رنگ مناسب آجر و ملات

رنگ مناسب آجر و ملات را چگونه انتخاب کنم؟

رنگ آجر عامل بسیار مهمی در ظاهر و احساس یک پروژه است. یکی از مزایای بسیار زیادی که آجرها می توانند به عنوان مصالح ساختمانی ارائه دهند این است که در رنگهای متنوعی در دسترس هستند.

رنگهای آجر

با چنین طیف گسترده ای از آجرها برای انتخاب ، پیدا کردن آجر مناسب برای یک پروژه می تواند یک کار دلهره آور باشد. از آنجا که رنگ یکی از اولین ملاحظاتی است که هنگام انتخاب آجر انتخاب می شود ، شهر آجر ، آجرها را در دسته بندی رنگ قرار می دهد تا به مشتریان کمک کند انتخاب خود را محدود کنند.

محدوده رنگ آجری به دسته های رنگ زیر تقسیم می شود:

  • قرمز و قرمز روشن تا تیره
  • نارنجی و نارنجی روشن تا تیره
  • زرد مایل به قهوه ای
  • زرد و زرد روشن تا تیره
  • کرم و کرم روشن تا تیره
  • آبی
  • رنگ قهوه ای
  • سیاه
  • خاکستری
  • سفید لعابدار

رنگ پخته شده آجرهای رسی تحت تأثیر مواد شیمیایی و معدنی مواد اولیه ، دمای پخت و جو موجود در کوره است. آجرهای لعاب سفارشی با استفاده از لعاب بر روی آجر نما با مشخصات بالا ایجاد شده اند ، در هر رنگی از محدوده رنگ آمیزی در دسترس هستند.

تنوع رنگ آجر

آجرهای سفالی یک محصول طبیعی هستند ، بنابراین ممکن است رنگها در تولیدات مختلف کمی متفاوت باشد. مخلوط کردن آجرها از بسته ها تعادل رنگ خوبی را به ویژه با محصولات “چند رنگ” ایجاد می کند و به جلوگیری از “نوار رنگ” در ارتفاعات آجرکاری کمک می کند.

استفاده از رنگ ها و بافت های متفاوت آجرها می تواند نمای چشمگیری را به دنبال داشته باشد ، اما توجه داشته باشید که انواع مختلف آجرها دارای تحمل ابعادی متفاوتی هستند.

بلوک شیشه ای ( آجر شیشه ای )
بیشتر بخوانید

مخلوط کردن

در حال حاضر روند رو به رشدی برای پروژه ها وجود دارد که ترکیبی از محصولات مختلف را برای ایجاد ترکیب خاص برای یک ساختمان ایجاد می کنند. این مساله به مشتریان این فرصت را می دهد تا پروژه ای بسازند که از نظر ظاهر و شخصیت کاملاً منحصر به فرد باشد. ما در شهر آجر می توانیم این سرویس را با دسترسی به بزرگترین طیف آجرهای موجود  ارائه دهیم ، به این معنی که مشتریان می توانند از بین رنگ ها و بافت های متنوع برای شخصی سازی کامل با یکدیگر ترکیب و مطابقت داشته باشند.

رنگ ملات آجر

ملات 15 تا 17 درصد از آجرهای قابل مشاهده دیوار را بسته به الگوی چسبندگی به خود اختصاص می دهد ، بنابراین یکی دیگر از ملاحظات کلیدی برای تعیین ظاهر کلی ساختمان ، رنگ ملات است.

بسته به رنگ ملات که با آن ترکیب شده است ، آجر یکسان می تواند ظاهر کاملاً متفاوتی داشته باشد. مهم است که بررسی کنید که ملات شما با محیط ساخته شده اطراف مناسب است یا خیر.

ما توصیه می کنیم رنگ های مختلف ملات را به عنوان بخشی از فرایند انتخاب انتخاب کنید تا مطمئن شوید محصول نهایی ظاهر دقیق و احساسی دارد که شما به دنبال آن هستید.

آجرهای لعاب دار رنگ آمیزی

آجرهای لعاب دار رنگ آمیزی در سالهای اخیر شاهد افزایش محبوبیت هستند.

ما به طور فعال شما را تشویق می کنیم که خلاق ، رسا و الهام بخش باشید. طیف رنگ با استفاده از لعاب بر روی آجرهای با مشخصات بالا ایجاد شده است ، شامل 12 رنگ آجری اصلی (زرد ، سبز روشن و تیره ، قرمز ، آبی روشن و تیره ، سیاه ، قهوه ای ، خاکستری تیره و روشن و دو سایه سفید) است قابل سفارش در ترکیبی از رنگ ها و در اندازه ها و اشکال سفارشی ، با صورت لعاب کاملاً سفارشی.

استفاده از آجرنسوز در انواع طراحی های داخلی و خارجی
بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *