بهترین آجر نسوز

بهترین آجر نسوز

دنبال بهترین آجر نسوز هستید؟با ما همراه باشید؛آیا می دانید آجر یکی از سنتی ترین مصالحی است که از دیر باز در کشور ایران در بخش ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد؟ می توان تاریخچه تولید و کاربرد آجر را به چندین قرن پیش نسبت داد.

به وضوح می توان این امر را در ساختمان های  سنتی و آثار باستانی به جا مانده مشاهده کرد. یکی از بهترین نوع آجر که می توان به آن اشاره کرد آجر نسوز می باشد که کاربرد های زیادی از جمله در نمای ساختمان دارد.

می توانید برای آشنایی بیشتر با این مقاله که در مورد بهترین آجر نسوز است، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

در ساخت آجر نسوز از چه مواد و روش هایی استفاده شده است؟

آجر نسوز به نوعی از آجر گفته می شود که از خاک های چینی و نسوز ساخته شده است که خاک نسوز دارای کانی های معدنی خاص و پوکه های معدنی می باشد .

در ساخت آجر نسوز نوعی ساختار متراکم  و بسیار ظریف به کار برده شده که در دمای 1500درجه سانتیگراد پخته می شود و رنگ بندی آن ها بر اساس میزان حرارت پخت تعیین می گردد. با توجه به این که این نوع آجر، مقاومت حرارتی بسیار بالایی دارد از آن در کوره ها، پاتیل ها و عایقکاری ها استفاده می کنند.

بهترین آجر نسوز کدام نوع از آن می باشد؟

یکی از بهترین نوع آجر نسوز که می توان به آن اشاره کرد، آجر نسوز نما می باشد که امروزه در نمای ساختمان های مدرن از آن استفاده ی زیادی می شود.

آجر نسوز صنعتی
بیشتر بخوانید

علت شهرت آجر نسوز نما عمر طولانی و ماندگاری دراز مدت آن در نمای بنا می باشد، در اصل با این نوع آجر نسوز می توانید اطمینان خاطر را از نمای ساختمان خود داشته باشید. هم چنین آجر نسوز نما دارای رنگ بندی متنوع و مختلفی می باشد که در هنگام خرید می توانید به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

استفاده از آجر نسوز در ساختمان سازی چه مزایایی می تواند داشته باشد؟

آجر نسوز علاوه بر مقاوت حرارتی بسیاری بالایی که دارد مزایای زیادی نسبت به بقیه آجر ها دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. می توان گفت که آجر نسوز با انواع مختلف شرایط جوی متناسب می باشد و سازگاری دارد.
  2. آجر نسوز را در هر رنگ و ابعادی که تمایل داشته باشید می توانید خریداری کنید.
  3. به علت مقاومت بالا در برابر حرارت در بسیاری از بخش های ساختمان به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر نسوز را در چه نوع کوره هایی تولید می کنند؟

کوره هایی که آجر نسوز را در آن ها پخت و تولید می کنند به صورت تونلی و شاتلی می باشد که در کوره های تونلی حرارت غیر یکنواخت است که در آن ها آجر های رندوم تولید می گردد. یکی از مزیت های کوره های تونلی میزان آلایندگی آن ها است که بر اساس استاندارد های محیط زیست می باشد و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی ندارد.

اگر به دنبال مصالحی هستید که به نما و طراحی داخلی ساختمان شما جلوه ای مدرن ببخشد و در عین حال کاملا مقاوم و مستحکم در برابر عوامل جوی باشد ما به شما انتخاب آجر نسوز را توصیه می کنیم.

اهمیت آجر نما
بیشتر بخوانید

امیدواریم مقاله‌ی بهترین آجر نسوز از شهر آجر را دوست داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *