محاسبه تعداد آجر

چه تعداد آجر برای ساختن یک خانه لازم است؟

چند آجر برای ساختن یک خانه لازم است؟ برای ساخت 4500 فوت مربع حدود 100000 آجر استاندارد نیاز است. خانه برای ساخت 2250 فوت مربع حدود 70000 آجر نیاز است. خانه به طور مشابه برای ساخت 1250 متر مربع. خانه ای که شما به 45000 آجر نیاز دارید. این ارزش ها بر اساس ساخت یک خانه دو طبقه است. شماره آجر مورد نیاز برای ساخت یک خانه به طور کلی به اندازه، پیچیدگی سازه و نقشه معماری خانه بستگی دارد. شماره آجرها می توانند از این تخمین بیشتر یا کمتر باشند. برای محاسبه دقیق شماره از آجرهای مورد نیاز خانه باید ارتفاع و طول هر یک از دیوارهای خانه را ضرب کنید تا مساحت این دیوارها را بدست آورید و سپس مساحت دیوارها را جمع کنید تا مساحت کل دیوار خانه را بدست آورید. بعد، باید این منطقه را با مساحت یک آجر استاندارد که معمولاً 18 است (طول 8 برابر ارتفاع 2.25 فوت) تقسیم کنید. شماره به دست آمده شماره خواهد بود. آجر نما مورد نیاز برای ساخت خانه

مساحت هر دیوار = طول هر دیوار x ارتفاع هر دیوار

مجموع مساحت همه دیوارها = مجموع مساحت تمام دیوارها

تعداد آجر = کل سطح دیوار / مساحت آجر استاندارد

فرمول محاسبه تعداد آجر

برای یک خانه 3 خوابه به چند آجر نیاز دارم؟

اگر فقط یک خانه سه خوابه یک طبقه باشد، می تواند حدود 50000 تا 70000 آجر را ببرد. خانه های یک طبقه سه و چهار خوابه معمولاً در زمین های بزرگتر که معمولاً بالای 2250 متر مربع هستند ساخته می شوند. منطقه تحت پوشش اگر قرار است خانه ای دوطبقه باشد، می تواند 70000 آجر به بالا باشد، زیرا برای حمایت از طبقه دوم خانه باید ستون هایی بسازید. اگر مسیر دو طبقه را طی کنید، خانه های سه خوابه را می توان در زمین های کوچکتر قرار داد. در اکثر شهرهای بزرگ، از آنجایی که قیمت املاک و مستغلات همچنان افزایش می‌یابد و هزینه زمین همچنان افزایش می‌یابد، تنها فرصت باقی مانده عمودی است، بنابراین اکثر پیمانکاران از جمله من توصیه می‌کنند که یک خانه دو طبقه حتی در یک قطعه بزرگتر بسازند، زیرا واحدهای اضافی را به آن اضافه می‌کند. خانه شما که می تواند اجاره داده شود یا توسط اعضای نزدیک خانواده استفاده شود. همچنین بر قدردانی از خانه تأثیر می گذارد و آن را با حاشیه بالا می برد.

آجر نسوز مناسب آپارتمان
بیشتر بخوانید

برای یک خانه 4 خوابه به چند آجر نیاز دارم؟

خانه های چهار خوابه معمولاً دو طبقه هستند، بنابراین به طور کلی حدود 100000 آجر مصرف می کنند. اما برای فهمیدن مساحت دقیق از محاسباتی که در بالا ذکر کردم استفاده کنید.

1000 آجر چقدر مساحت دارد؟

یک آجر مساحتی حدود 18 را می پوشاند. به خاطر داشته باشید که ما مساحت را محاسبه می کنیم تا محاسبات خود را ساده کنیم. آجرها اجسام سه بعدی هستند و حجم آنها یک اصطلاح ریاضی دقیق تر است. اما ما می توانیم محاسبه کل را فقط با در نظر گرفتن مناطق دیوار خارجی ساده کنیم. همانطور که یک آجر حدود 18 فوت مربع را اشغال می کند. بنابراین 1000 آجر 18000 فوت مربع را پوشش می دهد.

برای ساخت یک ساختمان چند آجر لازم است؟

خوب بستگی به ساختمان دارد. اگر در حال ساختن چیزی مانند ساختمان امپراتوری هستید، آجرهای زیادی نیاز خواهد داشت.

چگونه می توانم تعداد آجر مورد نیاز خود را محاسبه کنم؟

فقط از این فرمول استفاده کنید

مساحت  هر دیوار = طول هر دیوار x ارتفاع هر دیوار

مجموع مساحت همه دیوارها = مجموع مساحت تمام دیوارها

تعداد آجر = کل سطح دیوار / مساحت آجر استاندارد (معمولاً 18)

برای 1200 فوت مربع به چند آجر نیاز دارم؟

یک خانه یک طبقه حدود 16200 تا 25000 آجر نیاز دارد. به طور مشابه، یک خانه دو طبقه با اتاق خواب ها و دیوارهای بیشتر حدود 45000 آجر به بالا نیاز دارد. همه چیز بستگی دارد و شما باید آن را با استفاده از فرمولی که در بالا ارائه کردم محاسبه کنید.

آجر نسوز در طراحی داخلی کلاسیک
بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *