اجر نما ..لکه شدن اجروراه جلوگیری ازان

/-*در زمان اجرای نمای ساختمان امکان دارد روی اجر نماها لکه شود و اگر این مشکل سریع حل نشود لک به داخل بطن اجر نفوذ کرده و دیگر با هیج راه حلی برطرف نمیشود این مشکل در زمان بندکشی نمای ساختمان چند برابر‌‌ می‌شود چون بندکشی نما کاری است حساس و با یک سیخ انجام‌‌ می‌شود باید با دقت بیشتری این کار را انجام داد.
راهی که‌‌ می‌توان پیشنهاد کرد این است که هکیشه یک دستمال خیس و نرم در دسترس باشد تا اگر این ایراد مشاهده گردید سریعا با ان دستمال پاک شود

/-*لک شدن اجر : بعضی از اجرها پس از قرار گرفتن در دیوار لک‌‌ می‌شوند که بخاطر وجود املاح اهنی است و این مسئله بیشتر هنگامی اتفاق‌‌ می‌افتد که اجر در انبار یا در موقع کار شدن از اب اشباع شود .
راه جلوگیری از لک شدن بخصوص اگر این عیب در اجر های مشابه مشاهده شده باشد ، این است که حتی المقدور اجرها را دور از اب و رطوبت نگهداری کنیم و پس از کاز شدن در نما ، حدود 6 تا8 هفته نمای اجری را بند کشی نکنیم و در موقع بند کشی نیز تا حد امکان از تماس اب با سطح نما جلوگیری نماییم . با گذشت زمان احتمال لک برداشتن آجر کاهش‌‌ می‌یابد.

/-*بازرگانی وب سایت شهر اجر بزرگترین مجتمع تولید و فروش انواع متنوع اجر نما  و  اجر نسوز  و  اجر قزاقی در ایران با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب در خدمت خریداران محترم اجر نما‌‌ می‌باشد و با اگاهی کامل از اهمیت موضوع لک شدن نما در شکل ظاهری ساختمان با تولید اجر نمای شیل(خاک سنگ)این مشکل را حل نموده است.

اجر نسوز ..نکاتی درموردنماسازی ساختمان بااجر
بیشتر بخوانید

/-*دفاتر فروش وب سایت شهر اجر در ایران:

/-*دفتر فروش اجر نمای شیل در تهران/اهن مکان/.

/-*دفتر فروش اجر نمای شیل در تبریز/چهارراه حافظ/.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *