انتخاب نما با تاثیر ماندگار

چگونه نمایی را انتخاب کنیم که تأثیر ماندگاری داشته باشد

اگر در حال ساختن یک خانه جدید هستید، ممکن است “façade” ( نما )را بشنوید و تعجب کنید که این اصطلاح فرانسوی به چه معناست. بنابراین، نما در یک خانه چیست؟ به زبان ساده «فاساد» تلفظ می‌شود و به معنای ظاهر جلوی خانه شماست.

اولین برداشت ها مهم است و اولین چیزی که مردم وقتی به خانه جدید شما نگاه می کنند می بینند نما است. کمی در مورد شما، سبک و استعداد شما به مردم می گوید – و حسی از سبک خانه را در داخل ارائه می دهد.

طراحی جلوی خانه نیز احتمالاً می تواند فروش مجدد خانه شما را ایجاد یا شکست دهد. به همین دلیل مهم است که با دقت انتخاب کنید.

نمای شما اولین تاثیر نهایی را ایجاد می کند، برای انتخاب یکی از مواردی که دوست دارید به خانه بروید، زمان بگذارید.

وقتی در حال برنامه ریزی خانه جدید خود هستید، گم شدن در جزئیات کوچکتر آسان است. هیجان زده شدن در مورد چیدمان داخلی خود، مبلمان به کجا خواهند رفت، یراق آلات و وسایل، طرح های رنگی و دکوراسیون، همه بخشی از سرگرمی است، اما فراموش نکنید که برای انتخاب نما که دوست دارید با آن خوشامدگویی کنید، زمان بگذارید. زمانی که به خانه می آیی !

همانطور که گفته می شود، “شما هرگز فرصت دومی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی پیدا نمی کنید”، به همین دلیل است که انتخاب نمای مناسب گامی به همان اندازه مهم است. نما اولین تصور نهایی از خانه جدید شما را برای دوستان، خانواده و همسایگان ایجاد می کند و نمای شما چیزی است که واقعاً خانه را متعلق به شما می کند.

مواد

متریال نما راهی عالی برای بازتاب سبک شخصی شماست. آجر نما یک انتخاب کلاسیک است که نگهداری کم و ارزش بالایی دارد، و اگر می‌خواهید یک عنصر مدرن به آن اضافه کنید، آن را با یک رنگ رندر در یک رنگ مکمل ترکیب کنید. حتی می‌توانید یک قدم فراتر بروید و به مواد طبیعی مانند چوب یا سنگ اضافه کنید تا فاکتور شگفت‌انگیز را افزایش دهید.

چگونه ارزش خانه را با آجر افزایش دهیم
بیشتر بخوانید

هنگام انتخاب نما به چه نکاتی توجه کنید

هنگام طراحی نمای خانه، همه چیز در مورد تعادل است. چندین عنصر کلیدی از جمله مواد، رنگ‌ها، ویژگی‌ها، نورپردازی و محوطه‌سازی دخیل هستند – و همه اینها باید با هم مرتبط باشند.

به عنوان مثال، شما ممکن است آجرهای اکسپوز ، روکش فلزی یا چوب طبیعی را دوست داشته باشید – این عناصر باید با ویژگی ها و رنگ هایی که انتخاب می کنید مرتبط باشند.

به طور طبیعی، نما از خانه ای به خانه دیگر متفاوت است، با برخی از طرح ها برای خانه های وسیع تر و بالعکس. برای انتخاب نمای زیبا برای خانه خود، قبل از تصمیم گیری نهایی، به نسبت های خاص طرح انتخابی خود توجه کنید.

محل ساخت و ساز را در نظر بگیرید. برخی از حومه ها مدرن هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است سنتی باشند، مانند برخی از حومه های تثبیت شده. اگر در ملکی می‌سازید، از محدودیت‌های آن‌ها آگاه باشید، زیرا ممکن است محدودیت‌هایی در مورد استفاده از مصالح خاص داشته باشند.

ما متوجه می‌شویم که مشتریان ما به‌طور طبیعی به سمت نمای خانه‌های سنتی یا نمای خانه‌های مدرن جذب می‌شوند، و نماهای خود را با استفاده از آجر و مواد سبک وزن طراحی می‌کنیم که به هر یک از این سبک‌ها کمک می‌کند. انتخاب مواد شما باید مسیر ورودی، حصارکشی و محوطه سازی، به علاوه محیط را در نظر بگیرد.

فرقی نمی‌کند که با رنگ‌های چشم‌نواز یک بیانیه جسورانه ارائه می‌دهید یا به دنبال ظاهری آرام‌تر هستید، نمای بیرونی خانه شما باید رنگ و بویی را برای استایل داخلی شما ایجاد کند – اولین برداشت عالی را ایجاد کند.

هیچ چیز مانند یک درب ورودی زیبا و جذاب نمی گوید “خوش آمدید”. می تواند کل نمای شما را متحول کند.

قیمت آجر نسوز
بیشتر بخوانید

اگر به دنبال طراحی ملایم تری برای ورودی خانه خود بوده اید، اما می خواهید یک عنصر پررنگ به آن اضافه کنید، چرا با رنگ درب ورودی خود اظهار نظر نکنید؟

اگر طراحی خانه شما مناسب است، می توانید آن را به درب های جلوی دوتایی یا یک درب شیشه ای جلویی ارتقا دهید که تمام نور طبیعی را وارد می کند. درب های دوتایی تمایل دارند طراحی سنتی را تکمیل کنند، در حالی که برای طراحی مدرن، یک درب محوری یا بزرگتر 920 میلی متری می تواند یک گزینه باشد.

به طور سنتی، درب های جلو به جای دوتایی، یک نفره هستند و هر دو می توانند کاملاً ظاهری داشته باشند. ما سبک‌های زیادی برای انتخاب داریم که هم جذابیت زیبایی‌شناختی و هم امنیت را فراهم می‌کنند تا مطمئن شویم که گزینه مناسب برای خانه خود را پیدا می‌کنید.

آجر در نما

شما در حال ساختن خانه کاملاً جدید خود هستید، پس فراموش نکنید که آن را روشن کنید و مطمئن شوید که همه می توانند آن را ببینند!

انتخاب نور مناسب خانه شما را به رخ می‌کشد و در عین حال اطمینان می‌دهد که بازدیدکنندگان هنگام رفتن به درب ورودی شما احساس راحتی و ایمنی ‌کنند. از دروازه جلو شروع کنید، با نورهای بالا یا پایین برای بهبود دید از خیابان و مکان یابی خانه شما راحت تر.

در جلوی در، یراق آلات نور تزئینی باید تحت تأثیر ویژگی های معماری خانه شما باشد. خانه‌های سنتی‌تر می‌توانند سبک‌های تزئینی و سنتی بیشتری را در خود جای دهند، در حالی که طراحی مدرن و امروزی با خطوط تیز، مدرن یا نورهای توکار مناسب است.

هنگام انتخاب اتصالات خود نیز نسبت را در نظر بگیرید. یک اتصالات نوری کوچک با درهای ورودی دوتایی از بین می رود، در حالی که اتصالات بزرگ ممکن است در ورودی کوچکتر بیش از حد باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *