مبلمان مناسب آجر قرمز

چه مبلمانی را برای آجر قرمز انتخاب کنیم؟

کاربردها و خواص آجر قرمز

تعریف آجر

آجر نوعی بلوک مستطیل شکل است که در کوره پخته می شود یا در برابر آفتاب خشک می شود. در ساخت و سازهای مختلف (کوچک یا بزرگ) استفاده می شود. آجر دو نوع دارد یکی رس طبیعی و دیگری ماسه.

کاربردها و خواص آجر قرمز

در ساختمان سازی بیشتر از آجر قرمز استفاده می شود. در اینجا این معضل وجود دارد که آجرهای سفالی چگونه ساخته و پخته می شوند، تفاوت در کیفیت، کلاس ها و استحکام متفاوت، نحوه انتخاب آجر خوب برای ساختمان و نحوه استفاده از آنها در کارهای ساختمانی؟

ویژگی خاص آجر قرمز

آجر قرمز اجزای مصنوعی و قابلیت های طبیعت را با مصالح ساختمانی منحصر به فرد خود ترکیب می کند. آجر قرمز جامد که تحت تأثیر دماهای بالا، دوام محیطی و دوستی شکل گرفته است، به شما امکان می دهد تعادل بهینه استحکام را ایجاد کنید و از درجه های تخصصی خاک رس تشکیل شده است.

حتی با آسیب های مکانیکی جزئی اجازه می دهد تا ویژگی های اصلی مقاومت را حفظ کنید. عدم وجود فضای خالی در محصول سرامیکی تمام شده ترکیبی یکنواخت را برای آن فراهم می کند. این امر در مواردی که در مورد ساخت دیوارهای عظیم که به دیوارهای سنگین برای مقاومت در برابر شدیدترین بارها معروف هستند اهمیت زیادی دارد.

انواع آجر قرمز

انواع معمولی آجر قرمز متفاوت است. مجموع فروش آجر قرمز بیش از 15000 نوع است. M-150 در برچسب عملکرد کامل به عنوان انواع خوب آجر معمولی است. برای ساخت زیرزمین مارک M-125 استفاده می شود که برای ایجاد شومینه و سایر وسایل گرمایش هوا از محصولات سرامیکی ویژه آجرهای نوع کوره استفاده می شود.

مبلمان مناسب آجر قرمز

امروزه دیوارهای آجری جزء اصلی بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها هستند. صاحبان خانه از تنوع گسترده ای از پرداخت های این ماده و زیبایی همیشگی آن قدردانی می کنند. البته به نظر می رسد یکی از محبوب ترین انتخاب ها آجر قرمز اکسپوز است که یک کلاسیک واقعی است. اما چگونه می توان بقیه فضای داخلی را چیدمان داد و چه مبلمانی برای آجر قرمز انتخاب عالی خواهد بود؟ در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم

فضای صنعتی

همانطور که متوجه شده اید، آجر یکی از محبوب ترین ویژگی ها در فضاهای زیر شیروانی است. به همین دلیل است که ترکیب دیوارهای قرمز با برخی از قطعات صنعتی یک شرط مطمئن برای ایجاد فضای داخلی تماشایی است! چطوری انجامش بدهم؟ مبلمانی را انتخاب کنید که ظاهری بسیار طبیعی دارند و تقریباً ناتمام به نظر می رسند. مواد اولیه مانند چوب تیره، چرم، برنج صیقلی و فولاد باید مورد استفاده شما باشند. روی قفسه‌های کتاب فلزی، چند میز قهوه منحصر به فرد قدیمی، یک مبل چرمی راحت، و برخی ویژگی‌های نورپردازی روستایی سرمایه‌گذاری کنید، و دیوار آجری قرمز در کوتاه‌مدت بخشی جدایی‌ناپذیر از فضای شما خواهد بود.

چگونه ارزش خانه را با آجر افزایش دهیم
بیشتر بخوانید

آجر قرمز در فضای صنعتی

انتخاب رنگ سبز

قرمز و سبز؟ آره! این دو رنگ دقیقاً در مقابل یکدیگر در چرخه رنگ قابل اعتماد قدیمی قرار دارند که آنها را به یک جفت عالی تبدیل می کند. بنابراین کدام مبلمان را برای دنبال کردن آن مسیر انتخاب کنیم؟ در اتاق نشیمن، می توانید یک مبل گوشه زمردی زرق و برق دار قرار دهید یا یک صندلی راحتی قرمز به همراه چند بالش پرتابی سبز اضافه کنید. البته، برای تقویت بیشتر طراحی، چند گیاه داخلی نیز بگنجانید. و اگر دیوار آجری قرمز شما در آشپزخانه است، جلوی کابینت‌ها را به رنگ سبز تیره انتخاب کنید و چند میز چوبی اضافه کنید تا فضای داخلی را یک قدم جلوتر ببرید.

