آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا

آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا

چگونه می‌توان از آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا استفاده کرد؟

همان‌طور که در تصویر قابل مشاهده است امروزه  طراحی ساختمان باغ یا ویلا به گونه‌ای است که قسمتی از ساختمان همچون نشیمن یا اتاق خواب و … رو به فضای باز طراحی می‌شود. در این تصویر می‌بینیم که طراحی این فضا را با ترکیبی از شیشه‌های باز شو، آجر نسوز چوب، سنگ و فضای سبز بی‌نظیری که برای این خانه ویلایی در نظر گرفته‌اند را به صورت خلاقانه  در هم آمیخته‌اند.

امروزه از این دست فضاها در ویلاها به فراوانی دیده می‌شود بخصوص در این‌گونه طراحی‌ها آجر نسوز جایگاه ویژه‌ای یافته است. چرا که این متریال به دلیل طبیعی بودن آن حسی از طبیعت، گرمی و آرامش را به فضای مورد نظر می‌بخشد.

از این‌رو اگر به دنبال سازه‌های ویلایی هستید آجر نسوز را فراموش نکنید و از ایده‌های بسیاری که در انواع مجلات معماری یا سایت‌های مربوطه یافت می‌شود بهره بگیرید.

استفاده از آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا

آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا هم در طراحی داخلی و هم در نمای بیرونی به کار می‌رود و مدل‌های چشم گیری را می‌توان از این متریال مشاهده کرد.در واقع آجر متریالی است که از گذشته‌های دور به عنوان یکی از مصالح ساختمانی شاخص در ساختمان‌سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و در نماهای ساختمانی به کار برده می‌شد.

برای مدت کوتاهی به دلیل حضور متریال های پیشرفته و تازه‌ای که وارد بازار شده بود مقداری از حضور آجر در صنعت ساخت‌وساز کم شد. اما با این حال با وجود طراحان و معماران خبره، آجر دوباره قدرتمندتر از پیش وارد این عرصه شد و به فراوانی در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا می توانید از آجرهای معمولی به عنوان کف فرش استفاده کنید؟
بیشتر بخوانید

این متریال به دلیل تنوع رنگ زیبایی که دارد متناسب با هر سلیقه‌ای خواهد بود و حتی می‌توان با توجه به مناطق گرمسیر و یا سردسیر رنگ  های گرم و یا خنثی از این آجر را انتخاب کرد. همچنین با این متریال می‌توان انواعی از سبک‌های مدرن و امروزی را برای سازه خود خلق کرد.

بنابراین این محصول دوست‌داشتنی راه خود را در انواع کارهای مدرن و حتی کلاسیک هموار کرده و طراحان در به طور گسترده از آجر در کارهای پست‌مدرن خود بهره می‌گیرند. به طوری که ردپای آجر را در کارهای بسیاری از  این طراحان می‌توان مشاهده کرد.

آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا مدرن

امروزه گرایش به نماهای آجری چه در فضای داخلی و چه در بیرون ساختمان به طور گسترده‌ای در حال افزایش است. به همین علت به کاربردها و نمایی که آجر نسوز در ساختمان باغ و ویلا می‌سازد نگاهی داشتیم.

طراحی‌های بی‌نظیری از این متریال توسط طراحان خبره چه در زمینه سنتی و کلاسیک یا انواعی از سبک‌های مدرن امروزی اجرا شده است. از طرفی علاوه بر زیبایی خاصی که این محصول در سازه ایجاد می‌کند می‌توان به مقاومت بالایی که در برابر تنش‌های دمایی دارد  و به راحتی در هر قسمت از ساختمان نیز به کار برده می‌شود.

به دلیل اینکه این محصول شرایط پیچیده دمایی خاصی را طی کرده است می‌توان از کیفیت آن اطمینان خاطر داشت.

پیشنهاد می کنیم که به گالری طرح‌های آجر نسوز در شهر آجر نگاهی داشته باشید و در صورت نیاز با مشاورین فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

نحوه حذف شوره از آجر
بیشتر بخوانید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *