کار با نمای بیرونی آجری طرح دار

7 ترکیب رنگ آجر و سقف برای خانه شما

تکمیل رنگ بیرونی و سقف آجری خانه، خانه شما را زنده می کند و ظاهر و سبک آن را برای درازمدت مشخص می کند. با این حال، هنگام تصمیم گیری رنگ برای نمای آجری و سقف خود، باید کل خانه، شیب آن، محوطه سازی و خانه های مجاور را در نظر بگیرید. بسته به سبک خانه، سقف می تواند حدود 40 درصد از آنچه از حاشیه می بینید را تشکیل دهد. بنابراین، جذابیت محدود خانه شما، و در نهایت ارزش فروش مجدد، به طور قابل توجهی به ترکیب رنگ سقف و آجری از نظر زیبایی شناسی بستگی دارد.

انتخاب رنگ سقف برای خانه آجری

هنگامی که رنگ سقف خود را انتخاب می کنید، رنگی را انتخاب کنید که زیبایی آجر را افزایش دهد و چشم را به سمت جزئیاتی مانند شیروانی و روشنایی اتاق بکشاند. رنگدانه ها یا قالب های رنگی آجر بیرونی شما نیز باید شما را به سمت انتخاب رنگ مناسب سقف راهنمایی کنند. سبک معماری خانه شما و سایر ویژگی های بیرونی دائمی (فنداسیون، محوطه سازی، تزئینات و حتی خانه همسایه شما) باید با رنگ و سبک سقف مطابقت داشته باشد. در نظر بگیرید که خورشید چگونه بر رنگ سقف تأثیر می گذارد – قبل از انتخاب کاشی سقف، همیشه یک نمونه کاشی را در نور کامل خورشید مشاهده کنید. بهترین رنگ سقف برای یک خانه آجری تمام جنبه های طراحی بیرونی خانه و چشم انداز اطراف را در نظر می گیرد.

آشنایی با رنگدانه های رنگی آجر

انتخاب رنگ سقف و آجر مناسب برای خانه شما شامل شناسایی رنگ نمای آجری و رنگ های زیرین آن می شود. رنگ‌های سقف باید نمای آجری خانه را یکپارچه کنند – ترکیب شوند، اما مکمل یکدیگر باشند. به عنوان مثال، تمام ویژگی‌های بیرونی باید رنگ‌های یکسانی داشته باشند، گرم یا سرد – مخلوط کردن رنگ‌ها باعث می‌شود خانه شما نامتعادل به نظر برسد. این چهار ایده سقف خانه آجری رنگ ریخته گری اولیه آجر را در نظر می گیرد.

  1. آجرهای ریخته‌گری قهوه‌ای، طلایی یا قهوه‌ای با رنگ‌های گرم یا ترکیبی از کاشی‌های سقف که شامل رنگ اصلی آجر می‌شود، زیبا به نظر می‌رسند.
  2. کاشی های سقف چند رنگ باید شامل رنگی باشد که رنگ اصلی آجر را نمایان کند.
  3. شما می توانید ظاهر آجرهای خاکستری را با سقف های خاکستری تیره تر بهبود بخشید.
  4. آجرهای ریخته شده سفید ظاهر خانه را نرم می کند. آنها به خوبی با رنگ های سقف متوسط ترکیب می شوند.
آیا باید از آجرهای ماشینی استفاده کنید یا آجرهای دست ساز؟
بیشتر بخوانید

7 ترکیب رنگ آجر و سقف برای خانه شما

ترکیب رنگ آجر و سقف در نمای بیرونی خانه کمک قابل توجهی به سبک و طرح رنگ آن می کند. رنگ زونا مناسب برای خانه آجری قرمز می تواند حسی گرم و صمیمی ایجاد کند، ظاهری تاریخی، سنتی یا مدرن ایجاد کند یا چیزی منحصر به فرد ایجاد کند و خانه شما را از سایر خانه های آجری متمایز کند. با این حال، این می تواند در مورد آجر قرمز چالش برانگیز باشد زیرا در رنگ های مختلف وجود دارد – و شما باید قبل از انتخاب رنگ سقف خود، ته آجر را شناسایی کنید. شیب، تزئینات و سبک سقف نیز باید در انتخاب رنگ و متریال سقف نقش داشته باشد.

  1. خانه آجر قرمز با سبک سنگی

خانه آجر قرمز با سبک سنگی

 

در این عکس، خانه آجری قرمز رنگ سرد (قهوه‌ای) با سبک سنگی به خوبی با سقف‌های خاکستری مایل به آبی سرد کار می‌کند و سبکی پیچیده و در عین حال روستایی ایجاد می‌کند. سقف تخته سنگی صاف نیز به خوبی با نمای بافت دار جفت می شود و ظاهری هماهنگ و دلپذیر به خانه ایجاد می کند.

  1. خانه های آجر قرمز با ته رنگ سفید

خانه های آجر قرمز با ته رنگ سفید

با قالب‌های سفید، آجرهای قرمز به‌خوبی با رنگ های سقف متوسط جفت می‌شوند – سایه‌هایی در وسط طیف تونال، نه روشن و نه تیره. رنگ‌های ته رنگ سفید این خانه آجری قرمز رنگ به خوبی با سقف سرد خاکستری متوسط با رنگ‌های مشکی ترکیب می‌شود و معماری بدون عارضه بیرونی خانه به خوبی با سقف با بافت ساده مطابقت دارد.

  1. رنگ سقف برای خانه های آجر قرمز با سقف شیب دار

رنگ سقف برای خانه های آجر قرمز با سقف شیب دار

نمای این خانه از آجرهای قرمز رنگ گرم با قالب‌های قهوه‌ای به خوبی با سقف‌های مارونی گرم جفت می‌شود. هنگام انتخاب رنگ و سبک سقف، باید شیب سقف را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، سقف شیب دار می تواند بین 50 تا 60 درصد از نمای بیرونی قابل مشاهده خانه شما را تشکیل دهد. بنابراین، انتخاب یک رنگ سقف که با آجر ترکیب می شود، از غلبه سقف بر دیگر قسمت های خانه جلوگیری می کند و خانه را بلندتر نشان می دهد.

  1. به سقف های کم شیب رنگ اضافه کنید

به سقف های کم شیب رنگ اضافه کنید

جذابیت یک خانه آجری قرمز با سقفی کم شیب از سقف رنگارنگی بهره مند می شود که به آن رنگی زیبا می افزاید. یک سقف خاکستری ظریف، مانند آنچه در این عکس است، عملا سقف را ناپدید می کند. افزودن بام سبز به این خانه آجری شخصیت و علاقه به نمای بیرونی خانه می بخشد.

  1. کار با نمای بیرونی آجری طرح دار

کار با نمای بیرونی آجری طرح دار

اگر خانه‌ای آجر با الگوی متمایز دارد، رنگ سقف ثابتی را انتخاب کنید که برای جلب توجه رقابت نمی‌کند. به عنوان مثال، این خانه، با یک الگوی دقیق، با رنگ سرد، آجر قرمز شرابی، به خوبی با سقف محکم-مشکی جفت می شود. سقف مشکی یکپارچه چشم ها را به سمت بالا می کشد و توجه را به شیروانی های کلاسیک در خط سقف جلب می کند.

  1. انتخاب رنگ های زونا برای پوشاندن دیوار شیروانی

انتخاب رنگ های زونا برای پوشاندن دیوار شیروانی

یک دیوار شیروانی که با زونا سدر پوشیده شده است، بافت، نقش و تمایز را برای یک خانه آجری قرمز ایجاد می کند. برای خانه های کوچک، می تواند چشم را به سمت بالا بکشد و توهم خانه بزرگتر را ایجاد کند. رنگ زونا روی دیوار باید مکمل آجر باشد، درست مانند زونا روی سقف.

  1. ترکیب کردن سدر مصنوعی با خانه آجری قرمز

ترکیب کردن سدر مصنوعی با خانه آجری قرمز

زونا سدر مصنوعی بهترین زونا رنگی سقف را برای خانه های آجر قرمز ارائه می دهد. رنگ مایل به قهوه ای، بژ و قهوه ای این زونا کاملا مکمل نمای آجری-قرمز گرم است و گرما و جذابیت را به خانه می بخشد.

قبل از رنگ آمیزی آجر به چه نکاتی توجه کنید
بیشتر بخوانید

منبع:
bravarooftile

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *