سایدینگ با آجر سفید

سایدینگ چه رنگی با آجر سفید مطابقت دارد؟

نمای بیرونی خانه شما به همان اندازه مهم است، اگر نگوییم مهمتر از دکوراسیون داخلی خانه شما. ظاهر بیرونی احتمالا اولین و شاید تنها تصوری است که دیگران از خانه شما خواهند داشت. آجر سفید عمدتاً به دلیل تطبیق پذیری و ظاهر تمیزی که دارد برای بیرون خانه شما مد روز است. از آنجایی که انتخاب‌های بسیار زیادی وجود دارد، ما چندین منبع را جستجو کرده‌ایم تا مجموعه‌ای جامع از رنگ‌های تزئینی محبوب را به شما ارائه دهیم که کاملاً با آجر سفید شما جفت می‌شود.

اگرچه قوانین سخت و سریعی برای تزئین خانه شما وجود ندارد، اما برخی از رنگ ها بهتر از بقیه با آجر سفید شما کار می کنند. رنگ های تریم که بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد عبارتند از:

  • سفید
  • مشکی
  • خاکستری
  • آبی آسمانی
  • آبی روشن
  • سبز
  • قرمز
  • چوب طبیعی
  • رنگ بژ

انتخاب رنگ تزئینی احتمالاً تنها آغاز بسیاری از انتخاب هایی است که باید در طول پروژه بیرونی خود انجام دهید. ممکن است از خود بپرسید که آیا آجر سفید حتی یک رنگ بیرونی خوب است، آیا هنوز هم مد است و آیا بادوام است یا خیر. همچنین ممکن است تعجب کنید که آیا رنگ آمیزی آجر در مقابل سایدینگ رنگی را می توان روی آجر و رنگ های سایدینگ محبوب قرار داد. ما به همه این سؤالات پاسخ خواهیم داد و در مورد سایر موضوعات مرتبط با هم بحث خواهیم کرد. به خواندن ادامه دهید

رنگ های سایدینگ که با آجر سفید مطابقت دارند

سفید

استفاده از تزئینات سفید با آجر سفید می تواند ظاهری تمیز و جادار به نمای بیرونی خانه شما بدهد. سفید یک رنگ خنثی روشن است که بیانیه ای پر جنب و جوش می دهد. برجسته کردن فضای بیرونی سفید آسان است، زیرا رنگ سفید یکی از متنوع ترین رنگ های موجود است. رنگ‌های زنده مانند درب قرمز که در مثال بالا نشان داده شده است، به فضای سفید بیرونی شما زندگی می‌بخشد.

مشکی

سیاه و سفید یک ترکیب رنگ کلاسیک است. نور نهایی خنثی و نهایی تاریک خنثی با هم ترکیب می شوند تا یک جفت کاملا متضاد ایجاد کنند.

استفاده از تزئینات مشکی در خانه آجری سفید رنگ و تعریفی چشمگیر به جزئیات معماری نمای بیرونی خانه شما می بخشد. درب چوبی گرم که در مثال بالا نشان داده شده است، به این طرح رنگی گرما و نرمی می بخشد.

خاکستری

خاکستری رنگی است که به طور فزاینده ای در دکوراسیون منزل محبوب شده است. ترکیب کاملی از تریم سیاه و سفید، خاکستری، تحسین زیبایی برای نمای بیرونی سفید شماست. ترکیب رنگ سفید و خاکستری که در مثال بالا نشان داده شده است، به این خانه یک کلبه مدرن می دهد.

آبی آسمانی

آبی آسمانی با آجر سفید

تزئینات آبی یک تضاد جالب معاصر با خانه آجری سفید شما است. آبی با الهام از آسمان و آب، رنگی آرام با حسی ملایم در کشور است. تریم آبی آسمانی که در مثال بالا نشان داده شده است، مقدار عالی رنگ ظریف را به این نمای بیرونی می دهد. سقف خاکستری بهترین رنگ برجسته سرد برای طرح رنگ آبی و سفید شماست.

چگونه ارزش خانه را با آجر افزایش دهیم
بیشتر بخوانید

آبی روشن

یکی دیگر از گزینه های آبی برای آجر سفید شما، سایه روشن آبی درخشان است. سایه های روشن آبی غیرمعمول است اما می تواند به نمای بیرونی شما یک انفجار غیر منتظره از رنگ سرد بدهد. سایه آبی روشن که در مثال زیر تصویر شده است تضاد خیره کننده ای با آجر سفید است. سبزی گل‌دار سفید تعادل را افزایش می‌دهد و ظاهری منسجم ایجاد می‌کند.

سبز

سبز با آجر سفید

سبز یک گزینه جذاب برای تزئین خانه آجری سفید شما برای یک رنگ سرد با الهام از طبیعت است. این یک رنگ آرام است که تضاد پر جنب و جوشی را به آجر سفید اضافه می کند. تزئینات سبز به خوبی با منظره سبز و سایر تونالیته های سبز طبیعی خارج از خانه شما هماهنگ می شود.

قرمز

قرمز با آجر سفید

تزئینات قرمز می تواند تضاد آتشین را به خانه آجری سفید شما اضافه کند. جسور و پر جنب و جوش است و می تواند به فضای بیرونی شما رنگ گرمی عالی بدهد. برای برجسته کردن این ترکیب رنگ قرمز و سفید، رنگ هایی مانند سیاه یا خاکستری را در نظر بگیرید. لوله‌کشی ناودانی و دیگر تونالیته های مشکی نامحسوس در مثال بالا به تعادل این طرح رنگ کمک می‌کند.

استفاده از چوب طبیعی برای تزئین یک راه عالی برای آوردن مقداری گرمای ذاتی به پالت رنگ شما است. رنگ چوب لکه دار با هیچ رنگ رنگ دیگری قابل مقایسه نیست و می تواند جلوه ای منحصر به فرد به نمای بیرونی خانه شما ببخشد.

برجسته کردن این ترکیب رنگ نیز به راحتی انجام می شود زیرا این طرح رنگی با هر رنگ دیگری که قابل تصور است مطابقت دارد. در مثال تصویر بالا، ترکیب سفید و چوب با مقدار کمی رنگ مشکی برجسته شده است که جزئیات و تعریفی را اضافه می کند.

رنگ بژ

اگر به دنبال تضاد ظریف با نمای بیرونی آجری سفید خود هستید، رنگ بژ را برای تزئین خود در نظر بگیرید. بژ ترکیب کاملی از قهوه ای و سفید است. چیدمان در این سایه می تواند به فضای بیرونی شما حال و هوای خاکی و گرمی بدهد.

سقف هماهنگ کننده در مثال بالا، همراه با فضای سبز و گل های طبیعی، نمای روستایی به این خانه ارائه می کند.

آیا رنگ سفید برای رنگ بیرونی خانه خوب است؟

سایه های سفید به دلایل مختلفی رنگ های بیرونی عالی هستند. رنگ سفید همه کاره است و برای هر سبک خانه مناسب است. این یک پس زمینه عالی برای برجسته کردن جزئیات معماری در خارج از خانه شما است. سایه های سفید نیز یک انفجار واضح و تمیز از رنگ را به محیط اطراف خود اضافه می کنند

آیا آجر سفید از مد افتاده است؟

آجر سفید تا حدی به دلیل تطبیق پذیری آن هرگز از مد نمی افتد. این نور نهایی خنثی است و تقریباً با هر رنگی که قابل تصور باشد به خوبی جفت می شود. رنگ‌های روشن‌تر رنگ بیرونی باعث می‌شوند که خانه شما بزرگ‌تر به نظر برسد و حسی مطبوع و گسترده به ملک شما اضافه کند.

راهنمای کامل آجرهای نسوز عایق
بیشتر بخوانید

سفید کردن ساختمان ها و خانه ها روشی است که حداقل از دهه 1500 وجود داشته است و هنوز هم یک روش محبوب برای تغییر ظاهر بیرونی خانه شما است.

ماندگاری آجر سفید رنگ شده چقدر است؟

رنگ آمیزی آجری به رنگ سفید راهی عالی برای تغییر رنگ نمای بیرونی خانه شما است. آجر رنگ شده بسته به روش رنگ آمیزی و شرایط آجر زیرین می تواند از 3 تا 5 سال عمر کند.

برای اطمینان از حداکثر ماندگاری آجر رنگ شده خود، قبل از رنگ آمیزی از یک آستر خوب استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که آجر رنگ شده اغلب تمیز می شود. آجر شما همچنین باید به طور مرتب رنگ آمیزی شود تا آجر رنگ شده به بهترین شکل ظاهر شود.

آیا آجر رنگ شده  خوب به نظر برسد؟

اگر مراحل مناسب برای آماده سازی آجر زیری شما و حفظ کافی آجر رنگ شده دنبال شود، آجر رنگ شده ظاهر خوبی خواهد داشت. آجر را باید در صورت امکان قبل از بتونه کاری با واشر فشاری به خوبی تمیز کنید.

هنگام برنامه ریزی پروژه نقاشی آجری خود، فصل را گرم در نظر بگیرید. هوای خشک برای نقاشی بهترین است. پس از آستر کاری و رنگ آمیزی آجر، برنامه ریزی کنید که هر 3 تا 5 سال یکبار آجر نما آجر خود را رنگ آمیزی کنید.

کدام رنگ سایدینگ بهترین ارزش فروش مجدد را دارد؟

سایدینگ با رنگ روشن بهترین ارزش فروش مجدد را دارد. به گفته برخی از کارشناسان، رنگ های خنثی روشن مانند بژ یا کرم رنگ های سایدینگ خوبی برای فروش مجدد هستند. سایه های خاکستری و روشن تر آبی نیز به عنوان رنگ های خوب برای ارزش فروش مجدد توصیه می شود. همچنین ممکن است بخواهید هنگام تصمیم گیری در مورد رنگی برای دیوارپوش خود از خانه های اطراف خود تعریف کنید.

چه رنگی برای سایدینگ در خانه محبوب است؟

برخی از محبوب ترین رنگ های سایدینگ برای نمای بیرونی خانه شما الهام گرفته از طبیعت هستند. بژ، قهوه‌ای و سبز رنگ‌های محبوب در انتخاب سایدینگ هستند. سایه های روشن همه این رنگ ها به شدت توصیه می شود. رنگ های تزئینی متضاد می تواند به سایدینگ شما جذابیت بیشتری بدهد.

نتیجه

Pp5

نمای بیرونی خانه شما باید منعکس کننده سبک و سلیقه شما و خانواده باشد. هیچ قانون واقعی در مورد دکوراسیون بیرونی خانه شما وجود ندارد. رنگ هایی که برای تزئینات بیرونی خود انتخاب می کنید قبل از هر چیز باید برای شما جذاب باشد. امیدواریم انتخاب فوق به جستجوی شما برای رنگ سایدینگ عالی برای آجر سفید کمک کرده باشد.

منبع:

https://homedecorbliss.com/color-siding-with-white-brick/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *