اجر قزاقی + اجر نسوز ..چگونگی گداختن یا پختن اجر

پس از اتمام عملیات خشک کردن خشت خام خشت را ازمایش میکنند تا رطوبت مانده در خشت بین8تا12درصد باشد نه بیشتر و نه کمتر چون در هر دو حالت به خشت اسیب میرساند.بعد از اطمینان از صحت عمل خشک کردن خشت نوبت به پختن ان در کوره‌‌ می‌رسد.
//گداختن یکی از مهمترین قدم‌ها در ساختن آجر‌‌ می‌باشد. زمان مورد نیاز با توجه به نوع کوره، نوع رس و سایر متغیرها از 40 تا 150 ساعت تغییر‌‌ می‌کند. در حال حاضر کوره های تونلی وکوره های متناوب انواع جدیدی از کوره ها‌‌ می‌باشند که مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرند. در کوره تونلی آجرهای خشک شده که برروی واگون های مخصوص چیده شده‌اند از داخل تونل گذر‌‌ می‌کنند و از کانون حرارتی عبور‌‌ می‌نمایند و از سوی دیگر خارج‌‌ می‌شوند.
در کوره های دیگر، حرارت بطور متناوب تغییر‌‌ می‌کند. در این روش خشت‌ها ثابت و کانون حرارتی متغیر است. سوخت این کوره‌ها گاز طبیعی، نفت، یا زغال سنگ‌‌ می‌باشد.

//.وب سایت شهر اجر تولید کننده انواع متنوع  اجرنما   و   اجر قزاقی  و  اجر نسوز  در ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در خدمت خریداران محترم نمای اجری‌‌ می‌یاشد.دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

/دفتر فروش اجرنما در تهران/اهن مکان

/دفتر فروش اجرنما در تبریز/چهارراه حافظ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *