دیوار آجری سفید

چگونه از دیوار آجری سفید استفاده کنید تا خانه خود را جذاب تر کنید

چیزی بسیار شیک و بسیار لذت بخش در مورد یک دیوار آجری سفید وجود دارد، چه در فضای اتاق خواب، یک اتاق نشیمن یا هر فضای دیگری. یا همه آنها، همیشه می توانید آنها را یک ویژگی مهم طراحی در نظر بگیرید و حتی کل دکور داخلی اطراف آنها و حال و هوای ایجاد شده را جمع آوری کنید.

انواع آجر

آجرها را می توان از انواع مختلفی از مواد مختلف ساخت و انواع مختلفی دارند. آنها به طور کلی به دلیل این واقعیت که قیمت کمتری نسبت به سایر مصالح ساختمانی دارند و همچنین کاملاً بادوام هستند قدردانی می شوند. دو نوع اصلی آجر سفالی بر اساس فرآیند تولید وجود دارد: آجر خشک شده و آجر نسوز .

آجرهای سفالی خشک شده در آفتاب

همانطور که به راحتی می توانید حدس بزنید، این آجرها در آفتاب خشک می شوند. در حالی که انجام این کار آسان تر از خشک کردن آنها در کوره است، به این معنی است که آجرهای خشک شده در آفتاب دوام کمتری دارند و در کل مقاومت کمتری دارند. آنها مقاومت کمتری در برابر آتش و آب دارند و برای سازه های دائمی توصیه نمی شوند. با این حال اگر در حال ساخت چیزی موقت هستید، آنها گزینه خوبی هستند.

آجرهای سفالی سوخته

اینها آجرهای سفالی هستند که در کوره‌های بزرگ خشک می‌شوند و این آجرها را قوی‌تر و بادوام‌تر از آجرهای آفتاب‌خشک می‌کند. آنها چهار نوع مختلف هستند: آجر درجه یک، درجه دو، درجه سه و کلاس چهارم و هر چه تعداد آنها بیشتر باشد کیفیت آنها کمتر می شود. آجرهای درجه چهارم بسیار بی کیفیت هستند و حتی برای مصارف ساختمانی استفاده نمی شوند. آنها بیش از حد سوخته اند و در عوض خرد شده و در ساخت بتن استفاده می شوند.

آجر خاکستر بادی

همه آجرها از خاک رس ساخته نمی شوند. اینها با استفاده از خاکستر بادی و آب ساخته می شوند. آنها نسبت به آجرهای سفالی در برابر یخ زدگی مقاوم تر هستند و در کل بهتر به حساب می آیند. آنها حاوی غلظت بالاتری از اکسید کلسیم هستند و به آنها آجرهای خود سیمانی نیز می گویند. یک مزیت در این مورد همچنین این واقعیت است که آجرهای خاکستر بادی سبک وزن هستند.

آجرهای بتنی

اینها آجرهایی هستند که با استفاده از بتن ساخته می شوند و بزرگترین مزیت استفاده از آنها این است که می توان آنها را در محل ساخت. همچنین می توان آنها را در رنگ های مختلف و همچنین در اندازه های مختلف در صورت نیاز ساخت.

آجرهای مهندسی

اینها آجرهایی با استحکام بالا، افزایش مقاومت در برابر سرما، مقاومت در برابر اسید و تخلخل کم هستند. آنها برای زیرزمین هایی که محیط معمولاً مرطوب است مناسب هستند، اما کاملاً همه کاره هستند و معمولاً می توانند در انواع مختلفی از ساخت و سازها استفاده شوند.

آجر آهک شن و ماسه

همانطور که می دانید، این یک نوع آجر است که از ماسه و آهک ساخته شده است. آنها برای هیچ چیز دیگری به جز جزئیات زینتی در ساختمان ها محبوب نیستند و معمولاً به عنوان مصالح ساختمانی اصلی استفاده نمی شوند.

آجر نسوز پرتقالی
بیشتر بخوانید

نحوه استفاده از آجر سفید در اطراف خانه

در مورد دیوارهای آجری در رابطه با ساختمان، چه از نظر نمای بیرونی و چه در طراحی داخلی، حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. نمای بیرونی آجر سفید معمولاً ظاهری جاودانه دارد و به عنوان مثال با خانه های سنتی مانند این مناسب است. آنها ظاهری کلاسیک به خانه می بخشند اما ظاهری روستایی یا قدیمی ندارند.

نحوه استفاده از آجر سفید در اطراف خانه

ما همچنین باید تطبیق پذیری آجر را به عنوان یک مصالح ساختمانی بشناسیم. نمای بیرونی آجر سفید به طور خاص را می توان در انواع طرح ها گنجاند.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک طراحی داخلی جدید و مدرن برای یک اتاق نشیمن داشته باشید، داشتن یک الگوی آجری روی تمام دیوارها ممکن است کمی بیش از حد باشد.

اگر می‌خواهید آجرها بیشتر به چشم بیایند و می‌خواهید روی الگوی و بافتی که به اتاق اضافه می‌کنند تأکید کنید، با یک روکش سفید رنگ پیش بروید. به این ترتیب ظاهری التقاطی به دست می آورید که کمی روستایی است اما ظاهری کاملاً مدرن نیز دارد.

یک دیوار آجری سفید نیز راهی عالی برای عمق بخشیدن به پلکان است. این یکی به عنوان یک پس‌زمینه ساده عمل می‌کند، اما واقعاً کمک می‌کند تا چشم را به پشت اتاق بکشید و از راه پله رد شوید.

دیوار آجری سفید در این اتاق خواب این ظاهر فرسوده سرد را دارد که به آن شخصیت زیادی می بخشد. مبلمان اتاق و حتی کف آن سفید است که ظاهری بسیار شفاف و خالص ایجاد می کند. رنگ‌های برجسته پاستلی هستند و ظاهری معمولی و آرامش‌بخش به اتاق می‌دهند.

در مورد این خانه ، نقش دیوار آجری سفید قاب شومینه و ایجاد فضایی دنج و در عین حال آرام و تازه است. همه اینها و بیشتر را انجام می دهد و شگفت انگیز است که چگونه چیزی به این سادگی می تواند چنین تأثیری بر یک فضا داشته باشد.

دیوارهای آجری، به طور کلی، به دلیل بافتی که به آن اضافه می کنند، ارزش دهی دارند ، بنابراین یک ایده خوب این است که این جزئیات را با نصب نوارهای نور LED یا قرار دادن دیوارکوب ها و لامپ ها در مناطق کلیدی به منظور کنترل نحوه تعامل نور و سایه با نور برجسته کنید.

دیوارهای آجری، چه نقاشی شده باشند و چه نباشند، این توانایی طبیعی را دارند که فضاها را دلپذیر و دنج جلوه دهد. این منجر به برخی از استراتژی‌های طراحی داخلی بسیار کارآمد می‌شود که هنگام برخورد با فضاهای مختلف مانند اتاق‌های غذاخوری و آشپزخانه مفید هستند.

دیوارهای آجری سفید مشخص شده در این تصویر ، تعادل را در فضا ایجاد می کند، در تضاد با مبلمان چوبی گرم، کفپوش تیره و پالت رنگی مات کلی که در سرتاسر اتاق ها به چشم می خورد. همین نوع دیوارها در اتاق خواب نیز دیده می شود.

دیوارهای آجری سفید همه کاره و ساده هستند، اما همچنان می توانند ظاهری روستایی به فضا ببخشند، بنابراین اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، یک دیوار تک تک رنگ پوشیده از آجرهای سفید رنگ کافی است.

طراحی مدرن با آجر نسوز
بیشتر بخوانید

دیوارهای آجری سفید ابزار مناسبی برای جذاب کردن فضای تک رنگ یا رنگ خنثی هستند.

یک دیوار آجری سفید می تواند در آشپزخانه ای که ایجاد فضایی گرم و دنج معمولا چالش برانگیز است، عالی به نظر برسد. این حتی می تواند بک اسپلش باشد. چند قفسه باز باریک که روی دیوار نصب شده اند بدون پوشاندن دیوار به زیبایی ظاهر را تکمیل می کنند.

دیوارهای آجری سفید فوق العاده همه کاره هستند و یکی از دلایل آن این واقعیت است که سطحی نامنظم دارند که به آنها بافتی منحصر به فرد و متمایز می دهد که رنگ را غیرضروری می کند، از این رو با رنگ سفید مات جفت می شود

دیوارهای آجری سفید یک انتخاب ایده آل برای خانه های ساحلی و خانه های ساحلی است. آنها فضاها را بسیار جذاب و جذاب می کنند و همچنین ظاهری روشن و مطبوع را حفظ می کنند که در این موارد کلیدی است.

چیزی بسیار آرامش بخش در مورد دیوار آجری سفید وجود دارد، چیزی که آن را برای مناطقی مانند اتاق خواب که بافت معمولا نقش مهمی در آن بازی می کند، عالی می کند. چند چراغ ریسمانی آویزان کنید و چند اثر هنری را روی دیوارها به نمایش بگذارید و از فضای آرام و نسیمی لذت ببرید.

اگر ایده یک دیوار آجری سفید را دوست دارید اما نمی‌خواهید اجازه دهید طراحی داخلی شما را مشخص کند، یک شومینه آجری سفید را در نظر بگیرید. جذاب و جاودانه به نظر می رسد و به شیوه ای ظریف برجسته می شود. همچنین، این به شما امکان می دهد دیوارها را خنثی نگه دارید تا ظاهری مینیمالیستی و معاصر داشته باشید.

همه دیوارهای آجری آن ظاهر نامنظم و فرسوده ای را ندارند که یادآور خانه های قدیمی روستایی باشد. نسخه تمیز و مدرن آن کمی شبیه به کاشی های مترو است و جلوه ای مشابه از یک فضا دارد. این فضای داخلی یک اقامتگاه است.

همانطور که می بینید، یک دیوار آجری سفید پتانسیل زیادی دارد و یکی از سناریوهایی که مایلیم روی آن تاکید کنیم در طراحی ایجاد شده توسط MODO Architecture برای خانه ای واقع در ملبورن مشخص شده است. در این سناریو، یک پلکان شناور دارای این پس زمینه دیوار آجری سفید بسیار شیک است که به سادگی زیبا به نظر می رسد.

با کمال تعجب، دیوارهای آجری سفید و آشپزخانه ها ترکیبی عالی را ایجاد می کنند. این امر به ویژه در مورد آشپزخانه های فضای باز که در آن یک دیوار برجسته می تواند به جداسازی یک منطقه کمک کند و به آن هویت و شخصیت می بخشد، مفید است.

شومینه های آجری بسیار رایج هستند و اگرچه ممکن است در ابتدا خیلی مدرن به نظر نرسند، یک تغییر سریع می تواند همه چیز را تغییر دهد. چند لایه رنگ سفید بزنید و آجرها را بپوشانید و شومینه کاملاً جدید و شگفت انگیز به نظر می رسد. این یک راه عالی برای تازه کردن محیط قدیمی شومینه بدون شکستن بودجه و بدون ایجاد هیچ گونه تغییر ساختاری است.

منبع:

https://www.homedit.com/white-brick-wall/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *