اجر نمای برتر ایران

اجر قزاقی  و اجر نسوز
بزودی با توجه به قابلیت های که در اجر قزاقی  یا اجرنمای قزاقی یا اجر سنتی دیده شده این نمای اجری نمای اول ساختمان های ایران میشود . توضیح اینکه اجر قزاقی همان اجر سنتی است. اجری که هم شکل و ظاهرش سنتی است و هم شیوه تولید ان سنتی است و لی امروزه کاربرد مدرن داردو جالب این است که نمای مدرن امروز نمای است که حتما در ان اجر سنتی یا اجر قزاقی استفاده شده باشد حتی به میزان اندک. و ان به این دلیل است که:

1 – رنگ و طرح واندازه های در اجر قزاقی بسیار متنوع دارند .
2 –  اجر قزاقی در مقابل هر نوع اب و هوای مقاوم است .
3 –  اجر قزاقی هیچگونه دوده و الودگی شهر های بزرگ را به خودش جذب نمیکند و همیشه نو و تمیز میماند.
4 -اجر قزاقی  مناسب ترین متریال برای طراحی نما است  به علت تنوع در رنگ و طرح و اندازه  و زیبای خاصی که از طبیعت ناشی میشود .همیشه یک نوع زندگی در ان وجود دارد. هر ترکیب از ان زیبایی کاملا متفاوت دارد که شبیه هیچ کدام از نما های قزاقی یا سنتی دیگر نیست.
5 – هیچگونه مواد رنگی و اضافی  اجر قزاقی وجود ندارد  و رنگ اجر قزاقی رنگ طبیعت است .هر نمای اجر قزاقی که در ساختمانی کار میشود مختص به همان ساختمان است وبس . دیگر شبیه ان وعین ان را‌‌ نمی‌توان ساخت. زنده است .معماری جان دار است. هر نما برای خودش شخصیت دارد.اجر قزاقی یا اجر سنتی نمای تمام عیار است.
6-اجر قزاقی  زیبایی خاصی دارد که هیچ کدام از محصولاتی که در نما کاربرد دارند ان را ندارند و میتوان گفت با اجر قزاقی  نمای ساختمان عمق و مفهوم پیدا میکند .
7 – و از همه مهتر اینکه:
با توجه به تمام مزایای ذکر شده وب سایت شهر اجر سعی کرده است قیمت فروش اجر  قزاقی را به پایین ترین حد خود بیاورد. تا مشتریان از گران بودن اجر قزاقی حسرتی نداشته باشند . اجر قزاقی اجر قزاقی  یا اجر سنتی میباشد.

وب سایت شهر اجر بهترین انتخاب برای خرید اجر قزاقی و اجر شیل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *