افزایش ارزش خانه با آجر

چگونه ارزش خانه را با آجر افزایش دهیم

خانه شما بزرگترین سرمایه گذاری است که اکثر مردم در طول زندگی خود انجام می دهند. همه می خواهند ارزش خانه خود را افزایش دهند و بهار بهترین زمان از سال برای شروع ساختن یا بازسازی خانه رویایی شماست. شهر آجر تشخیص می دهد که موقعیت مکانی محرک اصلی در ارزش های فروش مجدد خانه است. با این حال، مواد عامل مهم بعدی در تعیین ارزش خانه است و آجر بهترین ماده برای حفظ ارزش است. مقاله Brick.com بیشتر در مورد ارزش و اهمیت استفاده از آجر به عنوان مصالح ساختمانی توضیح می دهد. آنها ایده های مفیدی دارند که مزایا و اهمیت استفاده از آجر را نشان می دهد.

ارزش آجر – تعمیر و نگهداری و بهره وری انرژی

آجر ارزشی دارد که نمی توان آن را انکار کرد. آیا مصالح ساختمانی دیگری وجود دارد که نیاز به نگهداری کمتری داشته باشد؟ این یک نه قاطع است! هیچ الزامی برای رنگ آمیزی هر 4 تا 5 سال مانند سایدینگ چوبی وجود ندارد و شستشوی سالانه تحت فشار مانند سایدینگ وینیل یک ضرورت نیست.

آجر بادوام است و می تواند آزمایش زمان را تحمل کند. خانه های ساخته شده با آجر می توانند صدها سال دوام بیاورند و یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی شناخته شده برای بشر است. قطعاً دلیلی وجود دارد که هزاران سال بعد هنوز از آن استفاده می شود. بهره وری انرژی یکی دیگر از ارزش های عالی برای آجر است. در ماه های زمستان، آجر انتقال سرما را به داخل خانه کند می کند و خانه شما را گرمتر نگه می دارد. در ماه های تابستان اثر معکوس دارد و اجازه می دهد خانه خنک تر بماند.

ارزش فروش مجدد آجر

ارزش خانه ها همیشه در حال افزایش بوده است. خانه های آجری دارای میانگین ارزش فروش مجدد حداقل 6 درصد بیشتر از سایر مصالح ساختمانی هستند. خانه هایی که با آجر ساخته شده اند نیز 5 تا 8 درصد کمتر برای بیمه هستند زیرا احتمال آسیب کمتری در اثر آتش سوزی یا باد وجود دارد. مزایایی از این دست، انتخاب آجر برای خانه شما را جذاب تر می کند.

تکنیک های آزمایش آجرهای عایق در دمای بالا
بیشتر بخوانید

البته ارزش فروش مجدد یک خانه فردی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند نرخ بهره، سلامت اقتصادی کشور و اعتماد کلی مصرف کننده. با این حال، اصول اولیه املاک و مستغلات همچنان صادق است: موقعیت خانه (هم شهر و هم محله) و کیفیت ساخت آن عوامل اصلی ارزش فروش مجدد هستند.

انواع آجر

علاوه بر استفاده بعنوان آجر نما خانه، مصالح ساختمانی مناسبی برای دیوارهای داخلی است. چه بخواهید یک شومینه داخلی با شکوه طراحی کنید یا یک حمام خیره کننده، گزینه های خیره کننده زیادی از آجر برای مطابقت با نیازهای شما وجود دارد. آشپزخانه ها و پاسیوهای فضای باز نیز از استفاده از آجر به عنوان مصالح ساختمانی سود می برند.

چرا آجر ارزشمند است

خانه های آجری قدردانی بیشتری دارند

برای صدها سال، ساخت و ساز آجری یک پرچین در برابر نوسانات کوتاه مدت بازار املاک و مستغلات بوده است. این امر اکثر صاحبان خانه های آجری را قادر می سازد تا تقریباً در هر شرایطی بازدهی بالاتر از میانگین سرمایه خود را دریافت کنند.

نگهداری کم یا بدون نگهداری، آجر را ارزش بهتری می کند

هنگام نمایش یک خانه موجود، معمولاً از نمایندگان املاک مسکونی در مورد هزینه نگهداری خانه سؤال می شود. خریداران خانه هوشمند می دانند که پرداخت وام مسکن تنها بخشی از کل هزینه مالکیت خانه است. ساخت و ساز آجر مزیت مشخصی در این زمینه ارائه می دهد و این نیز ارزش فروش مجدد آن را افزایش می دهد.

همچنین در محاسبه هزینه‌های نگهداری ماهانه برای یک خانه آجری در مقابل یک خانه چوبی یا مصنوعی، یک فاکتور بهره‌وری انرژی نیز وجود دارد.

7 ساختمان کاملاً نوآورانه و مشهور ساخته شده با آجر
بیشتر بخوانید

آجر انتقال گرمای تابستان به فضای داخلی خانه را کند می کند و به تهویه مطبوع کارآمدتر اجازه می دهد. و در زمستان، این روند برعکس عمل می کند – به گرم نگه داشتن خانه به طور یکنواخت و عاری از نقاط سرد کمک می کند.

آجر داخلی به شخصیت و ارزش فروش مجدد خانه می افزاید

روز به روز صاحبان خانه های بیشتری مناطق داخلی و سرگرمی را با آجر اضافه می کنند و این جذابیت فروش مجدد این خانه ها را افزایش می دهد. «آشپزخانه‌های قاتل» که هم در داخل و هم در خارج، در مجاورت محوطه پاسیو/استخر یافت می‌شوند، در میان خانه‌های سفارشی بزرگ‌تر بسیار محبوب هستند.

آجر خلاقیت تقریباً نامحدودی را برای صاحبان خانه‌هایی که می‌خواهند در آشپزخانه یا مناطق بیرونی خود سرگرم کنند، امکان پذیر می‌کند.

ساخت و ساز  با آجر =  بازگشت سرمایه بهتر

یک خانواده خانه جدیدی می سازد تا نیازهای فعلی را برآورده کند. اما اگر آنها خانه را بزرگتر کنند و برای خرید خانه بزرگتر نیاز به فروش آن داشته باشند، چه؟ اینجاست که ارزش فروش مجدد – و سرعت فروش مجدد – خانه اول بسیار مهم می شود.

 برای خانواده‌ای که قصد دارند شش یا هفت سال در خانه بمانند و سپس به خانه بزرگ‌تری نقل مکان کنند، می‌خواهند تمام ارزش ارزیابی را که می‌توانند در این مدت کوتاه دریافت کنند، افزایش دهند. آجر این افزایش در ارزش تخمینی را به ارمغان می آورد و خانه های ساخته شده از چوب و الیاف سیمان این کار را نمی کنند.

علاوه بر این، مطالعات نشان می‌دهد که خانه‌های آجری سریع‌تر از خانه‌های با اندازه‌های مشابه با دیوارپوش‌های بادوام کمتر به فروش می‌رسند. این زمانی که قصد دارید از درآمد حاصل از فروش خانه فعلی برای کمک به تامین مالی خانه بعدی استفاده کنید، بسیار مهم است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *