استفاده از آجر نسوز

5 دلیل اصلی استفاده از آجر نسوز

تفاوت بین آجرهای نسوز و آجرهای معمولی چیست

اجاق های آجری: تاریخچه مختصری .. اجاق های آجری برای هزاران سال استفاده می شود. قدمت آن به دوران باستان در مصر و بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان باز می گردد. با اختراع کوره های برقی و گازی در قرن گذشته ، نیاز به چنین اجاق هایی بسیار کمتر بود. امروزه کوره های آجری عمدتا به دلیل حرکت پیتزای پخته شده با چوب ، با الهام از پیتزاهای زیبا و کالزونهایی که مردم در تعطیلات خود به ایتالیا و سراسر اروپا لذت می برند ، در حال بازگشت به جامعه اصلی هستند. مردم این کوره های سنتی را بیشتر و بیشتر می سازند زیرا ارزش و شخصیت را به خانه و همچنین فضای اجتماعی عالی برای هر رویداد یا مهمانی می افزایند.

استفاده از آجر نسوز

در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا باید از آجرهای آتش برای فر خود استفاده کنید:

  1. گرما را بهتر حفظ می کند + حرارت را کندتر آزاد می کند

از آنجا که آجرهای آتش نشانی برای حفظ گرما بهتر هستند ، بدین معنی است که شما مجبور نیستید آتش را ذخیره کنید و می توانید در دراز مدت از چوب کمتری استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگیهای عالی این است که گرما به طور یکنواخت و کندتر آزاد می شود ، به این معنی که کمتر احتمال دارد که نان ها ، شیرینی ها ، پایه های پیتزا و …

  1. تحمل گرما تا دمای بالاتر از آجرهای معمولی

در حالی که آجرهای “معمولی” می توانند دمای بسیار بالایی را تحمل کنند ، اما بسیار متفاوت هستند. با استفاده از آجر نسوز می توانید مطمئن باشید که آجرهای شما با استفاده مداوم دچار ترک خوردگی یا شکنندگی نمی شوند. اگر آجرها شروع به ترک خوردن کنند ، ممکن است به معنای تعویض آجر باشد ، یا بدتر از آن ، تعویض تمام قسمت های فر می تواند بسیار پرهزینه و بسیار سریع شود.

  1. نور بیشتری را در فر منعکس کنید که هنگام پخت مفید است
چیدمان آجر نما
بیشتر بخوانید

با توجه به رنگ اغلب روشن یا کرم آنها و این که به راحتی مانند آجرهای خانه سیاه نمی شوند ، آجرهای نسوز در بازتاب نور به داخل کوره بسیار بهتر عمل می کنند. این ممکن است یک چیز بزرگ به نظر نرسد ، اما اگر تا به حال با اجاق آجری آشپزی کرده اید ، می دانید که داشتن نور اضافی در داخل منطقه پخت و پز کمک بزرگی است. با توجه به درجه حرارت که به فر می رسد ، قرار دادن چراغ در داخل غیرممکن است. بله ، آتشی در داخل آن وجود دارد که می تواند کمی نور بدهد ، اما اغلب هنگامی که آتش به نقطه ای برسد که بیشتر از زغال سنگ داغ ساخته شده است ، نور کمی می پزید.

  1. بیشتر به سبک سنتی و کلاسیک

به طور کلی ضرب المثل می گوید: “اگر خراب نیست ، آن را درست نکنید”. آجرهای نسوز به طور گسترده ای توسط متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد و به نظر می رسد بسیار سنتی هستند -مخصوصاً برای کوره های پیتزا. پیدا کردن یک علاقه مندان به آجر ایتالیایی – یا هر ملیت – که پیشنهاد می کند از هر چیزی جز آجر نسوز برای داخل کوره استفاده کند ، سخت است.

  1. بدون مواد افزودنی سمی

باید به خاطر داشته باشید که از این اجاق برای پخت و پز استفاده می کنید ، نه فقط برای نگاه کردن! از آنجا که آجرهای استاندارد از نظر رنگ و سبک بسیار متفاوت هستند ، این بدان معناست که آنها در مواد مورد استفاده برای ساخت آنها نیز بسیار متفاوت هستند. برای اطمینان از این که غذای شما عاری از مواد شیمیایی باقی می ماند ، استفاده از آجرهای نسوز نشانی همیشه گزینه بهتری است. اینها تنها چند مورد از دلایل بسیاری است که بهتر است از استفاده از آجر و کاشی کاری داخل کوره های پیتزا خودداری کنید. . شما همیشه می توانید از آجرهای استاندارد در بیرون و برای ساخت پایه استفاده کنید -در واقع ما آن را توصیه می کنیم ، زیرا آجرهای استاندارد در هوای مرطوب بهتر هستند.

چگونه ارزش خانه را با آجر افزایش دهیم
بیشتر بخوانید

در اینجا چند عکس از اجاق های آجری است که دوست داریم باعث شود خلاقیت شما جرقه زده شود!

شما میتوانید با تماس با شماره 09129640179 مشاوره رایگان در ارتباط با انواع آجر نما دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *