دیوار آجری سفید

چگونه با استفاده از دیوار آجری سفید خانه خود را جذاب تر کنید

چیزی بسیار شیک و بسیار لذت بخش در مورد یک دیوار آجری سفید وجود دارد، چه در فضای اتاق خواب، یک اتاق نشیمن یا هر فضای دیگری.

انواع آجر

آجرها را می توان از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخت و انواع مختلفی دارند. آجرها به طور کلی به دلیل این واقعیت که قیمت کمتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند و همچنین کاملاً بادوام هستند استفبال می شوند. دو نوع اصلی آجر سفالی بر اساس فرآیند تولید وجود دارد: آجر خشک شده و آجر سوخته.

آجرهای سفالی خشک شده در آفتاب

همانطور که به راحتی می توانید حدس بزنید، این آجرها در آفتاب خشک می شوند. در حالی که انجام این کار آسانتر از خشک کردن آنها در کوره است، به این معنی است که آجرهای خشک شده در آفتاب دوام کمتری دارند و در کل مقاومت کمتری دارند. آنها مقاومت کمتری در برابر آتش و آب دارند و برای سازه های دائمی توصیه نمی شوند. با این حال اگر در حال ساخت چیزی موقت هستید، آنها گزینه خوبی هستند.

آجرهای سفالی سوخته

اینها آجرهای سفالی هستند که در کوره‌های بزرگ خشک می‌شوند و این آجرها را قوی‌تر و بادوام‌تر از آجرهای آفتاب‌خشک می‌کند. آنها چهار نوع مختلف هستند: آجر درجه یک، درجه دو، درجه سه و کلاس چهارم و هر چه تعداد آنها بیشتر باشد کیفیت آنها کمتر می شود. آجرهای درجه چهارم بسیار بی کیفیت هستند و حتی برای مصارف ساختمانی استفاده نمی شوند. آنها بیش از حد سوخته اند و در عوض خرد شده و در ساخت بتن استفاده می شوند.

آجر خاکستر بادی

همه آجرها از خاک رس ساخته نمی شوند. اینها با استفاده از خاکستر بادی و آب ساخته می شوند. آنها نسبت به آجرهای سفالی در برابر یخ زدگی مقاوم تر هستند و در کل بهتر به حساب می آیند. آنها حاوی غلظت بالاتری از اکسید کلسیم هستند و به آنها آجرهای خود سیمانی نیز می گویند. یک مزیت در این مورد همچنین این واقعیت است که آجرهای خاکستر بادی سبک وزن هستند.

آجرهای بتنی

اینها آجرهایی هستند که با استفاده از بتن ساخته می شوند و بزرگترین مزیت استفاده از آنها این است که می توان آنها را در محل ساخت. همچنین می توان آنها را در رنگ های مختلف و همچنین در اندازه های مختلف در صورت نیاز ساخت.

آجرهای مهندسی

اینها آجرهایی با استحکام بالا، افزایش مقاومت در برابر سرما، مقاومت در برابر اسید و تخلخل کم هستند. آنها برای زیرزمین هایی که محیط معمولاً مرطوب است مناسب هستند، اما کاملاً همه کاره هستند و معمولاً می توانند در انواع مختلفی از ساخت و سازها استفاده شوند.

کاهش مصرف انرژی با نماهای آجری
بیشتر بخوانید

آجر آهک شن و ماسه

همانطور که می دانید، این یک نوع آجر است که از ماسه و آهک ساخته شده است. آنها برای هیچ چیز دیگری به جز جزئیات زینتی در ساختمان ها محبوب نیستند و معمولاً به عنوان مصالح ساختمانی اصلی استفاده نمی شوند.

نحوه استفاده از آجر سفید در اطراف خانه

در مورد دیوارهای آجری در رابطه با ساختمان، چه از نظر آجر نما بیرونی و چه در طراحی داخلی، حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. نمای بیرونی آجر سفید معمولاً ظاهری جاودانه دارد و به عنوان مثال با خانه های سنتی مانند این مناسب است. آنها ظاهری کلاسیک به خانه می بخشند اما ظاهری روستایی یا قدیمی ندارند.

دیوار آجری سفید

اگر قصد دارید یک طراحی داخلی جدید و مدرن برای یک اتاق نشیمن داشته باشید، داشتن یک الگوی آجری روی تمام دیوارها ممکن است کمی بیش از حد باشد. اگر یک شومینه به خوبی ترکیب شود، تأثیر آجرهای سفید روی دکوراسیون، قوی‌تر می‌شود.

دیوار آجری سفید

اگر می‌خواهید آجرها بیشتر به چشم بیایند و می‌خواهید روی الگوی و بافتی که به اتاق اضافه می‌کنند تأکید کنید، با یک روکش سفید رنگ پیش بروید. به این ترتیب ظاهری التقاطی به دست می آورید که کمی روستایی است اما ظاهری کاملاً مدرن نیز دارد.

دیوار آجری سفید

یک دیوار آجری سفید نیز راهی عالی برای عمق بخشیدن به پلکان است. این یکی به عنوان یک پس‌زمینه ساده عمل می‌کند، اما واقعاً کمک می‌کند که چشم را به پشت اتاق بکشید و از راه پله رد شوید. این اثر اولیه سپس فرد را به توجه بیشتر به جزئیات اطراف خود دعوت می کند، مانند سیستم ذخیره سازی هوشمندانه یکپارچه زیر راه پله.

دیوار آجری سفید

دیوار آجری سفید در این اتاق خواب این ظاهر فرسوده سرد را دارد که به آن شخصیت زیادی می بخشد. مبلمان اتاق و حتی کف آن سفید است که ظاهری بسیار شفاف و خالص ایجاد می کند. رنگ‌های برجسته پاستلی هستند و ظاهری معمولی و آرامش‌بخش به اتاق می‌دهند.

دیوار خانه با آجر سفید

در مورد این خانه نقش دیوار آجری سفید قاب شومینه و ایجاد فضایی دنج و در عین حال آرام و تازه است. این همه این کارها و بیشتر را انجام می دهد و شگفت انگیز است که چگونه یک چیز ساده می تواند چنین تأثیری بر یک فضا داشته باشد.

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری، به طور کلی، به دلیل بافتی که به آن اضافه می کنند، قدردانی می شوند، بنابراین یک ایده خوب این است که این جزئیات را با نصب نوارهای نور LED یا قرار دادن دیوارکوب ها و لامپ ها در مناطق کلیدی به منظور کنترل نحوه تعامل نور و سایه با نور برجسته کنید.

انواع آجر برای خانه ها
بیشتر بخوانید

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری، چه نقاشی شده باشند و چه نباشند، این توانایی طبیعی را دارند که فضاها را دلپذیر و دنج جلوه دهد. این منجر به برخی از استراتژی‌های طراحی داخلی بسیار کارآمد می‌شود که هنگام برخورد با فضاهای مختلف مانند اتاق‌های غذاخوری و آشپزخانه مفید هستند

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری، چه نقاشی شده باشند و چه نباشند، این توانایی طبیعی را دارند که فضاها را دلپذیر و دنج جلوه دهد. این منجر به برخی از استراتژی‌های طراحی داخلی بسیار کارآمد می‌شود که هنگام برخورد با فضاهای مختلف مانند اتاق‌های غذاخوری و آشپزخانه مفید هستند.

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری سفید همه کاره و ساده هستند، اما همچنان می توانند ظاهری روستایی به فضا ببخشند، بنابراین اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، یک دیوار تک تک رنگ پوشیده از آجرهای سفید رنگ کافی است.

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری سفید ابزار مناسبی برای جذاب کردن فضای تک رنگ یا رنگ خنثی هستند. یک مثال عالی که این ایده را پشتیبانی می کند، این آپارتمان است این همه فقط یک فضای سیاه و سفید است که به آن ظاهری جاودانه و زیبا می دهد.

دیوار خانه با آجر سفید

یک دیوار آجری سفید می تواند در آشپزخانه ای که ایجاد فضایی گرم و دنج معمولا چالش برانگیز است، عالی به نظر برسد. این حتی می تواند بک اسپلش باشد. چند قفسه باز باریک که روی دیوار نصب شده اند بدون پوشاندن دیوار به زیبایی ظاهر را تکمیل می کنند.

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجر سفید فوق العاده همه کاره هستند و یکی از دلایل آن این واقعیت است که سطحی نامنظم دارند که به آنها بافتی منحصر به فرد و متمایز می دهد که رنگ را غیر ضروری می کند، از این رو با رنگ سفید مات جفت می شود. این اتاق نشیمن این موضوع را کاملا ثابت می کند.

دیوار خانه با آجر سفید

دیوارهای آجری سفید یک انتخاب ایده آل برای خانه های ساحلی است. آنها فضاها را بسیار جذاب می کنند و همچنین ظاهری روشن و مطبوع را حفظ می کنند که در این موارد کلیدی است.

منبع :

https://www.homedit.com/white-brick-wall/

ما در شهر آجر انواع آجر نسوز را برای شما مشتریان عزیز عرضه می نماییم. هز گونه سوالی داشته باشید از طریق تماس با شماره 09129640179 با ما در میان بزارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *