روکش آجر سفید

ایده های روکش آجر سفید

چند راه وجود دارد که می توانید یک دیوار آجری سفید در خانه خود داشته باشید. ساده ترین راه، روکش های آجری رنگ سفید خالص ما است. این کاشی‌های آجری نازک سفید تنها از بتن سفید ساخته شده‌اند و لحن ملایم، گرم و دلپذیری از خود می‌دهند.

هیچ رنگ یا رنگ آمیزی به ترکیب اضافه نمی شود و ظاهر آجری سفید واقعاً بی نظیری را ارائه می دهد. دیوارهای آجری سفید این روزها بسیار محبوب هستند. از هر ده دیوار آجری که نصب می کنیم، هشت دیوار آجری سفید یا سفید شسته است.

الهامات و ایده های روکش آجر سفید

آیا به دنبال چیز خاصی برای افزودن به فضای داخلی خود هستید؟ یکی از ظریف ترین و کاربردی ترین راه حل ها استفاده از آجرهای سفید و زیبا است. این ویژگی همیشگی را می توان تقریباً در هر اتاقی در خانه شما گنجاند. الهامات روکش آجر سفید را بررسی کنید و چیزی برای خود پیدا کنید!

کمی زرق و برق به آشپزخانه اضافه کنید

همانطور که همه ما می دانیم آجر یک ماده بسیار بادوام است و می توان از آن در مکان هایی استفاده کرد که اغلب در معرض عناصر مختلف دشمن مانند گرما، آب و بخار هستند. به همین دلیل است که روکش آجری ایده ای باورنکردنی برای آشپزخانه شماست! به عنوان مثال، می‌توانید از آن به‌عنوان یک بک اسپلش فوق‌العاده در بالای پیشخوان استفاده کنید که به خوبی در فضای داخلی مدرن و قدیمی قرار می‌گیرد. رنگ سفید را انتخاب کنید تا اتاق ظاهر روشن تری پیدا کند. و اگر می‌خواهید ضریب راحتی را تقویت کنید، به نسخه‌های بازسازی‌شده و بافت‌دار برسید که نسبت به مدل‌های مدرن کمتر بالینی به نظر می‌رسند.

نقش آجر در نمای ساختمان
بیشتر بخوانید

بهترین ویژگی های اتاق نشیمن را برجسته کنید

البته می توانید ایده های روکش آجر سفید را در اتاق نشیمن خود نیز استفاده کنید. این راه حل عالی برای برجسته کردن یکی از دیوارها و تبدیل آن به پس زمینه ای شیک برای تلویزیون یا عکس است. یا می توانید از آجرها به عنوان چارچوب عالی برای شومینه استفاده کنید! اگر سبک مدرن را ترجیح می دهید، از روکش سبک و یکنواخت استفاده کنید. از سوی دیگر، آجرهای سفید اصلاح شده به ویژه با فضای داخلی با ظاهری قدیمی، روستایی یا التقاطی خوب کار می کنند. البته، ممکن است به آجرهای سفید در اشکال منحصربفردتر نیز برسید – برای مثال، انتخاب آجرهای بلند مطمئناً مورد توجه مهمانان شما نخواهد بود.

کمی رمانتیسم را به اتاق خواب خود وارد کنید

در مورد استفاده از روکش آجری سفید به اتاق خواب چطور؟ چرا که نه! چنین جزئیاتی می تواند به عنصر مرکزی کل فضای داخلی تبدیل شود و پیچ و تاب جذابی را در طراحی ایجاد کند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که اتاق خواب باید پناهگاه امن شما باشد و به عنوان مکانی برای استراحت و آرامش باشد. به همین دلیل است که انتخاب رنگ سفید بیشترین حس را خواهد داشت. آن را با دکور اتاق خواب که در رنگ‌بندی خنثی حفظ می‌شود هماهنگ کنید و به سرعت فضایی عالی برای فراموش کردن کل دنیا به دست خواهید آورد.

طراحی حمام مجلل با آجر سفید

طراحی حمام مجلل

ما چند ایده روکش آجر سفید برای حمام نیز داریم! این ماده افزودنی عالی خواهد بود زیرا احساس تمیزی و روشنایی را به این اتاق می بخشد. آن را مجلل و جادار جلوه می دهد، به خصوص اگر با کاشی ها و دیوارهای سفید نیز ترکیب شده باشد. اما برای اینکه همه چیز خسته کننده نشود، ممکن است بخواهید کمی طرح را تند کنید و بیشتر به دنبال یک روکش بافتی از روکش آجر سفید باشید. این به عنوان تضاد با خطوط تمیز حمام عمل می کند و فضای داخلی خاصیت خاصی پیدا می کند

انواع آجر نسوز
بیشتر بخوانید

کدام الهام از روکش آجر سفید را برای پروژه خود انتخاب می کنید؟ به یاد داشته باشید که نه تنها می توانید با سایه های روکش سفید بلکه با شکل و بافت آن نیز بازی کنید.

https://www.realbrickcladding.co.uk/white-brick-cladding-ideas

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *