ایده های طراحی دیوار آجری

10 ایده عالی طراحی دیوار آجری برای اتاق خانه

طراحی دیوار آجری یک ویژگی داخلی کاملاً همه کاره است که برای هر نوع زیبایی شناسی خانه مناسب است – صنعتی، التقاطی و غیره. طراحی دیوار نمایان عنصری از شخصیت جسورانه را به فضا اضافه می کند و می تواند در هر اتاقی برای افزایش ظاهر آن استفاده شود. به عنوان مثال، یک اتاق نشیمن با دیوار آجری در معرض دید، اولین تاثیر بسیار خوبی بر مهمانان و بازدیدکنندگان خواهد گذاشت. و راه های مختلفی برای گنجاندن آنها در خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال می توان از طرح کاغذ دیواری آجری به جای دیوار آجری اکسپوز نیز استفاده کرد که احتمالاً به تغییرات ساختاری بیشتری نیاز دارد.

10 راه برای درست کردن فضای داخلی دیوار آجری

شماره 1: یک طاقچه خلاقانه در اتاق نشیمن اضافه کنید

یک طاقچه خلاقانه در اتاق نشیمن اضافه کنید

شما می توانید یک اتاق نشیمن با طراحی دیوار آجری را سفارشی کنید تا جزئیات جالبی را به فضا اضافه کنید

ایده طراحی دیوار آجری اکسپوز می تواند مانند این اتاق نشیمن باشد، جایی که از یک دیوار برجسته آجر سفید برای برجسته کردن واحد تلویزیون استفاده شده است. این – یک حس روستایی منحصر به فرد به این فضا ارائه می دهد. با این حال، این یکی از ایده های اتاق نشیمن دیوار آجری در میان بسیاری است. شما می توانید یک اتاق نشیمن با طراحی دیوار اکسپوز روی دو دیوار داشته باشید، می توانید کل اتاق نشیمن را از طرح دیوار اکسپوز ساخته شده یا حتی رنگ را انتخاب کنید.

شماره 2: طراحی همیشه محبوب را در آشپزخانه امتحان کنید

طراحی همیشه محبوب را در آشپزخانه امتحان کنید

برای ظرافت مدرن، آشپزخانه ها را با دیوارهای آجری تزئین کنید

در حالی که ایده های زیادی برای اتاق نشیمن با دیوار آجری اکسپوز وجود دارد که می توان آنها را اجرا کرد، دکوراسیون داخلی دیوار آجری در هند همیشه یک سبک محبوب برای آشپزخانه های هندی بوده است. طراحی داخلی دیوار آجری نه تنها ظاهری خلاقانه به آشپزخانه می بخشد، بلکه هر نوع سبکی را نیز در بر می گیرد. علاوه بر این، ایده‌های دیوار آجری اکسپوز می‌توانند به طرز هوشمندانه‌ای طرح رنگ آشپزخانه را به نمایش بگذارند، همانطور که برای فضای فوق انجام می‌دهند. فضای داخلی دیوار آجری با رنگ سبز نعنایی به طرز جسورانه ای با تک رنگ سفید آشپزخانه تضاد دارد.

کارخانه آجر نما
بیشتر بخوانید

شماره 3: یک اتاق خواب شیک با طراحی دیوار آجری ایجاد کنید

یک اتاق خواب شیک با طراحی دیوار آجری ایجاد کنید

دیوارهای سفید به راحتی با کفپوش چوبی این اتاق خواب تضاد دارند

به دنبال نجات اتاق خواب خود از یکنواختی تک رنگ ها هستید؟ با این حال، ممکن است بترسید که استفاده از رنگ های زیاد ممکن است بر ظاهر آن تأثیر بگذارد (به خصوص اگر اتاق خواب جمع و جور دارید.ایده های دیوار آجری اکسپوز به شما در انجام این کار کمک می کند. برای الهام گرفتن به این طرح دیوار آجری نگاه کنید. افزودن یک دیوار آجر نما داخلی به این اتاق خواب فضای مورد نیاز آن را بخشیده است.

شماره 4: در یک اتاق غذاخوری مدرن غذا بخورید

در یک اتاق غذاخوری مدرن غذا بخورید

کاغذ دیواری آجری می تواند مقرون به صرفه تر باشد

این طرح کاغذ دیواری آجری آن را برای این اتاق ناهارخوری که برای شش صندلی مناسب است، ساده و در عین حال امروزی نگه می دارد. طراحی کاغذ دیواری آجری نه تنها مرسوم است، بلکه یک تصمیم  وابسته به بودجه است.

شماره 5: از طرح آجری در اتاق کودک برای فضای داخلی تفریحی استفاده کنید

از طرح آجری در اتاق کودک برای فضای داخلی تفریحی استفاده کنید

این دیوارهای آجری را هم می توان بعداً گچ کاری کرد!

اگر اتاقی وجود دارد که به شما امکان می دهد تفریحات را انجام دهید، باید اتاقی باشد که برای بچه ها در نظر گرفته شده است! اتاق کودک با دیوارهای آجری داخلی به این معنی است که شما می توانید با کاری که تصمیم دارید در فضا انجام دهید، لذت ببرید. این به ویژه برای کودکان در حال رشد مناسب است زیرا طراحی دیوار می تواند به راحتی برای طرح دیگری تغییر کند.

شماره 6: از طراحی داخلی دیوار آجری برای نمایش دکور استفاده کنید

از طراحی داخلی دیوار آجری برای نمایش دکور استفاده کنید

با دکوراسیون شخصی به دیوارهای آجری خود چاشنی بیشتری اضافه کنید

یکی از ترفندهای دیوار آجری این است که از آن دیوار برای نمایش دکور خود استفاده کنید. این نه تنها سبک اتاق را افزایش می دهد، بلکه دکوراسیون را به راحتی به نقطه کانونی آن تبدیل می کند.

تفاوت بین آجر قرمز و آجر سفید چیست؟
بیشتر بخوانید

شماره 7: با مشکی جسور شوید

با مشکی جسور شوید

رنگ های تیره تر را دوست دارید؟ توصیه می کنیم طراحی دیوار آجری را انتخاب کنید که رنگ هایی مانند مشکی، سرمه ای و خاکستری را به رخ بکشد

اگر رنگ‌های تیره‌تری را ترجیح می‌دهید، آجر نما مشکی فضای داخلی مانند این اتاق خواب را زیبا و چشمگیر می‌کند. اگر یک دیوار موجود دارید، می توان آن را با کمک رنگ سیاه کرد.

شماره 8: طرح آجر رنگارنگ را انتخاب کنید

طرح آجر رنگارنگ را انتخاب کنید

دیوار آجری در معرض دید خود را رنگ آمیزی کنید تا حال و هوای شادتری داشته باشید

خانه‌های هندی به دلیل تمایلشان به بازی با رنگ‌ها شناخته شده‌اند و دیوارهای آجری رنگارنگ نیز می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند. به عنوان مثال این دیوار رنگ شده را در نظر بگیرید که این اتاق را با رنگ های سبز و خاکستری می پوشاند. این دیوار آجری تماماً در مورد افزودن سرزندگی به اتاق است.

شماره 9: با طراحی دیوار ناتمام جلوه نمایی کنید

با طراحی دیوار ناتمام جلوه نمایی کنید

با طراحی دیوار آجری ناتمام، یک سبک صنعتی ناهموار دریافت کنید

این خانه ناهموار به سبک صنعتی، فضای داخلی دیوارهای آجری ناتمام و چراغ های مسیر تکمیلی را به نمایش می گذارد. این طرح آجری را می توان با برداشتن بخش هایی از گچ از روی دیوارها نیز به دست آورد.

شماره 10: با گرافیتی و نقاشی های دیواری روی دیوارهای آجری خود، هنرنمایی کنید

با گرافیتی و نقاشی های دیواری روی دیوارهای آجری خود، هنرنمایی کنید

با ایجاد گرافیتی و نقاشی های دیواری روی دیوار، جنبه هنری خود را در طراحی دیوار آجری نمایان کنید. این به حداقل تلاش برای تقویت فضا نیاز دارد و فوراً فضا را با شخصیت شما تطبق می دهد.

شهر آجر چگونه می تواند به شما کمک کند؟

 امیدواریم ایده های ما برای شما مفید بوده باشد! اگر می‌خواهید خانه‌تان به همان اندازه زیبا باشد، دیگر صبر نکنید. همین امروز از طریق تماس با شماره 09129640179 یک مشاوره آنلاین با  کارشناسان شهر آجر داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *