خانه آجری مدرن

انتخاب خانه آجری مدرن برای دوستداران معماری و طراحی

معماری آجری نمایان شده ، گرمای روستایی یا انبارهای صنعتی را به خاطر می آورد ، ویژگی متمایزی دارد. این می تواند سنتی یا معاصر یا حتی ترکیبی از هر دو باشد. یک مصالح ساختمانی مهم ، آجر – به همراه چوب – مفهوم “خانه” را به ذهن می آورد. ما لیستی از خانه های آجری مدرن را که شامل طیف وسیعی از طرح ها از سراسر جهان است ، گردآوری کرده ایم. از مفهوم خانه طراحی آجر که ویرانه ها را دوباره به یک اثر هنری ابداع می کند تا خانه ای که با آجر در نقوش و رنگ های خلاقانه طراحی شده است و بسیاری از طرح های دیگر ، در اینجا می توانید آخرین های خانه آجری مدرن را بیابید.

خانه آجری مدرن

این خانه آجری مدرن که در یک مکان شیب دار ساخته شده است ، دارای دو جلد در ارتفاعات مختلف است. در حالی که ورودی نامتقارن است ، طرفی که رو به باغ و دریاچه است طراحی رسمی تری دارد. فضای داخلی تقسیم شده از مفهوم Raumplan که توسط معمار آدولف لوس در دهه 1920 تصور شده الهام می گیرد. در اینجا ، استودیوی معماری هرمانسون هیلر لوندبرگ فضاهای به هم پیوسته ای ایجاد کرد که در فضایی غرق در نور طبیعی به یکدیگر سرازیر می شوند.

خانه آجری مدرن

این خانه که توسط آجرهای دست ساز ساخته شده است ، توسط معماران Zecc تکمیل شده است و در مقایسه با طرح های سنتی ، جلوه ای خلاقانه دارد. دیوارهای بیرونی دارای بافت چشمگیر و رنگ های گرم هستند که زیبایی مدرن ساختمان این آجر را در هلند تکمیل می کند. فضای داخلی دارای دیوارهای سفید است که با نمای بیرونی متضاد است ، در حالی که پنجره های بزرگ و عمیق آستانه اتاق ها را با نور طبیعی پر کرده و فضاهای نشیمن را به حیاط و باغ باز می کند.

خانه آجری مدرن

Red House by 31/44 Architects یک پیچ و تاب خیال انگیز و معاصر در خانه های آجری ویکتوریا ارائه می دهد. این طرح دارای طرحی تازه با آجرهایی با رنگ قرمز پر جنب و جوش است. نقش برجسته در نما ، یادآور کف کاشی خانه های ویکتوریایی است. این خانه آجری مدرن همچنین دارای یک دهانه قوسی و یک پنجره طبقه فوقانی است که هر دو عناصر منعکس کننده خانه های همسایه هستند. دو حیاط نور طبیعی فراوانی را در داخل فضاهای نشیمن وارد می کنند و فضای داخلی را به طور همزمان به بیرون متصل می کنند.

خانه آجری مدرن

برای طراحی DaB House ، BAM! arquitectura دوگانگی بین منظره و معماری را بررسی کرد. این خانه در حالی که از محیط طبیعی الهام گرفته است ، کاملاً در طراحی معاصر متصل شده است.دارای یک پایه بتنی است که پایه را برای حجم آجر نمایان شده فراهم می کند ، با عناصر فولادی سیاه رنگ ، جلوه ای صنعتی به طراحی می بخشد. حیاط ها ، تراس ها و محوطه استخر فضاهای نشیمن را افزایش داده و ساکنان را دعوت می کند تا زمان بیشتری را در خارج از خانه بگذرانند.

خانه آجری مدرن

این خانه با طراحی آجر با بقیه خانه های این لیست متفاوت است. و نه فقط به این دلیل که توسط یک استودیوی ایتالیایی طراحی شده است. بخشی از استودیوی هنری ، بخشی از فضای سالن ، این ساختار دنج به راحتی زحمات روستایی و صنعتی را در یک طراحی منسجم و معاصر ترکیب می کند. برای ایجاد این فضای زنده و کاری جذاب ، Ciclostile Architettura یک انبار دهه 1960 را به طور کامل بازسازی کرد در حالی که هنوز شخصیت خود را دست نخورده نگه داشت. استودیو دیوارهای آجری را در داخل خانه نشان داد و سطح بافت آنها را با سطوح فولادی ، بتنی و چوبی تکمیل کرد.خانه آجری مدرنآجر نما که توسط معماران آستین مینارد طراحی شده است ، یک پیشرفت جالب است که فضای موجود را در یک رد پای فشرده حداکثر می کند. حجم دارای یک شباهت مستطیلی ساده است که توسط پنجره های گرد نقطه گذاری شده است. خلاقانه و سرگرم کننده ، این خانه آجری مدرن دارای آجرهای لعابدار آبی و قرمز روشن است که نقطه کانونی را اضافه می کند. یک راه پله مارپیچ در کنار استخر به پشت بام منتهی می شود ، جایی که استودیو یک فضای بیرونی آرام و کامل با فضای سبز و فضای استراحت طراحی کرد.

خانه آجری مدرن

این خانه ساخته شده در برزیل ، نزدیک رودخانه و دریاچه ، با آجر ساخته شده از کارخانه ای قدیمی دارای شخصیت متمایزی است. شرکت معماری Solo Arquitetos از آجر بازیافتی و سنگ طبیعی محل حفاری برای ساخت دو جلد برای این خانه تعطیل استفاده کرد. به طور طبیعی ، ساختمانها دارای بافت خیره کننده و رنگهای گرم هستند. حجم آجری فضاهای اجتماعی را در خود جای داده است. دیوارهای آجری نمایان شده ، فرش های طبیعی ، مبلمان چوبی و کف کاشی در دکوراسیونی که به همان اندازه زیبا و دلپذیر و دلپذیر است.

خانه آجری مدرن

یکی از خلاقانه ترین طرح ها در لیست خانه های آجری مدرن ، Bardolph Gardens by Breathe Architecture ویژگی استفاده از تکنیک سنتی را دارد. به غیر از نمای آجری نمایان ، این خانه همچنین دارای پرده های آجری سوراخ شده است. در حالی که حریم خصوصی را برای فضاهای نشیمن فراهم می کنند ، صفحه نمایش همچنین استحکام روکش آجر را نرم کرده و نور طبیعی را فیلتر می کند. سقف های فوق العاده بلند ، دیوارهای سفید و شیشه های دلپذیر باعث می شود که فضای داخلی با هوا ، روشن و آرام به نظر برسد.

نما ساختمان و تاثیر بر سلامت روانی
بیشتر بخوانید

خانه آجری مدرن

Terracotta House توسط Annabelle Tugby Architects به لطف استفاده از آجر و سفال در طراحی ، دارای شخصیتی خاکی است. این خانه دارای یک ستون آجری نمایان شده است که از کفهای فوقانی که با کاشی های سفالی دستباف پوشیده شده اند پشتیبانی می کند و آنها را تکمیل می کند. رنگ های قهوه ای غنی و بازی بین بافت های مختلف جلوه خاصی به این خانه آجری مدرن می بخشد. این خانه که در نزدیکی یک پارک کشاورزی ساخته شده است ، با محیطی مدرن و مصالح سنتی ترکیب شده است.

خانه آجری مدرن

این خانه با طراحی آجری کاملاً مدرن و در عین حال الهام گرفته از خانه های حیاط رومی ، خلاق و جسورانه است. dmvA Architecten خانه H را با فرم تمیز و زاویه دار و دیوارهای آجری رنگی غنی طراحی کرده است. این جلد دارای دو محور متعامد و یک حیاط داخلی ، کرکره های کشویی آلومینیومی است که به انبارهای روستایی اشاره می کند و یک سقف نامتقارن. در مقابل رنگهای گرم نمای بیرونی این خانه آجری مدرن ، فضای داخلی روشن و روشن است ، که باعث می شود فضاهای نشیمن نیز جادارتر به نظر برسند.

خانه آجری مدرن

برای این طراحی خیال انگیز ، معماران استودیوی Tropical Space از یک منبع الهام بعید استفاده کردند: لانه های موریانه. این خانه طراحی آجر خلاق واقع در دا نانگ ویتنام ، با نشانه های طراحی سنتی و معاصر کاملاً ازدواج می کند. دیوارهای آجری سوراخ شده با شیشه و آلومینیوم به نور اجازه می دهد تا به داخل خانه Termitary وارد شود و یک بازی زیبا بین نور و سایه در طول روز ایجاد می کند. در شب ، ساختمان تبدیل به یک نقطه کانونی در محله می شود ، با درخشش گرم نور داخلی از دهانه های آجری نفوذ می کند. به عنوان یک جلوه اضافی از خلاقیت ، فضای داخلی دارای سقف های بتنی و مبلمان سفارشی ساخته شده از چوب بازسازی شده است.

خانه آجری مدرن

این مجموعه از پنج خانه یکسان با نام Entre Pinos یا Between Pines توسط شرکت معماری Taller Hector Barroso طراحی شده است. هر ساختمان دارای آجرهایی با رنگ روشن است که با استفاده از روکش ساخته شده با خاک از مرحله حفاری ایجاد شده است. هر خانه دارای شش جلد است و دارای یک حیاط مرکزی و سرپوشیده است. راه پله های اکسترود شده تنها عنصر معماری نمای بسته هستند ، اما هر خانه آجری مدرن دارای شیشه های وسیع در طرف مقابل است و چشم اندازهای زیبا از جنگل کاج را ارائه می دهد.

خانه آجری مدرن

یکی از طرح های غیر متعارف لیست ما ، Vault House دارای دیوارهای آجری منحنی و عناصر مدور است. دیوار خمیده که توسط استودیوی OBBA به عنوان یک مانع محافظ طراحی شده است ، خانه را در بر گرفته و فضاهای نشیمن را از خانه های مجاور در حاشیه یک منطقه شهری محافظت می کند. در عین حال ، این مانع باغ های بسته و حیاط هایی را ایجاد می کند که به فضای داخلی متصل هستند. از یک طرف ، دیوار فرو می رود و خم می شود و چشم اندازهای دور از جنگل و کوه را به تصویر می کشد.

خانه آجری مدرن

برخی از طرح ها به طرز هوشمندانه ای ساده هستند و فضایی را ابداع می کنند. این یکی از آنها است. این ساختمان کوچک خام و روستایی از یک سوله بلااستفاده به اتاق تعویض و حمام تبدیل شد. طراح کلارا نوبیولا بیشترین استفاده را از شخصیت مواد طبیعی کرد. او از دیوارهای آجری و سنگ آشکار در فضای داخلی استفاده کرد ، اما سطوح را برای حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری برهنه کرد. قفسه بندی و صندلی چوبی طراحی ساده را تکمیل می کند. این حجم روستیک ، فضای تغییرپذیر و دوش را برای استخر و باغ خانه موجود فراهم می کند.

خانه آجری مدرن

این خانه آجری مدرن که توسط آتلیه باردا طراحی شده است ، طعمی خوش طعم در طراحی خانه سنتی مزرعه ارائه می دهد. این خانه که در چشم انداز جنگلی زیبا در کبک کانادا واقع شده است ، با نمای بیرونی آجری قهوه ای متوسط و سقف شیروانی مشکی ترکیب شده است. یک طاق خارج از مرکز بر روی نمای مات قرار دارد و ورودی خانه را مشخص می کند. در طرفی که رو به مزرعه اسب مالکان است ، استودیو پنجره های بزرگ و دیوارهای لعاب دار طراحی کرد. نورگیرها و “توپ های سبک” فضای داخلی را بیشتر روشن می کنند.

خانه آجری مدرن

معمار راسل جونز Mews House را با زیبایی تمیز و مینیمالیستی طراحی کرد. برخلاف ساختمانهای سنتی آجری ، این خانه دارای رنگ روشن است که جلوه ملایمی به بافت مصالح می بخشد. این خانه با طراحی آجری تصفیه شده و شیک ، جلوه ای تازه در طرح های کلاسیک ارائه می دهد. استفاده از آجر سفید در فضای داخلی همچنان ادامه دارد و سطوح چوبی کم رنگ و دیوارهای سفید بی عیب را کاملاً تکمیل می کند. با اطمینان می توان گفت که فضاهای نشیمن از آرام ترین و روشن ترین فضاهایی هستند که تا به حال دیده ایم.

تاک پوینتینگ ( بندکشی ) در بنایی چیست؟
بیشتر بخوانید

خانه آجری مدرن

برخی از پروژه ها راه حل های مبتکرانه ای را برای مشکلات پیچیده به نمایش می گذارند. به عنوان مثال ، این خانه در اسپانیا ، توسط H Arquitectos تکمیل شده و نامزد جایزه Mies van der Rohe 2017 شده است. این خانه که در مرکز تاریخی گرانولرز واقع شده است ، به دو خیابان دسترسی دارد. معماران ساختمان قبلی فرسوده را به طور کامل بازسازی کردند ، اما نمای اصلی سنگ طبیعی را حفظ کردند. دیوارهای آجری جدید به ایجاد مناطق حائل بین فضاهای نشیمن و خیابان کمک می کند. این حیاط ها خصوصی و آرام هستند ، در عین حال طبیعی تر را نیز به داخل خانه می آورند.

خانه آجری مدرن

Life House که توسط معمار مشهور جان پاوسن ایجاد شده است ، از اصول ساده زندگی والدن هنری دیوید تورو الهام می گیرد. خالص و مینیمالیستی ، این خانه دارای یک پالت رنگی خنثی کم رنگ و ترکیبی متفکر از مواد و بافت های تکمیل کننده است. یک راهرو روشن و یک آجر تیره چهار بال خانه را به هم متصل می کند. هر دو راهرو و بقیه فضاهای نشیمن دارای سقف تخته سه لائی سبک و کفپوش صیقلی هستند. رنگهای مایل به زرد ، خاکستری و بژ دیوارها را تکمیل می کنند در حالی که پالت چشم انداز مور را نیز منعکس می کنند.

خانه آجری مدرن

یک انتخاب طبیعی برای انتخاب خانه آجری مدرن ما ، Blackrock House by Scullion Architects از معماری کشاورزی الهام گرفته است. خانه L شکل دارای چندین جلد با سقف های تک شیب است. پالت رنگ روشن تر نمای بیرونی آجری رنگ های منظره را تکمیل می کند. تراس متصل به آشپزخانه و اتاق غذاخوری از طریق پنجره های بزرگ و درهای شیشه ای دارای روسازی است که بافت دیوارهای آجری را منعکس می کند.

خانه آجری مدرن

این خانه طراحی آجری که توسط معماری Jackson Clements Burrows تکمیل شده است ، کاملاً معاصر است ، اما خانه ای در منطقه میراثی از میدل پارک ، استرالیا به نظر می رسد. استودیو این خانه دو طبقه را با نمای آجری قرمز و صفحه ای سوراخ دار طراحی کرده است که در طول روز حریم خصوصی را ایجاد می کند و خانه را در شب به ساختمان درخشان تبدیل می کند. سقف روی از زاویه ای تند در یک طرف خانه نامتقارن به سمت بالا حرکت می کند ، در طرف دیگر شبح آن ترجمه ای انتزاعی از خانه های سقف شیروانی محله را ارائه می دهد.

خانه آجری مدرن

این طرح که به عنوان یک پسوند ساخته شده است ، زیبایی خانه موجود را کاملاً دنبال می کند. معماران WE-S پسوند را با دیوارهای آجری طراحی کرده اند که به طور یکپارچه خانه اصلی را گسترش می دهد و فضاهای زندگی بیشتری را برای خانواده رو به رشد مشتریان ایجاد می کند. حجم ساده و کاربردی ، جلد جدید دارای یک گاراژ در یک طرف و یک فضای باز سرپوشیده در طرف دیگر است. فضای داخلی روشن دارای کفپوش صیقلی ، دیوارهای سفید و کابینت های چوبی و کاشی های آبی روشن و مبلمان مینیمالیستی است.

خانه آجری مدرن

خانه هرینگبون در لندن که به درستی نامگذاری شده است دارای نمای بیرونی آجری است. برخلاف خانه های آجری کلاسیک ، این خانه که توسط Atelier ChanChan طراحی شده است دارای دیوارهای طرح دار است و آجرهای سبک باعث ایجاد طرحی از ماهیان هرس می شود. فضای داخلی آرام و آرام دارای رنگ های طبیعی خنثی و کم رنگ در یک پالت اثیری است. چوب نرم و سنگ مرمر به دکوراسیون اتاق جلوه ای زیبا می بخشد ، آجرهای نمایان نیز در حمام با رنگ خاکستری روشن ظاهر می شوند.

خانه آجری مدرن

این فرمت با الهام از خانه های سنتی چک ، دارای نمای بیرونی آجری با رنگ تیره تر است. با این حال ، معمار یان پروکسا حجم را با حال و هوای معاصر طراحی کرد. این طرح با آجر در هر دو جهت عمودی و افقی یک پیچ و تاب تازه در سنت ارائه می دهد. حجم همچنین دارای یک سقف مسطح و بدون شیشه و خطوط بسیار تمیز است. در قسمت داخلی ، اتاق خواب ، حمام و آشپزخانه اوپن با چشم انداز مستقیم به باغ وجود دارد.

خانه آجری مدرن

معماران نش بیکر مستقر در لندن نشانه های طراحی روستایی و معاصر را در این خانه آجری مدرن به ارمغان آوردند. این خانه در روستایی در سافولک انگلستان واقع شده است و دارای طراحی خیالی است که مواد طبیعی را نیز در بهترین نور قرار می دهد. طبقه همکف دارای آجرهای قرمز در الگوی متمایز “پیوند راهبان” است ، در حالی که طبقه بالا دارای روکش بلوط بدون درمان است. خانه دارای طراحی متفکرانه ای است. تخته های چوبی طبقه اول با الگوی آجری مطابقت دارند ، در حالی که روکش چوبی بخش هایی از نمای آجری طبقه همکف را پوشش می دهد.

خانه آجری مدرن

یک اثر هنری ، La Ruina Habitada در پالنسیا ، اسپانیا ، همچنین یک مانیفست معماری آوانگارد است. معمار عیسی کاستیلو اولی این فضای منحصر به فرد را در ویرانه های یک ساختمان قدیمی با استفاده از عناصر چوبی اصلی و دیوارهای آجری حفظ شده در کنار لمس های مدرن و افزودنی های هنری ساخته است. سطوح شیشه ای و آینه ای فضاهای باز ایجاد می کنند که ساکنان را دعوت به بازتاب و غوطه ور شدن در منظره می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *