اجر نما ..لکه شدن اجروراه جلوگیری ازان

/-*در زمان اجرای نمای ساختمان امکان دارد روی اجر نماها لکه شود و اگر این مشکل سریع حل نشود لک به داخل بطن اجر نفوذ کرده و دیگر با هیج راه حلی برطرف نمیشود این مشکل در زمان بندکشی نمای ساختمان چند برابر‌‌ می‌شود چون بندکشی نما کاری است حساس و با یک سیخ انجام‌‌ می‌شود باید با دقت بیشتری این کار را انجام داد.
راهی که‌‌ می‌توان پیشنهاد کرد این است که هکیشه یک دستمال خیس و نرم در دسترس باشد تا اگر این ایراد مشاهده گردید سریعا با ان دستمال پاک شود

/-*لک شدن اجر : بعضی از اجرها پس از قرار گرفتن در دیوار لک‌‌ می‌شوند که بخاطر وجود املاح اهنی است و این مسئله بیشتر هنگامی اتفاق‌‌ می‌افتد که اجر در انبار یا در موقع کار شدن از اب اشباع شود .
راه جلوگیری از لک شدن بخصوص اگر این عیب در اجر های مشابه مشاهده شده باشد ، این است که حتی المقدور اجرها را دور از اب و رطوبت نگهداری کنیم و پس از کاز شدن در نما ، حدود 6 تا8 هفته نمای اجری را بند کشی نکنیم و در موقع بند کشی نیز تا حد امکان از تماس اب با سطح نما جلوگیری نماییم . با گذشت زمان احتمال لک برداشتن آجر کاهش‌‌ می‌یابد.

/-*بازرگانی وب سایت شهر اجر بزرگترین مجتمع تولید و فروش انواع متنوع اجر نما  و  اجر نسوز  و  اجر قزاقی در ایران با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در خدمت خریداران محترم اجر نما‌‌ می‌باشد و با اگاهی کامل از اهمیت موضوع لک شدن نما در شکل ظاهری ساختمان با تولید اجر نمای شیل(خاک سنگ)این مشکل را حل نموده است.

بررسی آجر نما
بیشتر بخوانید

/-*دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

/-*دفتر فروش اجر نمای شیل در تهران/اهن مکان/.

/-*دفتر فروش اجر نمای شیل در تبریز/چهارراه حافظ/.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *