را به شهر آجر بسپارید

مجموعه شهر آجر با داشتن اکیپ مجرب و کارآمد پروژه نماکاری آجری ساختمان شما را با حفظ کیفیت در حداقل زمان و هزینه اجرا خواهد کرد.

فقط کافیست تماس بگیرید  مطمئن شوید شعار تبلیغاتی نیست .

روش آسان نماکاری سیستم خدمت رسانی ویژه ای میباشد که در شهر آجر جهت انجام نماکاری به سازندگان و شرکت های پیمانکاری و کلیه اشخاصی که در کار ساختمانی هستند ارایه می گردد .

هدف از این کار آسان کردن پروسه نماکاری با آجرنما و یا ترکیبی از اجرنما با سنگ یا سایر متریال برای مشتریانی که ساختمان انها در مرحله نما کاری است . می باشد . و آن به این طریق است که مشتری فقط کافیست یک تماس با شهر اجر بگیرد . تا کارشناس فروش و اجرا و طراحی شهر آجر بصورت حضوری با مشتری در محل ساختمان حاضر شوند و کلیه عملیات نماکاری اعم از طراحی و اجرا و تهیه مصالح با عقد قرارداد به عهده شهر آجر واگذار نماید تا به آسان ترین روش نمای خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تحویل بگیرد . البته قابل ذکر است این روش برای کار های حداقل بالای دویست متر میباشد .

نما کاری میتواند کاری دشوار و وقت گیر و پر هزینه باشد با واگذاری ان به شهر آجر کار دشوار را به آسان ترین آیتم ساختمانی تبدیل کنید . کارشناسان شهر آجر در زمینه نمای ساختمان واقعا خبره هستند .