احساس مدرن

بنابراین، اگر طرفدار سبک مدرن هستید، کدام مبلمان برای آجر قرمز بهتر عمل می کند؟ اگر می‌خواهید چیزی جسورانه‌تر خلق کنید، ممکن است یک دیوار آجری فرسوده را با قطعاتی شفاف و براق مقایسه کنید. خطوط تمیز مبلمان ساختار بافت دیوار را متعادل می کند و به آن اجازه می دهد حتی بیشتر بیرون بیاید. به عناصر ساده و در عین حال بسیار کاربردی برسید. فضا را با مبلمان بیش از حد شلوغ نکنید و اجازه دهید که دیوار به عنوان مرکز اصلی داخلی باشد. و در مورد طرح رنگ، شما می خواهید با رنگ های پررنگ مانند سفید، بژ، خاکستری یا حتی مشکی استفاده کنید. آجر قرمز با فضای داخلی به سبک اسکاندیناوی، پر از مبلمان خنثی، چوب سبک و لوازم جانبی خوش سلیقه نیز به خوبی کار می کند. از ترکیب سبک ها نترسید – این فقط خانه شما را بسیار جالب تر و جذاب تر می کند.

ظاهر قدیمی

طرفداران سبک وینتیج با ترکیب آجر قرمز با قطعات کلاسیک و جاودانه مطمئناً می توانند فضای داخلی نفس گیر ایجاد کنند. چگونه می توان به آن دست یافت؟ مبلمان چوبی گرم، مبل های طرح دار و صندلی راحتی را انتخاب کنید. البته، قفسه های کتاب خود را با ادبیات پر کنید، کمی هنر آویزان کنید و یک فرش ایرانی با ته مایل به قرمز اضافه کنید. این مجموعه متنوع از قطعات زرق و برق دار جذابیت ناهموار یک دیوار آجری قرمز را به نمایش می گذارد و شما یک فضای داخلی دنج ایجاد می کنید که می خواهید زمان خود را در آن بگذرانید.

نوع کوره و مراحل ساخت آجر نما
بیشتر بخوانید

ظاهر قدیمی در آجر قرمز

 

سوالات متداول :

استحکام آجر قرمز چیست؟

استحکام آجر قرمز بسیار سخت، متراکم است و قرن‌هاست که به عنوان ساختمان سازه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی آجر قرمز استحکام سازه‌ای ساختمان را ایجاد می‌کند. آجر قرمز بدون هیچ تقویتی از سقف ها و کف ها پشتیبانی می کند که به ساخت ساختمان های بزرگ، کلیساها، کارخانه ها و دودکش های بلند کارخانه کمک کرده است. این آجر شهرهای زیادی را ساخته است که هنوز هم باقی مانده است.

تولید آجر قرمز

تولید آجر قرمز دارای پنج بخش کلیدی است:

  1. مخلوط خاک رس تولید شده.
  2. فشرده شدن خاک رس در قالب.
  3. آجرهای تولیدی 50% تا 60% سیلیس (ماسه)، 20% تا 30% آلومینا (رس)، 2% تا 5% آهک، حداکثر 7% تا 6% اکسید آهن و 1% تا 0.25% منیزیم پخته شده در کوره
  4. افرادی که هیچ ماشینی ندارند، با استفاده از آب اضافه شده به خاک رس، گل نرمی درست می کنند که به صورت بلوک های مستطیلی شکل می گیرد و یا در آفتاب می گذارند تا خشک شود و سپس روی کوره می ریزند.
  5. پخت خاک رس باید به دمای 895 درجه سانتیگراد تا 995 درجه سانتیگراد برسد، بنابراین سیلیس با هم ذوب می شود و به آجر استحکام می بخشد. قالب آجری به دلیل خشکی کمپرس کم کل آجر کمی روی کناره باقی می ماند.

حداقل اندازه آجر قرمز

اندازه استاندارد آجر تقریباً 9 “طول، 4” عرض و 3 اینچ ضخامت است که برای همه کشور جهانی است.

چگونه آجر قرمز را آزمایش کنیم؟

? آزمایش آجر قرمز مانند آزمایش آجر معمولی است. ابتدا دو آجر آنها را به هم می کوبند که صدای زنگ می دهد.

? روش دوم آزمایش: می توانید هر دو آجر را روی زمین بیندازید. آجر سخت شکننده خواهد بود و به طور تمیز شکسته می شود

اندازه گیری آجر

الزامات فعلی GOST 530-2007. NF اندازه کلی آجر قرمز را ایجاد می کند که 65x120x250 میلی متر است. دیوارهای بنایی طولی عرضی توسط این آجر قرمز استفاده شده است.

نتیجه

نتایج آجر قرمز به شرح زیر است:

  • خاک رس آجر قرمز تولید می کند.
  • آجرهای قرمز با قالب دست ساخته می شوند.
  • آجرهای قرمز شکل غیر یکنواختی دارند.
  • آجر قرمز بسته به نوع خاک رس استفاده شده دو رنگ دارد (قهوه ای روشن یا قرمز).
  • مقاومت فشاری آجر قرمز 30 تا 35 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.
  • چگالی آجر قرمز 1600-1750 کیلوگرم بر متر مکعب است
  • آجر قرمز 3.5 کیلوگرم وزن دارد.
  • قیمت آجر قرمز حدود 5 تا 8 روپیه است.

چنانچه قصد خرید آجر قرمز برای نمای آجری ساختمان خود دارید با شماره 09129640179 تماس داشته باشید.

منبع :

realbrickcladding

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *