تراس ساخته شده از آجر تخریب

تراس ساخته شده از آجر تخریب

آجرهای تخریب شده، پس از برداشتن ملات چسبیده، قابل استفاده مجدد برای مرمت یا خانه ها و پروژه های جدید باقی می مانند. آجرهای بازیافت شده را می توان مانند بسیاری از آجرهای تازه بدون هیچ گونه پردازش بیشتر استفاده کرد. اینها را همچنین می توان به عنوان سنگفرش آجری یا برای محوطه سازی یا هر خلاقیت هنری دیگر گذاشت.

خیابان های آجری سنگفرش شده از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند و آب باران نیز در سنگفرش نفوذ می کند. همچنین سطح آجری در ماه های گرم خنک تر است. این مزیت های خیابانی، آجر را به انتخاب خوبی در مسیرهای ورودی تبدیل می کند. آجرهای روی لبه نیز گاهی به عنوان راه حل های مقرون به صرفه روسازی در ترکیبات کوچکتر استفاده می شوند.

 آجرهایی که نمی توانند مستقیماً مورد استفاده مجدد قرار گیرند، می توانند به دانه های کوچکتر یا خرده های آجری تجزیه شوند تا به عنوان مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات آجر بازیافتی در مقایسه با آجرهای اصلی به اندازه کافی قوی و بادوام هستند. آجرهای محل های تخریب را می توان به عنوان پایه جاده و پرکننده ساختمانی و همچنین به عنوان بتن سبک وزن بازیافت کرد.

نخاله های ساختمانی متشکل از آجر را می توان از طریق غربال کردن، خرد کردن، غربال کردن مجدد و مخلوط کردن به سنگدانه های آجری بازیافت کرد، که سپس می تواند به عنوان ماده پایه روسازی با نسبت های مناسب مخلوط با سیمان و خاکستر بادی استفاده شود. ضایعات آجری که برای بازیافت در مواد پایه روسازی مناسب نیستند، می‌توانند در ساخت و ساز/پر کردن زمین استفاده شوند.

گاهی در حین ساخت آجر به دلیل سوختن ناکافی و یا گاهی در اثر سوختن بیش از حد، مقدار زیادی به زباله تولید تبدیل می شود. اگرچه این ضایعات با ضایعات ساختمانی و تخریب متفاوت است، اما می‌توان آن‌ها را مانند زباله‌های C&D بازیافت کرد و برای تولید عناصر پیش ساخته مانند بلوک‌های سنگفرش، سنگ‌های حاشیه، کاشی‌های به هم پیوسته با مخلوط کردن با سیمان و استفاده به عنوان مخلوط بتن مناسب است.

آسیب های انتخاب آجر بی کیفیت
بیشتر بخوانید

تراس ساخته شده از آجر تخریب – چگونه آن را به درستی انجام دهیم؟

تراس ساخته شده از آجر تخریب - چگونه آن را به درستی انجام دهیم؟

آیا آجرهای تخریبی دارید که شکل خوبی داشته باشند و بتوان از آنها در پروژه دیگری استفاده کرد؟ آنها را بیرون نریزید! در عوض، از آجرهای اصلاح شده به نفع خود استفاده کنید و یک فضای نشیمن راحت و شیک در باغ خود ایجاد کنید. این یک کار کم هزینه و سازگار با محیط زیست خواهد بود که ارزش واقعی خواهد داشت. چگونه یک تراس ساخته شده از آجر تخریب انجام دهیم؟

ابتدا مطمئن شوید که آجرهای تخریبی که می خواهید استفاده کنید در شکل خوبی هستند – شما نمی خواهید ساخت و ساز را فقط برای کشف اینکه مصالح ساختمانی اولیه شما غیرقابل استفاده است شروع کنید. هر تکه‌ای که خرد شده یا شکسته است را کنار بگذارید و چیزهایی که دارید را بررسی کنید. اگر مواد کافی دارید، می توانید روی مراحل بعدی تمرکز کنید. معمولاً تراس ها همسطح زمین قرار می گیرند زیرا ساده ترین روش ساخت آنهاست. البته با ساختار مناسب می توانید آنها را بالاتر قرار دهید و حتی پله ایجاد کنید.

موارد قابل توجه در ساخت یک تراس از آجر تخریب

شایان ذکر است که یک تراس ساخته شده از آجر تخریب را می توان خشک یا در ملات یا بتن قرار داد، اما نکته کلیدی در اینجا دستیابی به ساخت و ساز کاملاً مسطح خواهد بود. هنگام آماده کردن فونداسیون یا تخت تراس، هر چند اینچ سطح آن را بررسی کنید، تا مطمئن شوید که در هر مکان یکسان است.

طرح آجر نما
بیشتر بخوانید

زیرسازی کامل را آماده کنید

برای شروع، طرح کلی تراس خود را بچینید، به عنوان مثال، با استفاده از رشته های بین میخ ها، و آنها را به داخل زمین بریزید. سپس با بیل باغچه چمن و خاک را از منطقه جدا کنید و فضای مورد نیاز برای یک بستر شنی را بگذارید. بسته به اندازه آجرها و اینکه می خواهید تراس با زمین اطراف هم سطح باشد، عمق آن متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید زهکشی را بهبود ببخشید، ابتدا لایه‌ای از شن ریز را زیر ماسه قرار دهید. خاک و شن را به درستی دستکاری کنید تا پایه جامد باشد. ماسه را اضافه کنید، آن را با یک غلتک چمن سنگین بغلتانید، آن را خیس کنید و وقتی شروع به خشک شدن کرد دوباره گرد کنید. لبه های آجری را برای جلوگیری از حرکت بقیه اضافه کنید. بهتر است آنها را کمی عمیق تر از بقیه قرار دهید.

الگوی آجری عالی را انتخاب کنید

هنگامی که به اتمام تراس ساخته شده از آجر تخریب نزدیک تر شدید، باید به ظاهر نهایی آن فکر کنید. الگوهای زیادی برای انتخاب وجود دارد، و در میان محبوب‌ترین آنها، می‌توانید بافت سبد، شاه ماهی، باند پشته یا باند معمولی را پیدا کنید. می‌توانید آن‌ها را نیز ترکیب و مطابقت دهید، اما سعی کنید قبل از شروع به چیدن طرح، آن را آزمایش کنید. البته توجه داشته باشید که لبه ها را همانند الگوی کف نگه دارید. می توانید آجرها را محکم بچینید یا فضای کمی بین آنها بگذارید که بتوان آن را با ماسه پر کرد.

ما در شهر آجر انواع آجرهای نسوز و آجر نما را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میکنیم. جهت سفارش و پاسخ به سوالات با شماره

منبع : realbrickcladding

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *