هنر آجرکاری – اجتناب از مشکلات رایج

آجر و سنگ تراشی دو تا از بهترین راه حل ها برای طراحی نمای بیرونی خانه هستند. آجرکاری جذابیت سنتی را به خانه های مشتریان ارائه می دهد. مشتریان باید آجر را عاقلانه انتخاب کنند تا ماندگاری در خانه های خود را حفظ کنند. مشتریان می توانند برای جلوگیری از این اشتباهات رایج در هنگام تعمیر یا نگهداری آجرکاری از مشاوره حرفه ای از شهر آجر استفاده کنند.

اجتناب از مشکلات رایج در آجرکاری

انتخاب روش اشتباه برای تعمیر کار: یکی از اشتباهات رایجی که صاحبان خانه مرتکب می شوند، استفاده از ملات مدرن برای تعمیر آجرکاری قدیمی است. ملات قدیمی معمولاً از اجزای آهکی ساخته می شود. این کار در تعمیر آجرهای قدیمی اثر نرم تری دارد و اثر مخربی ندارد. استفاده از ملات مدرن برای تعمیر آجرکاری های تاریخی ایده خوبی نیست زیرا این کار فقط به جذابیت قدیمی آسیب می رساند.

اجتناب از گلدهی: در آجرکاری زمانی که آب وارد آجر می شود و نمک درون آن به سطح بالا می رود و پوشش نامناسبی ایجاد می کند، گلدهی اتفاق می افتد. مشتریان باید اقداماتی را برای به حداقل رساندن گلدهی انجام دهند تا آجرکاری را برای سال های بیشتری حفظ کنند. در هنگام نصب آجر ، مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که پیمانکار اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از این اشتباه انجام می دهد. متخصصان در این حوزه به صاحبان خانه کمک می کنند تا اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از این مشکل انجام دهند.

زنگ زدگی و خوردگی: خوردگی و زنگ زدگی ناشی از لوله های فلزی به کار رفته در داخل دیوار آجری است. به عنوان مثال، خانه ای که از دیوارهای آجری ساخته شده است، دارای لوله های آب در آشپزخانه و حمام است. مشتریان باید اطمینان حاصل کنند که پیمانکاران خود از یک لایه محافظ برای محافظت از فولاد در سازه های آجری استفاده می کنند تا آجرکاری با گذشت زمان آسیب نبیند. متخصصان اطمینان حاصل می کنند که هرگونه فولاد موجود در داخل سازه آجری محافظت می شود. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. یا مشتری یک فروشنده خارجی را برای تکمیل این نیاز استخدام می کند یا این کار را به تنهایی انجام می دهد. مشتریان باید مقرون به صرفه ترین راه را برای تکمیل این نیاز برای محافظت از آجرکاری خود انتخاب کنند.

تعریف آجر هیلکس
بیشتر بخوانید

نصب فلشینگ به درستی انجام نمی شود: آجرکاری به یک پایه اساسی در ساختار خود نیاز دارد. فرآیند فلاشینگ وظیفه تامین این فونداسیون به سازه آجری را بر عهده دارد. متخصصان از نصب صحیح فلاشینگ اطمینان حاصل می کنند تا از این اشتباه جلوگیری کنند و خواص اصلی آجرکاری را حفظ کنند. اگر فلاشینگ به درستی در سازه آجری نصب نشود، می تواند به سازه آسیب جدی وارد کند و منجر به فروریختن آن شود.

بی توجهی به نگهداری به موقع: آجرکاری به تعمیر و نگهداری معمولی مانند تعمیر ترک های آجر به موقع برای جلوگیری از آسیب نیاز دارد. صاحب خانه ای که خانه اش به تعمیر آجر نیاز دارد باید با متخصصان برای نگهداری به موقع و سالانه دیوارهای آجری تماس بگیرد تا از سرمایه گذاری های عمده در کارهای تعمیر پرهزینه تر جلوگیری شود. اگر آجرها به خوبی نگهداری نشوند، می توانند مشکلات ایمنی شدیدی را برای صاحبان خانه و دیگران در اطراف ایجاد کنند. همچنین صاحبان خانه باید روی تمیز نگه داشتن دیوارهای آجری تمرکز کنند که به ماندگاری طولانی تر و زیبا ماندن آجرکاری کمک می کند.

هنر آجرکاری - اجتناب از مشکلات رایج

برای تمیز کردن آجرکاری از روش شستشوی برقی استفاده کنید

روش شستشوی برقی آجرکاری را به نحو بهتری حفظ می کند و بدون آسیب رساندن به آجرها، آلودگی را با خیال راحت از روی آجر پاک می کند. قبل از اینکه صاحبان خانه آجرکاری را تمیز کنند، باید به این نکته اشاره کنند که آجرکاری قدیمی تر است یا فعلی. روش تمیز کردن را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که هنگام تمیز کردن آجرکاری آسیبی نمی بیند.

استفاده از آجر در محیط شیمیایی
بیشتر بخوانید

نتیجه

ما در شهر آجر به مشتریان در مورد مشکلات رایجی که باید در آجرکاری اجتناب کنند آموزش می دهیم. ما به مشتریان کمک می کنیم تا آجرکاری را به شیوه ای مقرون به صرفه و به موقع نگهداری و تعمیر کنند. شهر آجر راه حل های موثری برای تعمیر آجرکاری و حفظ جذابیت قدیمی نماهای آجری ساختمان برای مشتریان ارائه می دهد. اگر مشتریان از مشاوره مناسب استفاده کنند، می توانند آجرکاری را برای سال های آینده حفظ کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *